Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Strumienica a rurka


Przemek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw chciałbym sie zapytać jakie są objawy "martwego kata". U mnie wystepuje coś takiego...jakby strzelanie z tłumika, jakby coś było przytkane (to jest cieżkie do opisania).

 

Druga sprawa to, jaka jest różnica między wspawaniem rurki a strumienicy. To było wałkowane wielokrotnie na forum, ale konkretnego postu nie znalazłem Kupiłem taką http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=182343871. Narazie zastanawiam się nad montażem. Składa się Z RURKI łUSKOWEJ a zewnątrz jest imitacja katalizatora. Przejrzałem wszystkie tematy, posty na ten temat i chyba popełniłem błąd kupując. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli wspawasz ta imitacje kata a twoj faktycznie byl juz niesprawny to nie widze problemu. poza tym moze nie bedzie objawy metalicznego brzeku jak to zwyklebywa w przypadku rury miast kata.

 

a link do aukcji rewela ;)

 

Przepraszamy - przedmiot nie został znaleziony.

 

Podałeś nieprawidłowy numer przedmiotu lub przedmiot został przeniesiony do archiwum.

Znajdź aktualnie sprzedawane przedmioty korzystając z wyszukiwarki poniżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wyprułem flaki z mojego kata i wspawałem do środka rure. jest głośniej ale nie słysze żadnego metalicznego brzęczenia. Nawet fajnie to chodzi. Jak przywale po gazie to fajnie burczy a jak jade spokojnie to jest jak w serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rowniez wywalilem bebechy z kata i wspawalem rurkre.

Jest ok.

Nawet moc sie podniosla,ale owszem jest glosniej,dla mnie to i tak bez roznicy bo juz sie przyzwyczailem do chalasu,bo mam tlumik sportowy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rowniez wywalilem bebechy z kata i wspawalem rurkre.

Jest ok.

Nawet moc sie podniosla,ale owszem jest glosniej,dla mnie to i tak bez roznicy bo juz sie przyzwyczailem do chalasu,bo mam tlumik sportowy.

Pozdrawiam

 

tez mam rurę wstawioną i planuje kupić tłumik sportowy z mruczeniem specjalnym pod moje auto ;) jedna osoba na allegro.pl takimi dysponuje za 150 zł :D i atestem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

Przemek nie montuj strumienicy!

Ten link, który wrzuciłeś to link do aukcji ze strumienicami.

 

Ja zamiast kata wsadziłem tłumik przelotowy 2" SPEEDER MICHAEL i wszycho.

 

Głośno jest bo mam cały wydech przelotowy 2" zakończony buczkiem BLACKFLAME EXO 140PS :D

 

jedna osoba na allegro.pl takimi dysponuje za 150 zł i atestem

 

A po co atest? Co on ma niby dać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna osoba na allegro.pl takimi dysponuje za 150 zł i atestem

 

A po co atest? Co on ma niby dać?

 

niby na przeglądy ? i tak o dla siebie ( nie wchodziłem bardziej w szczegóły)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow
niby na przeglądy ?

 

Nic takiego nie potrzeba na przeglądy. Dostaniesz papier, którym możesz sobie... wiesz co.

 

Generalnie hałas wydobywający się z tłumika przy 4000obr. w odległości ok.1,5m od pojazdu nie może przekraczać wartości 93dB, jak przekaracza żaden atest Ci nie pomoże.

U mnie na przeglądzie sprawdzali jaki jest poziom hałasu i wyszło 85dB także OK. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

Na szczęści puścili mnie bez katalizatora ale wiedzieli, że kiedyś był.

 

Z tym, że w tak starych wozach (1992r) już się tego nie czepiają, jest jakaś granica wiekowa ale nie pamiętam jaka przy której już na brak kata nie zwracają uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mijace kata rura albo tłumik przelotowy

strumieniaca może nawet pogorszyć osiągi itp. chyba coobcio kiedyś nawet wykresy z hamowni dawał, temat był wałkowany wiele razy

 

strumienice,magnetyzery itp to tylko wyrzucanie kasy w błoto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mijace kata rura albo tłumik przelotowy

strumieniaca może nawet pogorszyć osiągi itp. chyba coobcio kiedyś nawet wykresy z hamowni dawał, temat był wałkowany wiele razy

 

strumienice,magnetyzery itp to tylko wyrzucanie kasy w błoto

 

dokladnie temat przewalkowany,

Przemek wspawaj rurke w obudowe(jesli masz wbity kat w dowod, jak nie to sama rurke) i bedzie dobrze a to co kupiles schowaj do piwnicy

 

ja mam rurke zamiast kata, na poczatku, gdzies w okolicy 3tys obr (nie mialem obrot wtedy jeszcze) slychac bylo slaby metaliczny dzwiek, teraz juz nie slychac chyba rurka szadza zarosla i chodzi cichutko

po wywaleniu zatykacza zwawiej na obory sie wkrecal i lepiej zbieral podczas jazdy

 

w nissanie w motorach GA1XDX gdzie srednica rurki od wew ma ok 37mm glupi katalizator jest jak wsadzony klucz do dziurki od zamka

 

brat w bmw e30 silnik m40 1.6 ma seryjnie sred wew 48mm wydechu, i co sie dziwic ze 8zaworowy silnik na pelnym wtrysku ma 102KM, teraz wycial kata i wspawal jakis tlumik przelotowy bo katalizator byl taki jakby z tlumikem z taka komora do rozprezania gazow czy cos i bez niego zrobilo sie glosno

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sznurek daj linka do tego tłumika to sobie popatrzymy :D może i u mnie by coś takiego zamontować :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupiłem moją Primerkę 3,5 roku temu to zaraz wywaliłem kata i wstawiłem strumienicę(taką co wygląda jak kat i ma w środku nagwintowaną rurę coby spaliny w ruch wirowy wprowadzić i żeby mogły szybciej wychodzić. Niby było troszkę lepiej mocowo. Niedawno ta cała strumienica się rozsypała(gaz ją zabił) i wstawiłem zamiast niej zwykłą rurkę. Efekt jest taki, że autko lepiej kopie przy niższych obrotach.Tak około 2300-2700 ma już takiego lekkiego kopa i potem po 4 tyś też ale mniej czuć niż na strumienicy. Mniej to raczej pozornie bo osiągi na pewno nie są gorsze tylko teraz od niższych obrotów lepiej ciągnie i nie ma po prostu wyrażnego kopa po 4000.Z minusów to mam właśnie przy ok 2500 taki dziwny dźwięk -rezonans trochę mnie na początku denerwował ale teraz to nawet fajnie brzmi. Generalnie pewnie trzeba jeszcze gaz podkręcić ale nie chce mi się bawić bo i tak niebawem na blos przechodzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Uszkodzony wg moich wiadomości można rozumieć jako rozsypany bądź jako zatkany. Nie wiem jak objawia się w przypadku pierwszego uszkodzenia, ale jak jest zatkany to po prostu wyczujesz podczas jazdy, że autku brakuje mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

namoim przykladzie bylo tak:

powolutku slychac bylo jak sie wypala gdyz zaczelo cos jargotac w kataliz. a potem to juz tylko o jeden stopien mocy stal sie glosniejszy z czego wzialem wyjolem kata wysypalem z niego wszystko do czysta i wspawalem rurke o srednicy takiej jaka jest w katal. i mam wydech jak ta lala nie za glosny nie za cichy w sam raz!!! a czy przybral na mocy czy stracil tego nie wiem bede jechal na hamownie to sie dowiem pozdro.!!! :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...