Gość Center Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Kiedy odpalam mojego Sunny 1,6 (92/93) czasem odpala elegancko ale tez w wielu przypadkach po prostu slysze tempy dzwiek z silnika - cos w rodzaju rozladowanego akumulatora ale to nie akumulator be wiem ze jest dobry... musze kilkukrotnie prubowac odpalic auto az w koncu sie uda i jest ok... Bardzo chcialbym sie dowiedziec dlaczego tak jest i co moge zrobic aby problem zniwelowac (moze jest to jakos zalezne od oleju bo niedlugo zbliza mi sie termin wymiany), ewentualnie jakie czesci powinienem zakupic... Jesli ktos moze udzielic mi potrzebnych informacji z gory dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 slysze tempy dzwiek z silnika - cos w rodzaju rozladowanego akumulatora zupelnie nie rozumiem takiego stwierdzenia tepy dzwiek jakby z akumulatora niespotkalem sie zeby akumulator wydawal dzwieki no chyba ze jak sie go laduje i "babelkuje" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Center Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 przeczytaj jeszcze raz to co cytowales - dzwiek jest z silnika - nie z akumulatora... jesli miales kiedys rozladowany akumulator i prubowales odpalic auto to powinienes wiedziec o co mi chodzi... - to cos w tym rodzaju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 przeczytaj jeszcze raz to co cytowales - dzwiek jest z silnika - nie z akumulatora... jesli miales kiedys rozladowany akumulator i prubowales odpalic auto to powinienes wiedziec o co mi chodzi... - to cos w tym rodzaju Mozliwe ze to wina rozrusznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opisz to jakoś dokładniej. Ja stawiam na rozrusznik skoro słychać to przy odpalaniu. U mnie jak padał rozrusznik to czasami nie odpalał tylko było słychać takie jakby lekkie puknięcie w blok silnika i już wtedy wiedziałem, że powoli zdycha. Po jakimś czasie padł całkowicie i za naprawę zapłaciłem 120 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 tak jest słuchaj tu kolegów po fachu to jest rozrusznik musisz wykrecić i rozebrać bo widocznie coś ci nie kontakci:) a potem ładnie wyczyścić nasmarować bendix i wkręcić spowrotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Center Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opisz to jakoś dokładniej. Jak chce odpalic auto, przekrecam kluczyk i slysze zdlawiony dzwiek a silnik nawet nie drgnie przekrecam raz jeszcze i to samo za trzecim lub nastepnym razem w koncu sie udaje i juz jest ok. Raczej nic mi nie "puka". Nie wiem jak to dokladniej opisac tak jest słuchaj tu kolegów po fachuto jest rozrusznik musisz wykrecić i rozebrać bo widocznie coś ci nie kontakci:) a potem ładnie wyczyścić nasmarować bendix i wkręcić spowrotem. Majsterus moglbys troszke prostszymi slowami opisac ? Tzn rozebrac, rozkrecic i nasmarowac to juz ok tylko gdzie dokladnie moge go zlokalizowac pod moja maska ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Rozrusznik Ci pada na 100%. Żeby go wykręcić muisz się trochę pogimnastykować z prawej strony silnika patrząc z pozycji kierowcy jest on zwrócony ku grodzi kabinowej. Jest to urządzenie przypominające kształtem bardzo grube cygaro zamocowane o ile dobrze pamiętam 2 śrubami 14. Wygląda tak: Szukaj go w miejscu zaznaczonym na czerwono: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Center Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 ok dziekuje za pomoc i zdjecia - sprubuje cos z tym zrobic. Mam nadzieje ze nie dobije go :D psujac calkowicie Lepiej rozkrecic i czyscic ? czy zakupic nowy i po prostu wymienic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 wykręć go (tutaj poprawię - są to śruby 8mm a klucz do nich 14mm) a jak nie znasz budowy i nie masz narzędzi i nigdy wczesniej tego nie robiłes to masz 3 opcje: 1. Samemu rozebrać wg jakiejś książki budowę mają te samą rozruszniki od aut osobowych zaoszczędzisz kasy jak sobie sam naprawisz (150-200) za to satysfakcja- bezcenna lub rozwalisz do końca.... 2. Zanieść do Bosch-service żeby go naprawili i wybulić 200zł 3. kupić nowy (używany)i wybulić 200zł i też może być felerny podejrzewam ze puściły Ci luty , albo szczotki sie zawieszają, albo elektromagnes nie załącza nic więcej w tym urządzeniu sie popsuć nie może no chyba ze sie spali, ale Tobie kręci przed całą akcją odłącz akumulator!!! I szukaj go z drugiej strony przy kole zamachowym tam gdzie sprzęgło, skrzynia biegów nie z tej strony gdzie jest zaznaczone bo tam mamy rozrząd. a dokładnie jest od strony kabiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 majsterus jeszcze zapomnial dodać że mogly siąść tulejki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.