Gość hermaann Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Przejechałem tym samochodem 180 tys km bez jednej awarii. Ogólny przebieg to 400 tys. Czy ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem. Zastanawiam się czy to możliwe aby pasek po takim krótkim przebiegu mógł się tak zużyć, zostały z niego dosłownie strzępy. Zastanawia mnie to czy to rzeczywiście pasek był wadliwy. Czy może coś prędzej spowodowało jego zerwanie. Awaria przytrafiła mi się podczas jazdy ok 80 km/h. Na chwilę przed nie słyszałem żadnych niepokojących odgłosów z silnika. Czy ktoś miał podobny przypadek? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachu Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 to zależy jaki pasek miałeś ? mógł być nieodpowiednio naciągnięty, albo po prostu pech chciał, że trafił się wadliwy pasek (jaklieś mikropęknięcie albo uszkodzenie mechaniczne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lokys Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Miałem takie samo nieszczęście - warsztat twierdził , że zatarła się rolka ale prawda jest taka , że mogli wcale jej nie wymienić albo dać jakiegoś no-name. W Polsce niestety trudno jest wymusić na warsztacie odpowiedzialność za takie coś, choć są pozytywne wyjątki. Przelicz czy nie bardziej opłaca się kupić kolejny silnik (np: CD20 od Almery) niż robić stary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Dlatego ja staram się jak najwięcej robić samemu. Miesiąc temu wymieniłem sobie rozrząd i jest ok. Oczywiście co jakiś czas będę zdejmował osłonę i oglądał pasek. A po kilku tys. ponownie wyreguluję naciąg, choć tu mam dylemat, bo w książce od Primery piszą, że naciąg ustala sprężyna rolki napinającej, a w książce do Sunny podają, że między napinacz, a pasek trzeba włożyć szczelinomierz ( czyli naciąg jest mniejszy, a silniki przecież takie same :zdziw: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 A czy kiedykolwiek były wymieniane koła pasowe ? Jeżeli nie to jest to wina właśnie tych kół. Przy remoncie radzę je wymienić na nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Pasek Ci pekl?? Stary pasek sie wymienia co 60 - 80 tys km. To nie lancuch!!!! Przecież napisał w tytule że po 20 tys od wymiany paska i napinaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek34 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 mas444, witam, a wiesz może przy jakim przebiegu wymienia się rozrząd - primera p 10 2.0D - ma podobno 228000km? z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 mas444, witam, a wiesz może przy jakim przebiegu wymienia się rozrząd - primera p 10 2.0D - ma podobno 228000km? z góry dzięki Jeśli ją dopiero kupiłeś ta natychmiast wymieniaj pasek rozrządu i rolki. Następne wymiany po każdych 60 tys km. I nie wierz w zapewnienia poprzedniego właściciela, że dopiero wymieniał. Pasek od pompy wtryskowej teoretycznie możesz wymieniać co 120tys, czyli co dwie wymiany rozrządu. Tu nawet jak pasek strzeli, to nic groźnego się nie stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.