geniula1 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Witam posiadam micrę i mały problem zarazem. Zauważyłem że autko zaczeło mi ściagać w lewo lub w prawo. Dzieje się tak po np: dwóch skrętach w lewo ściąga w lewo i na odwrót. Zdarza się że wogle nie ściaga albo i ściąga. Nie mam zielonego pojęcia od czego to może być. Zastanawiałem się także czy nie ma może jakiegoś smarowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciulek Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 1) była walona (kaptur) 2) sprawdz ciśnienie w oponach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedek Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 1) była walona (kaptur) 2) sprawdz ciśnienie w oponach 3. sprawdź też luzy na wachaczach (prawdopodobnie są do wymiany: tulejka metalowo gumowa wachacza ta przednia i tulejka gumowa wachacza ta tylna) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 A więc tak walona na pewno nie była. Rozebrałem cały przód do konserwacji i jest idealny nie pogięty. a ciśnienie w oponach jest równe. A tulejki sprawdze THX za odpowiedz [ Dodano: Wto 24 Kwi, 2007 09:44 ] Gumy sprawdziłem są idealne. Zresztą nic nie puka na dziurach. Wydaje mi sięże trzeba by po prostu przesmarować szynę jednak że patrzę od dołu i od góry szukam w ksiażce i nic. Nie mogę nigdzie znależć żadnego smarowniczka albo korek by wlać olej. A zdaje mi sie żę że brak smarowania może być przyczyną tego. Wie może gdzie i czy wogle coś takiego istnieje ?? Ja by nie było to stałą moja micra 11 lat nie jeżdzona i czas mógł zrobićswoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 wiem ze za pozno ale napisze o co chodzi. gumy trzymajace przekladnie kierownicza. to jest powod. przekladnia chodzi w srodku i sie przestawia [ Dodano: Pon 01 Wrz, 2008 14:38 ] wiem ze za pozno ale napisze o co chodzi. gumy trzymajace przekladnie kierownicza. to jest powod. przekladnia chodzi w srodku i sie przestawia pieronstwo i to czesc z aso trzeba zamowic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 wiem ze za poznoDrobiażdżek niespełna 18 miesięcy,ale z tymi gumami to masz rację.Tak zwana "luźna maglownica" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hooligan. Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 he he - u mnie było to samo - ale od czego inteligencja; przy regeneracji krzyżaka kolumny skleiłem wszystko klejem do gumy i metalu - tzn. gumy z jednej strony do tych dwóch wsporników (tam miałem największy luz) oraz maglownicę do tych gum - efekt wprost piorunujący - obecnie praktycznie brak luzów w układzie kierowniczym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 A ja to chyba odkrece ladnie ustawie podloze detke tzn kawalek jej i dokrece moze bedzie trzymac a jak nie to trzeba kuoic nowe :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.