Gość B_E_R_E_K Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 witam Nie wiem co sie dzieje z moja primerka p10 i sunny n14 w obu przy 115km/h zaczyna dziwnie bic kierownica, trzesie nia, zaczyna sie to przy 110 a konczy przy 120 najbardziej bije jak jest 115km/h... bylem ostatnio na zbieznosci i na szarpakach i nic nie wyszlo wszystko ok i w jednym i w drugim wiec co sie dzieje? opony raczej odpadaja bo tata ma standartowy rozmiar Goodyear a ja mam szerokie 195 Barum Bravuris na alu felach 15. z gory dziekuje za pomoc ps nie piszcie glupich postow stylu to nie jezdzij tak szybko... itd wiadomo o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 a kiedy fele byly wywazane? ja nie chcesz od razu placic za wywazanie kolek to mozesz zamienic kola osiami (przednie z tylnymi) i sprawdz czy dalej bedzie dokladnie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 nie wiem czy to glupie ale ja bym kola wywazyljak zamieniz osiami to bendzie bilo przy innych predkosciach.jakos tak to bylo ze na jednej osi przy 120 a na 2 przy 140 ale nie wiem jaka predkosc na jakiej osi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 nie wiem czy to glupie ale ja bym kola wywazyl to wg mnie 99% i napewno nie dlupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 to nie bedzie to bo tata ma wywazone nie wiem ile temu ale ja na lato kupilem nowe i tez byly wywazane. a poza tym wydaje mi sie jakby nie byly wywazone to nie biloby tylko w pewnym przedziale predkosci tylko caly czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Witam. Do końca bym tym szarpakom nie wierzył... :kosci: Różnie to bywa. Na trasie Lublin - Warszawa (i odwrotnie ) na odcinku od Otwocka (Świdra) do Wiązownej jest jakoś dziwnie asfalt położony, mniej więcej przy tych prędkościach co podajesz auto (każde którym jeździłem i jako kierowca i jako pasażer - nawet w półciężarówce i w busie) wpada w dziwne wibracje (można to spokojnie porównać z twoim biciem). Ale, żeby to nie był OT. Ja bym jednak mimo wszystko sprawdził jeszcze koła na wyważarce przy okazji je oglądając, czy nie mają guzów i czy felgi nie są pogięte, i/lub ubytki w alusach. Pozdrawiam - Piotrek PS. Acha - nie w każdym przedziale prędkości czuć niewyważenie (rezonans i harmoniczne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 to teraz sam glupoty piszesz :!: jak bys na kartoflach w 8 skreconych to by bily na okraglo ale lekko trafione bija tylko w malym przedziale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 więc tak : propuje Ci zacząc od : - sprawdzenie stanu ogumienia, czy któreś nie bierze i nie jest zjechane - sprawdzenie stanu wahaczy górnych - stan techniczny drążków kierwniczych - czy nie ma bicia na tarczach hamulcowych - ewentualne wyważenie obu kół, najlepeij 4 odrazu, po co sie bawic w dwa - sprawdzenie sforznia wahacza dolnego czy nie ma luzów Musi gdzieś tkiwc przyczyna:) daj mi znac co i jak:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Griszka Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 to nie bedzie to bo tata ma wywazone nie wiem ile temu ale ja na lato kupilem nowe i tez byly wywazane. wyważone mogły być wczoraj, a dziś będą biły.... miałem to samo - w ubiegłym roku, zaraz po wymianie opon (i oczywiście wyważeniu kół) pojechałem w trasę. Po dwóch dniach, gdy wracałem, kierownica zaczęła "bić" przy ok. 120 km/h. Oczywiście okazało się, że dwa (!) koła są nie wyważone.... Mogły się ciężarki urwać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kramar Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 ja mam calkiem podobna sytuacje ze swoim autem i kola wykluczam bo zdarzalo mi sie to i na zimowych i letnich (wszystkie wywarzane). sprawdzane mialem szarpaki wiekszosc wyzej wymienionych elementow. Podejrzewam jeszcze ew. cos z hamulcami, ale chwilowo nie moge auta testowac z powodu innych prac nad nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Jeżeli masz zawieszenie bez żadnych luzów, to proponuję doważenie kół na samochodzie. Koszt niewielki (15 zł od koła) a efekty czuć od razu. Pojechałem doważyć przednie bo mi lekko trzęsło między 90 - 110 a majster na to że obstawia bardziej tylne koła. Okazało się że miał rację - doważył oba tylne i maleńkim ciężarkiem jedno przednie - drugie było idealne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kramar Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 dzieki sproje moze to faktycznie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Miałem dokładnie to samo przyczyna było to ze odpadł ciężarek od felgi. Proponuje podjechać do wulkanizatora na wyważanie kółek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 witam Nie wiem co sie dzieje z moja primerka p10 i sunny n14 w obu przy 115km/h zaczyna dziwnie bic kierownica, trzesie nia, zaczyna sie to przy 110 a konczy przy 120 najbardziej bije jak jest 115km/h... bylem ostatnio na zbieznosci i na szarpakach i nic nie wyszlo wszystko ok i w jednym i w drugim wiec co sie dzieje? opony raczej odpadaja bo tata ma standartowy rozmiar Goodyear a ja mam szerokie 195 Barum Bravuris na alu felach 15. z gory dziekuje a czy zakładając alusy założyłeś takie pierścienie centrujące między felą a piastą?????ja takie objawy miałem w mym poprzednim wehikule między 110 -125 yebało kierą az mi sie zegarek na ręce odpinał zapodałem pierśienie i ................. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 dokladnie jesli felal latwo wchodzi na piaste to trzeba zalozyc pierscienie centrujace. bez tego i idealnie wywazone kolko moze latac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotr M Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Witam wszystkich. Jestem nowy i całkiem jeszcze zielony, a mam ten sam problem w P11.114, tzn bije mi kierownica i pedał gazu przy 120 km/h. Wyważyłem wszystkie koła, od razu sprawdziłem jaki to dało efekt i niestety efektu nie było żadnego. Jedna rzecz jaką zauważyłem to że bicie ustępuje całkowicie gdy wrzucę bieg jałowy. Niestety w ten sposób daleko nie zajadę nawet Primerką. Pomóżcie proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Witam wszystkich. Jestem nowy i całkiem jeszcze zielony, a mam ten sam problem w P11.114, tzn bije mi kierownica i pedał gazu przy 120 km/h. Wyważyłem wszystkie koła, od razu sprawdziłem jaki to dało efekt i niestety efektu nie było żadnego. Jedna rzecz jaką zauważyłem to że bicie ustępuje całkowicie gdy wrzucę bieg jałowy. Niestety w ten sposób daleko nie zajadę nawet Primerką. Pomóżcie proszę luknij najsamprzód do poduch silnika,pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ric82 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Miałem identyczną sytuację w P11 przy identycznych prędkościach! Prawy wahacz + łącznik stabilizatora do wymiany - razem ok 350zł i chodzi jak złoto. Pozdrawiam ric82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axel10 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 U mnie przyczyną było brak ciężarka na feldze. więcej jak 110 nie dało się jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotr M Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Miałem identyczną sytuację w P11 przy identycznych prędkościach! Prawy wahacz + łącznik stabilizatora do wymiany - razem ok 350zł i chodzi jak złoto. Rzeczywiście zaczęło mi coś pukać z prawej strony. Chyba pojadę na szarpaki albo do jakiegoś fachowca zeby zlokalizować gdzie dokładnie tkwi problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 po wymianie półosi która była zeżarta nie mało przez rdze drgania zanikły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abram Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 witam koledzy podopowiedzcie bo załozyłem alusy i predkosci własnie ok 120 sa drgania kierownicy czy moze byc to od opon bo sa troszke słabe ale juz mam inne.felgi sa proste... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRAZIG Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Miałem podobne problemy przy takich samych predkościach sprawdzilem opony felgi wyważyłem wszystko dokładnie, sprawdziłem zawieszenie wymieniłęm drązki kierownicze, a na sam koniec okazało się, że na przednich felgach brakowało pierscienia centrującego, dotoczyłem cztery pierścienie i drgania ustąpiły. Więc radze także sprawdzić czy drgania nie sąb też spowodowane brakiem pierścieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jar Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Miałem podobne problemy przy takich samych predkościach sprawdzilem opony felgi wyważyłem wszystko dokładnie, sprawdziłem zawieszenie wymieniłęm drązki kierownicze, a na sam koniec okazało się, że na przednich felgach brakowało pierscienia centrującego, dotoczyłem cztery pierścienie i drgania ustąpiły. Więc radze także sprawdzić czy drgania nie sąb też spowodowane brakiem pierścieni. Drazig, co to były za felgi? Jakieś "nienissanowskie" alu czy może stalowe? Dziwne, że przy wyważaniu i naprawach nikt tego niezauważył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IREK999 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 PROPONUJE WYWAŻYĆ KOŁA W INNYM WARSZTACIE I STAĆ ZA GOŚCIEM I PATRZEĆ ŻEBY BYŁO ZERO NA WYWAŻARCE A NIE JAKIEŚ TOLERANCJE JAK TO NIEKTÓRY CWANIAK TWIERDZI JA TAK MIAŁEM A TERAZ SPOKO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.