Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] dziwne bicia kierownicy i trzęsienie przy 115km/h


Gość B_E_R_E_K
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jar, Allusy byly nowe firmowe Alessio zamowione specjalnie do Primery wszystko miało pasować dla tego też nikt nie spodziewał sie tego, że trzeba będzie jeszcze specjalnie pierścienie dorabiać, podkreślam dorabiać bo nie dało rady takich dokupić ponieważ były bardzo małe rożnice w otworach. Cały czas twierdzono w wulkanizacji, że to wina opon czy też zawieszenia. Teraz po całym fakcie stwierdzam, że wulkanizacja dała ciała i źle zamówili felgi i nie chcieli sie do tego przyznac przy okazii chcieli mnie naciągnać na kupno nowych opon i ustawianie zbieżności kół. Dodam, że dopiero inna firma wulkanizacyjna wykryła tą usterke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drazig to nie pierscienie bo je mam na kazdym kole a powiedz mi czemu wymieniales drazki jesli mozna wiedziec bo mi stuka na wybojach i podejrzewam drazki a bicie nie wiem wymienie opony w wolnym czasie u zrobie zbierznosc moze cos pomoze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Radkiewicz Krzysztof

Abram miałem podobnie , mam alusy alessio też mi kierownica latała przy 120 , pierścienie miałem ale stwierdziłem,że może już się wypracowały, więc kupiłem nowe -chyba alessio ,założyłem i to samo.

Znajomy wulkanizator wyczuł niewielki luz między pistą ,a pierścieniem i dorobił mi ciaśniejsze pierścienie, od tamtej pory super.

Także piercień nie może mieć praktycznie w ogóle luzu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmijcie koła, przystawcie kątownik stolarski i zobaczcie jakie ma bicie wasza tarcza hamulcowa. mam bicie na kierownicy przy 120 km/h, problem znalazłem. jeżdzę na 17/45/215, opony nowe, felgi wyprostowane, na gorących tarczach wpadłem w kałuże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

abram, sorrka pomyłka nie drążki a koncowki drażków miały już troche luzy więc je wymieniłem myśląc, że to moze być także przyczyna drgań. Właśnie na małych wybojach bardzo mocno było słychać stukanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

abram, w pewnym stopniu tak, ale nie tak wielkim jak brak pierścieni na felgach. Napewno jesli masz jakies luzy i stuka na wybojach warto je wymienić nie wielka inwestycja, a o ile przyjemniej się jezdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ronin763

Jak juz posciagasz kola,luknij na przeguby mialem kiedys podobne objawy(w innym aucie) co ciekawe brak bylo typowych objawow dla przegubu,a ktoregos dnia po prostu padl,ot tak ,po przmusowej wymianie wibracje znikly,daj znac jak cos zlokalizujesz,pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...