Gość Zbigniew Krzysztoń Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Od niedawna zaczęło coś mi stukać z przodu po prawej stronie :< .Nie chrobocze jak skręcam tylko jak jadąc zwolnię gaz dzwięk jest taki jakby ktoś od spodu walił młotkiem w podłogę : Mechanik po obstukaniu i opukaniu stwierdził że to prawdopodobnie przegub wewnętrzny :/ .Prubowałem coś znaleźć na temat przegubu wewnętrznego i nic.Co gorsze nie znalazłem takiej części w żadnym sklepie.Może ktoś mi powie czym się różni przegub wewnętrzny od zewnętrznego i gdzie tego szukać a może to nie przegub:( nadmienię że guma na tym przegubie jest nie uszkodzona a on sam jest tłusty :029: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 musza być dwa przeguby wewnetrzny ten zaraz przy skrzyni biegów i pracuje on z półosią i wahaczem gdy jedziesz po wybojach a zewnetrzny przegub pozwala skrecac ci kołami, przeguby wew.rzadko nawalaja ale moga to ten mechanior nie mógł zdjąć gumy i zobaczyc go w środku jak wygląda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 gdyby wew przegub byl wywalony to przy rozpedzaniu auta powinien rzucac tez i powodowac drgania ale w nissanach wew przeguby nie naleza do bezawaryjnych do konca zywota auta, wiec kto wie zreszta zapraszam do lektury http://www.autocentrum.pl/nissanclub/serwis/sun_przeg.html a u mnie puka jak puszcze gaz jak mam wrzucona piatke i np jade ok 100 albo szybciej , albo wolniej ale na nierownosciach - mam zagieta blache progu sordkowego i drazek zmiany biegow albo drazem stabilizacyjny drazka zmiany beigow czyjak to sie nazywa obciera o blache i brzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbigniew Krzysztoń Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Mechanik pewnie mógł ale byłem w trasie i po konsultacji musiałem jechać dalej. Czy po zdjęciu tej gumy będzie coś widać no i zasadnicze pytanie czy wew i zew przegub jest taki sam a jeżeli nie to gdzie go dostać.Dodam że stuka jak się jedzie wolno i szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 zewn i wew to sa inne przeguby calkiem zewn to typu Bierfielda czy jak on sie nazywal a te przy skrzyni wewn to trojzab i koszyk ze tak powiem, wewnetrznych poza ASO nie dostaniesz.... albo trafisz ale sa b drogie, tu tylko na szrocie kupic ladne albo cale polosie [ Dodano: Nie 22 Kwi, 2007 00:25 ] a Ty masz motor SR20De to prawa polos masz na lozysku wsporczym chyba jeszcze... to jeszcze gorzej z wymiana itd wewnetrzne dostaniesz bezproblemu ok 100-200 za jakies gorsze za lepsze 250-350zl ale to do motorkow 1.6 do 2.0 moga byc troche drozsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbigniew Krzysztoń Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Czy bez wymontowywania starego przegubu można go kupić czy tez lepiej mieć na wzór by nie zaopatrzyć się w niepotrzebne części. Może któryś z kolegów posiada przegub wewnętrzny pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 niestety ale przy silnikach 2.0 niewiem jak tam to jest, nie pomoge, szukaj w ksiazkach od primy, moze w ksiazce hayensa bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 witam, wewnetrznego ciezko dostac ale czasem da sie zregenerowac, ja po dzwonie w P11 GT regenerowalem, 50pln i jest git. Jestem z okoliz wawy, a regenerowalem w Radości po wawka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 pewnie koszyk przetaczaja od wewnatrz i wstawiaja na trojzab nowe kolka/lozyska - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 nowe lozyska(ja wymienilkem trzy) przy dzwonie jedno lozysko sie rozsypalo Ale jezdze rowno rok i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baca Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Witam przegób możesz zregenerować też w Sulejówku na Dworcowej(koszt to około 250zł.),ale pojedz do innego mechanika i niech sprawdzi jeszcze raz bo mnie wygląda to na któryś wachacz lub poduszkę skrzyni biegów.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brodacz Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 W Sulejówki robiłem i sprawdzałem swój( lewa strona) i powiem warto. Wymieniony został tylko zewnętrzny ale obie gumy wymienione i pięknie wszystko przesmarowane, teraz jest super. Sam zakład też robi wrażenie, czysto i profesjonalnie. Jak masz czas to możesz wszystko obejrzeć co robią Prawa półoś w 2.0 jest na podporze i w przypadku demontażu lepiej odkręcić z łapą od silnika i zawieźć w całości do przeglądu. Koszt lewego wewn. po regeneracji tam to ok. 350zł. Prawy pewnie też coś koło tego. Takie pukanie jak opisujesz bardzo pasuje mi do mocowania zwrotnicy, a konkretnie jej łożyskowania. Łatwo to sprawdzić, więc może zacznij od tego. Przy okazji widać też dobrze łącznik stabilizatora, może z niego coś ubyło. Pzdr. Brodacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberts Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 A ja mam dodatkowe pytanie. Jak jest z wyważaniem półosi? Zmianiałem nie dawno przegub wewnętrzny.Kupiłem kagera bo tani był a nie miałem za wiele kasy.Na początku było ok. Czasem stuknięcie przy cofaniu na pełnym skręcie ale nie dokuczliwe. Teraz napier...a mi z prawej okrutnie i coś czuję że to właśnie ta półoś.Wibracje odczówam najbardziej przy 100-120km/h.Zmieniłem opony bo jeden z oponiarzy stwierdził że jedną mam przyhamowaną.Nawet było widać.Teraz obie są okrągłe.Felgi niby też ok. I dlatego takie właśnie pytanie.Może z jakiegoś powodu środek ciężkości mojej półosi nie jest tam gdzie być powinien? Czy takie wibracje mogą być spowodowane zużytymi gumami wahacza górnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brodacz Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Nie widziałem jak to robią, ale sprawdzają wyważenie całego zestawu przed i po zmontowaniu. Miałem podobne objawy co Ty, ale po wymianie łożysk w sworzniu zwrotnicy po prawej stroni problem się skończył. Podejrzewałem opony, felgi a po wymianie łożysk z prawej strony problem się sam rozwiązał. Wreszcie przód sztywny i ostro reaguje na kierownicę - jak fabryczny No i żadnych drgań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberts Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Luz łożyska był wyczówalny na kole? Bo u mnie brak i dziwne by było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brodacz Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Znaczy że prawdopodobnie u Ciebie będzie co innego. Luz na łozyskach był jakieś 2 mm, w zasadzie w każdym kierunku - góra dół, lewo prawo. Po założeniu koła i dodaniu średnicy całego koła, to były już centymetry w każdym kierunku, gdy koło w zasadzie robiło co chciało niezależnie od kierunku jazdy. Inna przyczyna jaka mi teraz przyszła do głowy to np. zużyta końcówka drążka kierowniczego lub stabilizatora. Tak myślę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.