Gość artoor Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Przeszukałem juz forum i nie znalazłem za bardzo opinii osób użytkujących sprzęgła LuK (oprócz jednego uzytkownika któremu pękła sprężyna na docisku po 16 tys.km.). Nie wiem czy jest ono niższej jakości, czy może firma jest mniej popularna, a może Primerki nie lubia tych sprzęgieł. Jestem na etapie zmiany tego elementu w P10 i widzę że LuK'a można wyrwać nawet 100 zł taniej niż kompletne sprzęgło Valeo lub NKK. Jeśłi ktoś ma zamontowane w swojej Primce takie sprzęgło to prosze o parę słów zanim podejmę decyzję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoover Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Miałem zakładanego Luka w P10 1.6. Co ciekawe, okazało się że oryginalnie miałem zamontowane właśnie sprzęgło tej firmy. Tańsze jest dlatego, że w przypadku Luka nierzadko można trafić na sprzęgło regenerowane (nie znaczy że gorsze), w Valeo nigdy. Mimo to, Luk się sprawdził u mnie lepiej niż Valeo. W moim przypadku jednak zawiedli albo mechanicy albo sprzęgła obu firm (temat opisywałem jakiś czas temu, nie będę się rozpisywał). Chociaż najprawdopodobniej mój przypadek był odosobniony. Dopiero po wsadzeniu NKK czuć było, że jest lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artoor Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 O tej regeneracji w Luk nie wiedziałem. A NKK w czym jest lepsze? Trwalsze, lepiej pracuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Ja mam nowy komplecik Valeo i jest gicior. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoover Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 W przypadku Valeo i Luk miałem wrażenie, że niedługo pociągną, a ich praca pogarszała się z tygodnia na tydzień. Nie twierdzę, że było to koniecznie spowodowane wadami tych sprzęgieł (być może problem leżał w skrzyni biegów, ewentualnie w montażu), bo generalnie obie marki są dobre. W każdym razie po wsadzeniu NKK było dużo lepiej, biegi nie chaczyły a łożysko nie szumiało po krótkim czasie, tak jak w dwóch poprzednich. NKK już z samego wyglądu wyglądało nieco bardziej solidnie. Wraczjąc do Luka - w sprzęgle które kupiłem regenerowany był docisk, a tarcz była firmy Valeo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artoor Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 No to wiadomo skąd niższa cena Luk'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczetke Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 mi tarcz NKK wytrzymała 20kkm i pękły sprężyny teraz mam Valeo ale nie jestem zadowolony po 3kkm mam luz na frezie ze3mm i tarcz chałasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artoor Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 mi tarcz NKK wytrzymała 20kkm i pękły sprężynyteraz mam Valeo ale nie jestem zadowolony po 3kkm mam luz na frezie ze3mm i tarcz chałasuje A wymieniałeś tylko tarczę czy kompletne sprzęgło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.