Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

turbo do lpg


Gość amp79
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam n14 1.6 i lpg najtańsze. mam tez luzem turbo i intercooler. instalacja lpg to BRC parownik 100 KW. moje pytanie brzmi: czy ma już ktoś dośwaidczenie z tego typu przedsięwzięciem? jezeli tak to proszę o info. zdięcia mile widziane. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maddrajwer

Doświadczenia może nie mam ale tak na logikę biorąc jak masz najtańszą instalkę LPG to pewnie jest ona na mikserze i parowniku(w dolocie powietrza). Jeżeli wpakujesz w ten dolot turbo między mikser a przepustnice to turbinka będzie zasysać i sprężać powietrze z gazem.... może być bum od jej temperatury. Natomiast jeżeli turbo wsadzisz przed mikser to będzie Ci cofało gaz z miksera do parownika powietrzem sprężonym turbinką. Jak sama nazwa wskazuje instalacje podciśnieniowe LPG, nadciśnienie jest dla nich BEE. Być może wyjściem byłby zawór zwrotny na wężu między parownikiem a mikserem, ale żeby jeździć na gazie musiałbyś mieć osobny dolot. O czym sam swego czasu myślałem ( osobny do LPG i osobny do PB w moim przypadku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maddrajwer widze że doświadczeniem też nie grzeszysz :P

mikser spokojnie może zostać na przepustnicy jedyne co należy zrobić to podłączyć pod parownik tak zwaną kompensacie, nie we wszystkich parownikach sie da ale sporo z nich można spokojnie przerobić pod instalacje turbo ale jeśli nie masz sporo wolnego czasu pieniędzy oraz zaparcia to nawet nie radze sie brać za uturbianie.[/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalację turbo zaczął bym od przejścia na sekwencję, co i tak stanowi mniej więcej 1/5 kosztów operacji uturbianko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maddrajwer

Może i rzecziwiście nie grzeszę doświadczeniem, rozsądkiem też rzadko ale zastanowiłbym się czy uturbiać (inwestować i podnosić koszta eksploatacji) auto na gazie (z założenia tanie w eksploatacji) które i tak na tym lpg będzie jeździło gorzej niż na PB. Choć to inna kwestia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Z tego co wiem to zamiast sekwencji można też pokusić się o BLOSA,turbo i natym będzie się kręciło,ale zastanów sie chłopie-taniej będzie sr20 zarzucić do nyski niż 1.6 uturbiać

 

[ Dodano: Pon 21 Maj, 2007 05:25 ]

ps.co znaczy że masz 'luzem turbo i intercooler'???

 

od czego ten zestaw i czy to wogóle jakiś zestaw[bo sama turbina i cooler to tylko początek]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w miescie jest chlopak co ma przerobiona honde 1.4 na turbo i włąsnie na gazie i wyciaga moc ponad 300 koni czasmi widze jak startuje

 

fajnie to wyglada malutka honda a idzie ze szok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to w niej jest 1,5 i ma nieco ponad 300KM, pamiętam jak kiedyś byłem w Siedlacach na otwarciu sezonu i chłopak tym Cifem regularnie dymał jakąś przydłubaną białą Impreze GT ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy_czarny

uuu az sie wierzyc nie chce ze z 1.5 taka moc wycisnal chyba ze jak gre napisal siada raz w tygodniu ehehe

pozdro i milego modowania dla mnie turbo i gaz jakos nie pasuje... pozdrawiam..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to w niej jest 1,5 i ma nieco ponad 300KM, pamiętam jak kiedyś byłem w Siedlacach na otwarciu sezonu i chłopak tym Cifem regularnie dymał jakąś przydłubaną białą Impreze GT ...

 

ja ostanio pamietam że tam było 1.4 ale moze teraz być i 1.5

 

ta impreza to " zwykła wersja GT " z chipem na 240 hp była teraz właściciel białej imprezy jeździ nowym czarnym 2,5 STI ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem z tego 1,4 na LPG ma jakieś 140 a i to by było osiągnięciem

Mój kumpel zaturbiał opla corse 1.2 8V. Po przekręceniu silnika zaturbił 1.4 8v 60KM. Po pojechaniu na hamownie miał 130KM i 220Nm. Wszystko oczywiśnie na gazie z mikserem na I generacji. Auto pali w mieście przy spokojnej jeździe 12L gazu a przy mocniejszej 16. W trasie przy średniej 160-180 ok.15L.Silnik w stosunku do serii jest odprężony, ma rurowy kolektor wydechowy, powiększone kanały w głowicy, założony IC, oraz wolny wydech. Jak narazie sprawuje się bezawaryjnie przy doładowaniu 0.9 bara. Nie ukrywam,że 1.2 lepiej latał, ale tam nie był silnik tak odprężony jak jest teraz i ładował 1.2 bara a na G-techu zszedl z fabrycznych 19 do 6.86s do 96km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...