Gość amp79 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 witam mam n14 1.6 i lpg najtańsze. mam tez luzem turbo i intercooler. instalacja lpg to BRC parownik 100 KW. moje pytanie brzmi: czy ma już ktoś dośwaidczenie z tego typu przedsięwzięciem? jezeli tak to proszę o info. zdięcia mile widziane. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Doświadczenia może nie mam ale tak na logikę biorąc jak masz najtańszą instalkę LPG to pewnie jest ona na mikserze i parowniku(w dolocie powietrza). Jeżeli wpakujesz w ten dolot turbo między mikser a przepustnice to turbinka będzie zasysać i sprężać powietrze z gazem.... może być bum od jej temperatury. Natomiast jeżeli turbo wsadzisz przed mikser to będzie Ci cofało gaz z miksera do parownika powietrzem sprężonym turbinką. Jak sama nazwa wskazuje instalacje podciśnieniowe LPG, nadciśnienie jest dla nich BEE. Być może wyjściem byłby zawór zwrotny na wężu między parownikiem a mikserem, ale żeby jeździć na gazie musiałbyś mieć osobny dolot. O czym sam swego czasu myślałem ( osobny do LPG i osobny do PB w moim przypadku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 maddrajwer widze że doświadczeniem też nie grzeszysz mikser spokojnie może zostać na przepustnicy jedyne co należy zrobić to podłączyć pod parownik tak zwaną kompensacie, nie we wszystkich parownikach sie da ale sporo z nich można spokojnie przerobić pod instalacje turbo ale jeśli nie masz sporo wolnego czasu pieniędzy oraz zaparcia to nawet nie radze sie brać za uturbianie.[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Instalację turbo zaczął bym od przejścia na sekwencję, co i tak stanowi mniej więcej 1/5 kosztów operacji uturbianko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 To prawda jeśli chcesz się za to zabrać sam to musisz mieć spore zaplecze warsztatowe , sporo wiedzy i pieniędzy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Może i rzecziwiście nie grzeszę doświadczeniem, rozsądkiem też rzadko ale zastanowiłbym się czy uturbiać (inwestować i podnosić koszta eksploatacji) auto na gazie (z założenia tanie w eksploatacji) które i tak na tym lpg będzie jeździło gorzej niż na PB. Choć to inna kwestia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Z tego co wiem to zamiast sekwencji można też pokusić się o BLOSA,turbo i natym będzie się kręciło,ale zastanów sie chłopie-taniej będzie sr20 zarzucić do nyski niż 1.6 uturbiać [ Dodano: Pon 21 Maj, 2007 05:25 ] ps.co znaczy że masz 'luzem turbo i intercooler'??? od czego ten zestaw i czy to wogóle jakiś zestaw[bo sama turbina i cooler to tylko początek] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MAXX Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 u mnie w miescie jest chlopak co ma przerobiona honde 1.4 na turbo i włąsnie na gazie i wyciaga moc ponad 300 koni czasmi widze jak startuje fajnie to wyglada malutka honda a idzie ze szok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 300 kucy z 1,4 no przepraszam a ma jakiś papier na to czy tylko tak mówi ?? moim zdaniem z tego 1,4 na LPG ma jakieś 140 a i to by było osiągnięciem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 MAXX, fajna jest, tylko awaryjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Z tego co wiem to w niej jest 1,5 i ma nieco ponad 300KM, pamiętam jak kiedyś byłem w Siedlacach na otwarciu sezonu i chłopak tym Cifem regularnie dymał jakąś przydłubaną białą Impreze GT ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 uuu az sie wierzyc nie chce ze z 1.5 taka moc wycisnal chyba ze jak gre napisal siada raz w tygodniu ehehe pozdro i milego modowania dla mnie turbo i gaz jakos nie pasuje... pozdrawiam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MAXX Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Z tego co wiem to w niej jest 1,5 i ma nieco ponad 300KM, pamiętam jak kiedyś byłem w Siedlacach na otwarciu sezonu i chłopak tym Cifem regularnie dymał jakąś przydłubaną białą Impreze GT ... ja ostanio pamietam że tam było 1.4 ale moze teraz być i 1.5 ta impreza to " zwykła wersja GT " z chipem na 240 hp była teraz właściciel białej imprezy jeździ nowym czarnym 2,5 STI .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 moim zdaniem z tego 1,4 na LPG ma jakieś 140 a i to by było osiągnięciem Mój kumpel zaturbiał opla corse 1.2 8V. Po przekręceniu silnika zaturbił 1.4 8v 60KM. Po pojechaniu na hamownie miał 130KM i 220Nm. Wszystko oczywiśnie na gazie z mikserem na I generacji. Auto pali w mieście przy spokojnej jeździe 12L gazu a przy mocniejszej 16. W trasie przy średniej 160-180 ok.15L.Silnik w stosunku do serii jest odprężony, ma rurowy kolektor wydechowy, powiększone kanały w głowicy, założony IC, oraz wolny wydech. Jak narazie sprawuje się bezawaryjnie przy doładowaniu 0.9 bara. Nie ukrywam,że 1.2 lepiej latał, ale tam nie był silnik tak odprężony jak jest teraz i ładował 1.2 bara a na G-techu zszedl z fabrycznych 19 do 6.86s do 96km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.