Gość tom_ek Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Witam, wczoraj wyciągałem silniczek krokowy w mojej primce P11 1.6 ccm 16V. Ponieważ dalej falują mi wolne obroty (bardziej na benzynie niż gazie) a przepływomierz był czyszczony to obstawiam właśnie silnik krokowy lub sondę lambda. I okazało się że jest luz na sprężynie w krokowcu, nie cofa się do końca. Czy ktoś rozbierał to ustrojstwo, z jednej strony jest jakby zaklepany dekielek. Czy jak to zdejmę to potem da się tak samo zaklepać i nie będzie lewego powietrza??? Swoją droga w książce na stronie 174 jest napisane że wystarczy odkręcić dwie śruby a są cztery, dwie góra, dwie dół do których się nie można dostać łatwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 nie wiem jak jest w P11 1,6 ale u mnie w W10 2.0 tez w krokowcu byl taki dekielek i jakos go zdemontowalem a pod spodem okazala sie sruba do regulacji wyczyscilem rozciagnalem sprezyne i obroty powrocily do normy dekielek jakos tam zaklepalem ale tak naprawde to on chyba jest do niczego nie potrzebny. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stamp Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Witam. Wczoraj czyściłem silniczek krokowy, a raczej zawór (ten przykręcony czterema śrubami). Pod tym dekielkiem jest mosiężna śruba z którą dość długo walczyłem żeby ją odkręcić. Musiałem rozszlifować rowek na większy wkrętak (ostroźnie i nie za głęboko bo moźna to zrbić na wylot, u mnie niestety tak się stało i przerażony musiałem prosić o pomoc spawacza żeby zalał mi to twardym lutem). Pod śrubą jest sprężyna którą rozciągnąłem (była zbyt lużna), i iglica mocno brudna (wyczyściłem). Po złoźeniu wszystkiego do kupy z duszą na ramieniu odpaliłem. Efekt jest taki że proble z wolnymi obrotami się skończył. Silnik po zdjęciu nogi z gazu momentalnie zchodzi na wolne obroty (wcześniej zajmowało mu to kilka ładnych sekund, lub wył na wysokich do chwili lekkiej przygazówki). Wcześniej czyściłem przepustnicę oraz przepływomierz ale poza lekkim podwyrzszeniem obrotów nie przyniosło to oczekiwanych efektów (silnik bardzo powoli zchodził na wolne obroty). Teraz jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 stamp masz fotki z przebiegu prac ? Mam rozumieć, że najpierw zdjąć dekielek, odkręcić śrubę trzymającą sprężynę, po czym rozciągnąć sprężynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stamp Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Dokładnie tak, wyczyść teź iglicę oraz wnętrze tego zaworu. Niestety nie posiadam fotek. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Martini Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Witam,wczoraj wyciągałem silniczek krokowy w mojej primce P11 1.6 ccm 16V. Ponieważ dalej falują mi wolne obroty (bardziej na benzynie niż gazie) a przepływomierz był czyszczony to obstawiam właśnie silnik krokowy lub sondę lambda. I okazało się że jest luz na sprężynie w krokowcu, nie cofa się do końca. Czy ktoś rozbierał to ustrojstwo, z jednej strony jest jakby zaklepany dekielek. Czy jak to zdejmę to potem da się tak samo zaklepać i nie będzie lewego powietrza??? Swoją droga w książce na stronie 174 jest napisane że wystarczy odkręcić dwie śruby a są cztery, dwie góra, dwie dół do których się nie można dostać łatwo. witam, niestety w Primerce P11 1.6, 16V nie da sie rozebrać silniczka krokowego:( dekielek można łatwo zdjąć, ale pod nim nie kryje się śruba mosiężna tylko plastikowa nakrętka (brak możliwości odkręcenia) poddałem się i powyginałem trochę sprężynke, mam nadzieje że bedzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybek Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 moglby mi ktos wyslac na priv fotke z miejscem gdzie w gaznikowej p10 jest silniczek krokowy i czy duzo roboty jest z jego demontazem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielak Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Ja też mam problem z wolnymi obrotami. Sprężynka była luźna i iglica brudna. Zdjołem dekielek, odkręciłem plastikową śrubę pod nim. Wyczyściłem iglice rozciągnołem sprężyn, złożylem (uszczelniłem pod dekielkiem) i nic jak obroty spadały tak spadają. Ma ktoś jeszcze pomysł co zrobić, by obroty nie spadały na biegu jałowym i silnik nie falował?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarciu1111 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 zielak moze najpierw sprawdz czy ten silniczek dziala. idą do niego 2 przewody rozepnij kostke i sprawdz czy jest napięcie spróbój tez na rozpietej kostce podlączyc krokowiec bezposrednio z akumulatora na chwile nic nie spalisz a powinienes uslyszec cykniecie zawór otwiera sie na maxa. w innych samochodach to dziala troche inaczej ale w nissanie jak sie nie myle na zasadzie zwiekszania napięcia im wiecej voltów plynie do silniczka tym on bardziej sie otwiera. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Jest w ogóle możliwość kupienia nowego krokowca oprócz ASO. Gdzie nie zajdę to nigdzie nie mają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Przemek, a w sklepach typu FOTA, JC, HIPOL, allegro, e-bay szukałeś?? Google może pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 jak coś to ja mam na zbyciu całą przepustnicę z akcesoriami od GA16DE z P11. Krokowiec jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Przeszukałem większość sklepów internetowych i nigdzie nie mają. Przed chwilą dostałem maila z aso z Warszawy-koszt 1306,85 :zdziw: Znalazłem w jakieś hurtowni na śląsku- KOSZT 1758 Zł. :zdziw: :zdziw: :zdziw: :zdziw: :zdziw: :zdziw: Przeglądając allegro do większości samochodów nowe krokowce mają ceny mniej więcej do 300 zł. PARANOJA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.