Gość lukas200sx Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 :diabel2: Sprawdziłem sobie Primerke 1.6 gażnik 90 KM, bez odcięcia ile na mxa pojedzie na poszczególnych biegach:) oto wuniki : na 1 - 65 km/h przy 8 tys. obr/min na 2 - 110 km/h przy 8 tys. obr/min na 3 - 160 km/h przy 8 tys. obr/min , ale świszczało:D:D :diabel: sprawdzaliscie swoje Pociski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość palmer Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 z odcieciem na 1. 60, 2.105-110, 3. 150, 4. 190 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beniki Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 2 litry silnik ale to jest p11.144 1bieg 68km 2 bieg 120km 3 bieg 160 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 No ladnie ladnie ja nie sprawdzalem wystarczy mi ze na 5 180km/h jechalem dalej nie ciaglem bo to i tak sporo a na naszych drogach nie ma warunkow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 na 3 biegu przy około 10.000 obrotów miałem 190-200 km/h ale trzeba potem było płytki zaworowe na miejsce powkładać :diabel2: Kto da więcej? :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 No ladnie ladnie ja nie sprawdzalem Ja też nie sprawdzałem i nie będę. Kocham moją uszczelkę pod głowicą i bardzo, bardzo nie chcę się z nią rozstawać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 to był jeden ostatni raz jeden nie wiem /2 95/km/h /3 150 km/h do odcięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 http://www.wrzuta.pl/film/iGn4i269ci/ Więcej nie cisnąłem szkoda motoru ale poszedł by jeszcze troche więcej . SR20Di na Blosie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 silnik 1,6 (90KM) II-100 III-140 do odcinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ztiu Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 :diabel2: Sprawdziłem sobie Primerke 1.6 gażnik 90 KM, bez odcięcia ile na mxa pojedzie na poszczególnych biegach:) oto wuniki : na 1 - 65 km/h przy 8 tys. obr/min na 2 - 110 km/h przy 8 tys. obr/min na 3 - 160 km/h przy 8 tys. obr/min , ale świszczało:D:D :diabel: sprawdzaliscie swoje Pociski? A na wstecznym ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav1975 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 nie żal Wam tak katować swoje primerki? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 nie żal Wam tak katować swoje primerki? :/ Racja. Ja jak czasem na dwójce do 60 przycisnę to już mi się wydaje że motor zażynam Ale ze mnie emeryt To chyba przez słabe wyciszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Nie przesadzajmy ze taki test jakos bardzo zle wplywa na auto. Jesli nie ruszamy tam spod kazdych swiatel to nic zlego sie nie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 hehe jak zauważyłem to im nowsze primerki to tym bardziej prędkościomierze im zawyżają no ładnie ładnie Co do katowania to im to nie szkodzi... im wyższe obroty tym wyższe ciśnienie oleju w każdym bąć razie na panewki, wał i korby to nie wpływa, co najwyżej deczko szybciej pierścionki się zużyją... Moim zdaniem grzechem jest mieć SR20 pod maską i przynajmniej w łeekendowe dni nie spałować motoru tak porządnie do odcięcia 1...2...3...4... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 hehe jak zauważyłem to im nowsze primerki to tym bardziej prędkościomierze im zawyżają no ładnie ładnie Co do katowania to im to nie szkodzi... im wyższe obroty tym wyższe ciśnienie oleju w każdym bąć razie na panewki, wał i korby to nie wpływa, co najwyżej deczko szybciej pierścionki się zużyją... Moim zdaniem grzechem jest mieć SR20 pod maską i przynajmniej w łeekendowe dni nie spałować motoru tak porządnie do odcięcia 1...2...3...4... popieram użytkownika Coobcio. silniki Primer są to silniki wysokoobrotowe!! i męczą się na niskich obrotach!!! kręcenie motoru do 7 tys. to miły dźwięk i wcale nie jest głośny, a przyjemny!!! Motor budzi się dopiero od 4 tys. obr do Życia!!! silniki mają sporą rezerwę mocy, można śmiało pałaować! dobry olej oczywiście! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Ciekawostka SR20De ma mniejszy skok tłoka jak taki GA16 (86mm Vs 88mm)... więc tłok uzyskuje mniejsza prędkość co sprzyja wyższemu kręceniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Ja juz nie targam silnika do takich obrotow.Jeden zajezdzilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Ja juz nie targam silnika do takich obrotow.Jeden zajezdzilem jaki silnik zajeździłes i w jakim aucie? i z jakiego powdu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Ja juz nie targam silnika do takich obrotow.Jeden zajezdzilem jaki silnik zajeździłes i w jakim aucie? i z jakiego powdu? GA16DS Ale ostro lupalem do konca,wyrabalo uszczelke pod glowica i rozrzad,zacal kopcic niemilosiernie i pozniej sie okazalo ze glowica peknieta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Ja juz nie targam silnika do takich obrotow.Jeden zajezdzilem jaki silnik zajeździłes i w jakim aucie? i z jakiego powdu? GA16DS Ale ostro lupalem do konca,wyrabalo uszczelke pod glowica i rozrzad,zacal kopcic niemilosiernie i pozniej sie okazalo ze glowica peknieta. dziwne... ja pałuje od 3 lat do 8 tys. obr!!! i nic sie nie dzieje!!! oczywiscie mam dobre świece i super olej, to podstawa!! tez 1.6 P 10, 90 KM, 217 tys. km i nic sie nie dzieje!! az mi sie wierzyć nie chce... to wytrzymałe silniki, bardzo!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Moze wytrzymale ale wole nie ryzykowac Za duze koszta pozniej sa.Ja sobie spokojnie krece do 3 tys.Czasami do 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kayko Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Witam mam 1.6 16V 93r. i od razu powiem ... Łoobosze jak sobie poczytałem do jakich prędkości dochodzicie swoimi nyskami to się popłakałem U mnie na: 1 max. 30 km/h 2 max. 40-45 km/h 3 max 60-70 4max. 100-110 5 dalej Może to są prawidłowe wartości? ale po tym co tu piszecie to raczej nie ... Muł straszny. Nie mam gazu, autko chochluje ze 12l/100 miasto (jeżdżę spokojnie ... bo z tego co widać muszę, buuaaahahaha) Ale poważnie ... chłopaki ... RATUNKU!!! nie chcę zmieniać samochodu bo fajniutki jest ale pomóżcie mi tchnąć w niego trochę więcej życia. Ps. nie podałem ile obr. z prostej przyczyny ... nie mam obrotomierza :544: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 masz cos ewidentnie zepsute, jaki masz silnik, wielopuntk czy gaznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Ps. nie podałem ile obr. z prostej przyczyny ... nie mam obrotomierza :544: masz cos ewidentnie zepsute A ja myślę, że wszystko jest dobrze jeśli chodzi o osiągi tylko że kolega nie mając obrotomierza pewnie za wcześnie zmienia biegi. Jak zamontowałem obrotek to się zdziwiłem, bo wyszło na jaw, że kręciłem wcześniej auto max do 3500 rpm, bo przez głośniejszy wydech myślałem, że go zarzynam...a gdzie jeszcze do czerwonego pola ...obrotek musi być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość august200 Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Moja primerka 2.0 wielopukt 1-60 2-95 3.150 4-190 5-?Nie mam takiej drogi w okolicy zeby sprawdzic Jedyne co mnie troche wukrza to słaba elastycznosc na niskich obrotach np jazda około 100km/h przewaznie tyle jezdza ludzie zeby szyko wyprzedzic musze robic reudukcje z 5 na 3 i ogien na 4 wmiare szybko by to poszło a na 5 całe wieki sie wyprzedza tego tira Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.