Gość kaflp Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 w mojej almerce sedan 1.8 z 2003 roku - przebieg 59000 od jakiegoś czasu mam kłopot z błędem P0171 - ktoś może z Was miał taki problem ?? - nie ma kłopotu z kasowaniem (ale ile można) - bo mam takie cudo do skanowania i kasowania. Dodatkowo auto sporo pali - znacznie ponad 10 l / 100. Na co stawiacie sonda, przepływka czy coś takiego??? Nie chodzi mi o opis błędu (bo to można uzyskać z manualu) tylko poradę praktyczną. Oczywiście mogę pojechac do serwisu ale oni to będą naprawiać metodą eliminacji - a to moze bardzo wiele kosztować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaflp Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 no wychodzi mi błąd PO 171 - jeśli o to pytasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaflp Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 może być przepływka może być sonda mogą być wtryski może być przepustnica albo cholera wie co jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 A code P0171 may mean that one or more of the following has happened: The MAF (Mass Air Flow) Sensor is dirty or faulty. Note: The use of "oiled" air filters (K&N, etc.) can cause the MAF to become dirty if the filter is over-oiled There could be a vacuum leak downstream of the MAF sensor. Possible solutions include: In the vast majority of cases, simply cleaning the MAF sensor does the trick. Consult your service manual for it's location if you need help. I find it's best to take it off and spray it with electronics cleaner or brake cleaner. Make sure you are careful not to damage the MAF sensor, and make sure it's dry before reinstalling Inspect all vacuum and PCV hoses, replace if necessary Check for a dirty fuel filter and proper fuel pressure Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaflp Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 a go się czyści - bo słyszałem że raczej nie? (tak piszą "znawcy" na forum) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaflp Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 i prawdopodobnie jest to wersja ta za ponad 2000 w serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 i prawdopodobnie jest to wersja ta za ponad 2000 w serwisie. Gdybyś szukał takiej przepływki to mam coś takiego leżące w garażu. Wymieniłem to u siebie po znajomości na koniec gwarancji, chociaż nic złego sie nie działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajdek419 Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Ostatnio u mnie pojawił się właśnie bład P0171 (zbyt uboga mieszanka) wykryty w trakcie przegladu instalacji LPG (check również zapalony, aczkolwiek zdarzało się, że gasł). Jedyne co można by stwierdzić w samochodzie w trakcie jazdy to, że w trakcie gwałtownego wciśnięcia pedału gazu samochód głosno buczy. Po wejściu na własciwe obroty silnik cichnie. W trakcie przyspieszania "z delikatnym" wciskaniem pedału gazu żadnego buczenia nie słychać. Może ktoś ma jakieś typy??? W końcu znalazłem odpowiedź: przyczyną tego stanu była nieszczelnosć w układzie dolotowym powietrza spowodowana brakiem jednej zapinki na obudowie filtra powietrza. Pomimo, że fizycznie pokrywa filtra dochodziła do dolnej częsci i nie było widać żadnej szczeliny, dopiero po zamontowaniu zapinki problemy zniknęły. Zdaje się odczuć lepsze przyspieszenie, ciekawe co ze spalaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.