Gość Domel Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Witam,co sadzicie na temat turbinek powietrza do filtra stozkowego,niby polepsza moment obrotowy i jeszcze jakies tam bajery...,czy to prawda,czy jest to kolejny niepotrzebny bajer na rynku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 taki wiatraczek na dolocie ? jeśli tak to bylo juz o tym, pic na wode, a drogie to jest dlatego, żeby ludzie nie myśleli, że to tani szajs, ostatecznie wychodzi, że to drogi szajs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terano1 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Slyszalem o zimnym dolocie ale o uturbionym filtrze stozkowym to jeszcze nie Mysle ze to kolejny produkt dla pana z Tico ktory ma podswietlane wentyle lub sciagniete kolpaki i mysli ze przez to ma 10 koni wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 no bo co moze dac wiatraczek ktory sie napedzi powietrzem wpadajacym przez stozek ... jeszcze jakby to bylo na prad i mialo konkretny "dmuch" to moze cos by dalo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 gdzieś był na naszym forum taki projekt wiatraczka napędzanego silniczkiem :diabel2: a właściwie turbiny napędzanej trzema silnikami z rozruszników no oczywiście masa kabli 3 aku i pobór prądu na poziomie 400 amper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Elektryczny charger jest i dziala ale daje to ok 5% mocy (sam producent tak pisze) i kosztuje trochę, pozostale bajery za paręnaście/dziesiąt dolarów to bezużyteczny szmelc (np. turbonator) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domel Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 heh,czyli jest to kolejny bajer ktory dowartosciowuje potencjalnego konsumenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Dokładnie ! wszystkie tego typu gadżety to ściema , taki wiatraczek wpowadza duże opory lokalne w dolocie . nawet gdyby był z jakimś silniczkiem to nie byłby w stanie wytworzyć nadciśnienia w dolocie . wirnik w turbosprężarce obraca sie z prędkością 130.000 do 180.000 na BB tyś obrotów , silnik elektryczny który rozbujałby wirnik do 50.000 tyś obr , co jes ułamkiem prędkości wirnika turbosprężarki , musiałby mieć moc ok 12 KW . uwzględniając opory . niewspominając o smarowaniu i wyważeniu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 heheheeheheeeee........ widze turbowkretki z allegro na topie... wstyd pytac sie o takie cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 słyszałem o tym kiczu nic nie wnoszącym... nie wart zawracania sobie głowy, jedynie co wprowadza do auta to wydaną kasę która w żaden sposób nie poprawi osiągów. Lepiej sobie to odpuscić i zalać V-Powera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 z tego co wyczytalem w pismie "trzymajacym poziom" v-power w naszych leciwych jednostkach nie daje zadnego przyrostu. inaczej sie ma do tego taki silnik tfsi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 A w TFSI to coś niby daje ? chyba że samo samo zastosowanie filtra stożkowego daje przyrost mocy przez mniejszy współczynnik ciśnienia pożuconego a wiatraczek w filtrze jedynie zmniejszył przyrost mocy w stosunku do zastosowania stożka bez niego . chyba że włożyli ten wiatraczek za seryjnym filtrem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 A w TFSI to coś niby daje ? chyba że samo samo zastosowanie filtra stożkowego daje przyrost mocy przez mniejszy współczynnik ciśnienia pożuconego a wiatraczek w filtrze jedynie zmniejszył przyrost mocy w stosunku do zastosowania stożka bez niego . chyba że włożyli ten wiatraczek za seryjnym filtrem ? v-power to takie paliwo na shellu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 A w TFSI to coś niby daje ? U Maćka Grabowskiego robili testy paliwa w Golfie GTI z silnikiem TFSI - uwaga silnik doładowny o stopniu sprężania 10,3:! Na paliwie 95 uzyskał z tego co pamięam 198KM i 300Nm a na V powerze (bez żadnej regulacji) blisko 10KM i 20Nm więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 dane wygladaly chyba troch inaczej ale roznice v-power i 95 z jeta sie zgadzaja. tfsi ma elektroniczny czyjnik stuku i dzieki temu ten "inteligentny" silnik ma takie przyrosty na wysokooktanowym paliwie. btw producent podaje ze dla tfsi dedykowane paliwo to 98 oct. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość davenam Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 W Auto Swiecie juz pisali dwukrotnie ze nie ma zadnych roznic na malopojemnosciowych silnikach miedzy 95 a np. V-power a roznica pojawia sie dopiero w sportowych autkach, ale ze swojego doswiadczenia wiem (bo jezdze wlasnie na V-powerze) ze jest duzo lepsza kultura pracy silnika. tak wiec, ja polecam V-power :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Działa czy nie ja leje wciąż tylko bp Ultimate 98. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 co do "turbinki" to proponuje zamknac temat.... hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.