sedek Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Zauważyłem, że kapie mi olej pod samochodem. Jak trochę postoi robi sie mała plama. Nie jest to jeszcze groźne, ale podejrzewam ,że trzeba to wkrótce zrobić (może w ten długi weekend). Podejrzewam, że to puszcza uszczelniacz (simering ) wału korbowego. I stąd do was pytanie: - na co zwracać uwagę przy wymianie - jak do tego uszczelniacza się dostać (chodzi o demontaż poszczególnych części: półosiek , sprzęgła, koła zamachowego itp). - czy w ogóle da radę samemu wymienić Proszę o każdą nawet najdrobiejszą poradę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 co do koła zamoachowego to musisz miec dwunastke dwunastokątną , skrzynie jak wyjąc juz obisywalem w wątku o wymieanie skrzynie znajde link to podrzuce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedek Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Dzięki, znalazłem twój post. A jeśli już skrzynia będzie na wierzchu, czy łatwo jest wtedy wymienić simering (oczywiście po spuszczeniu oleju z silnika)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 jak wyjmiesz skrzynie to potem odkręcić trzeba koło zamachowe ( zdrowo zakręcone), stary zimer wydłubiesz śrubokrętem, oczyścić dokładnie i potem możesz wsadzić nowy ( jeżeli dobrze pamiętam...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 oleju nie musisz spuszczać miska ma wystarczającą pojemność i olej nie powinien lecieć no chyba że przechylisz silnik lub gdy oleju będzie ponad stan. z simeringiem jest teoche kombinowania i ciężko go wyciągnąć ale powinieneś dać sobie rade pamiętaj żeby nie wciskać nowego simeringu zbyt mocno, ma on być równo wciśnięty tak by nie było krawędzi między simeringiem a blokiem silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Podejrzewam, że to puszcza uszczelniacz (simering ) wału korbowego. A może tylko leci z uszczelek gumowych miski? Jak puszcza tylna, to efekt będzie podobny do wycieku z tylnego uszczelniacza wału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedek Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 W długi weekend będę to wszystko sprawdzał na kanale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 simmeringu wcale nie trzeba wydlubywac zadnym srubokretem ani pozniej sie pieprzyc z wciskaniem go... siemmering od strony skrzyni ma swoja wlasna obudowe ktora sie odkreca i ladnie wyjmuje... pozniej z niej ladnie sobie mozesz siemmering wyciagnac i wsadzic nowy... zajzyjcie do Service Manualu i zobaczycie o co chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.