Gość d0.2 nassin Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 cześć pytanie j/w, dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Czesc czujnik ten znajduje sie na werzu powrotnym od chlodnicy, patrzac od gory na silnik po prawej stronie tuz nad skrzynia biegow pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Swoją droga ciekawe. Mam taki sam silnik, a czujnik do włączania wiatraków siedzi w chłodnicy. Wie ktoś po co japońce tak rozdrabniają i komplikują temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 ja mam wersje silnika bez EGR a ty chyba jak pamietam z EGR i moze dlatego ten czujnik jest gdzie indziej, ale po co japonce tak zrobili?? no nie wiem widocznie jakis cel w tym mieli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d0.2 nassin Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Czesc czujnik ten znajduje sie na werzu powrotnym od chlodnicy, patrzac od gory na silnik po prawej stronie tuz nad skrzynia biegow pozdr. dzięki! muszę coś sprawdzić bo nie włącza się śmigiełko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaciekQBN Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Ja w Primerze miałem silnik bez EGR i ten włącznik tez był przy chłodnicy. Nie jest to zatem uzaleznione od EGR, chyba raczej od fantazji jakiegoś konstruktora japońskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Elraf Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Ja mam silnik bez EGR i zawsze myślałem że ten czujnik to czujnik płynu chłodzącego (ale łba za to ukręcić nie dam) Czujnik od tego płynu u mnie jak stoisz z przodu samochodu jest nieco po lewej stronie w okolicach rozrządu-chyba nawet lekko nad oraz z prawej strony od rozrządu i całkowicie widoczny. Wpięty do niego jest jeden kabelek. Śmigło się włącza rzadko a jak się włączy to na krótko ok 15 sekund już nie pamiętam i nie słychać go od środka. Długo stałem z uruchomionym rozgrzanym silnikiem zanim zweryfikowałem że śmigło pracuje. Wejdź na post http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=29378 tam na pierwszej stronie znajdują się linki do zdjęć silnika wybierz CD20 bez EGR jak patrzysz na silnik to widzisz że nad nim idzie taki długi zakręcony kabel w kierunku niebieskiego filtru paliwa. Przy tym "zakręcie" kabla po lewej stronie poszukaj tego czujnika (tutaj nie widać go) ale od góry powinien być wpięty jeden kabel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d0.2 nassin Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Elraf, dziękuję za obszerne wskazówki co do czujnika. Wentylator jednak działa, ale WŁĄCZA SIĘ DOPIERO PO DOBRANIU ODPOWIEDNIEGO TERMOSTATU, więc wszyscy którzy mają jakieś dziwne sztuki założone, będą cierpieć na brak wentylatora. U mnie są generalnie 2 problemy, które mnie drażnią. 1. Za nisko stoi wskazówka temperatury i raczej nic na to nie poradzę bo termostat dobrałem idealnie tym razem. 2. Doszedłem, że to auto bardzo dużo pali na ssaniu na pierwszych kilometrach i też nic na to nie poradzę bo nie kumam systemu ssania w tym aucie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d0.2 nassin Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 1. Za nisko stoi wskazówka temperatury i raczej nic na to nie poradzę bo termostat dobrałem idealnie tym razem Bo Nissana trudno przegrzać i była o tyum mowa wielokrotnie Bombel nie obraź się, lecz w moim przypadku - i w przypadku poprzedniego właściciela mojego auta - teza o przegrzewaniu jest kontrtezą do powyższej. Obaj robiliśmy uszczelki z powodu przegrzania... [ Dodano: Wto 24 Lip, 2007 23:12 ] 2. Doszedłem, że to auto bardzo dużo pali na ssaniu na pierwszych kilometrach i też nic na to nie poradzę bo nie kumam systemu ssania w tym aucie... A jak ma mało palić skoro podaje o wiele wieksza ilosc paliwa?? Poza tym pamietaj, że każdy nierozgrzany silnik pali nawet do 30 l / 100 km Lokalny mocarz od diesli, do którego wożą auta z całego dolnośląskiego, zapytany przeze mnie "gdzie jest ssanie w tym nissanie" uśmiechnąl się i rzekł: "to auto nie ma ssania, proszę pana..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 A jednak Ssania nie ma ale jest coś podobnego co w benzynie na wtrysku nazywa się wtryskiem rozruchowym, który zależnie od temp. silnika podaje dodatkową ilość palia (podlewa go) Muszę tylko rozkminić gdzie to jest i jak działa A co do CD20 i przegrzania to muszę przyznać, że też słyszałem aby uważać na temp. silnika... szczególnie przy lejących wtryskach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Chodzi Ci o termostat czy termowłącznik wentylatora?? Bo ten pierwszy z tego co pamiętam jest przy bloku silnika, od niego wychodzi górna rura do chłodnicy a termowłącznik wentylatora jest wkręcony w chłodnicę (tak gdzieś na 1/3 jej wysokości) z niego wychodzą dwa przewody... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.