Gość SEBOL_MKS Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Może ktoś miał taki problem - auto dławi się na pierwszym biegu przy niskich obrotach jak się gwałtownie doda gazu i tak jakby buczy (potrafi nawet zgasnąć) - pożniej wszystko w normie ładnie się wkręca i na pozostałych biegach chodzi elegancko. Jak dodaje gazu powoli to wszystko ok. Wygląda tak jakby czegoś dostawał za dużo i czegoś za mało (np za mało paliwa lub za dużo powietrza). Mam też wrażenie jakby nie spałał całkowicie paliwa, bo było to widać gdy ściągnełem wtrysk. Sprawdzałem: pompke paliwa + układ paliwowy czy nie jest zapchany, świece, kable, sonde lambde, zapłon, wtryski. Silnik 1.6 na wielopunktowym wtrysku paliwa (GA16DE). Sam już nie mam pomysłu co to może być ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 a jak przepływomierz wygląda? jaki współczynnik ma lambda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Podjedź na stacje diagnostyczną i niech sprawdzą Ci spaliny to będziesz wiedział czy chodzi bogato czy ubogo. Jeśli będą ok. to warto pomyśleć o zmianie świec i kabli, bo może już nie są w stanie dać odpowiedniej iskry. Możliwe,że coś się dzieje z silnikiem krokowym, bo on działa na biegu jałowym i jak dodajesz gazu to może on się podcina i zmienia się skład mieszanki. Wyjmij go i zobacz czy nie jest w sadzy, oraz wymyj go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Sprawdź cały układ zapłonowy począwszy od cewki, przewody WN, kopułkę, palec rozdzielacza, świece i ewentualnie aparat zapłonowy. A jezeli na koniec padnie na przepływomierz to poniżej zamieszczam link do instrukcji regeneracji w dziale Micra: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=21986 Ja miałem podobne objawy przy pękniętej kopułce aparatu zapłonowego a np. u kolegi Wojtasnissan padł aparat, z tym że On wtedy wogóle nie mógł maszynki odpalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SEBOL_MKS Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Problem ropzwiązany, jednak aparat zapłonowy do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Ja miałem podobne objawy przy pękniętej kopułce aparatu zapłonowego a np. u kolegi Wojtasnissan padł aparat, z tym że On wtedy wogóle nie mógł maszynki odpalić. Klubowicz Johny Fellow doradzał dobrze, obstawiał aparat zapłonowy:) Pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 jaki jest koszt wymiany aparatu zapłonowego? Mam to samo, dodanie gwałtownie gazu powoduje zamulenie autka. Musze sie dowiedziec kiedy mial wymieniane swiece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 jaki jest koszt wymiany aparatu zapłonowego? Używkę dorwiesz za ok.100-150zł. Jak zamula to sprawdź wszystkie przewody podciśnienia i wymyj gaźnik. Często to bardzo pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.