Gość Pancin_007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Witam ,mam problem z sinikiem 1,6 na wielopunkcie.Mianowicie silnik nie wskakuje mi na obroty, gdy go zgasze i poczekam tak z minutke zapalam chodzi ok a po chwili znow niezaleznie czy zimny czy cieply.Tak jakby braklo mu mocy albo niechodzil na wszystkie garki.Pompe wtrysku przejrzalem...ok...sonda raczej nie ma znaczenia w takiej kwestii...przepustnica odkrecona i dokladnie przeczyszczona ,obstawiam jeszcze na zaplon, przejzalem swiece i wygladaja ladnie.wiec moze kabelki...niewiem...albo cisnienie paliwa ,niewiem czy moze w nim jest jakis regulator ktory wlacza pompe przy spadku cisnienia?czy raczej chodzi ona stale ,jesli ktos mial podobny przypadek na pelnym wtrysku niech pomoze z gory dzieki ,pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 przejzalem swiece i wygladaja ladnie Wyglądać ładnie mogą, wymień je dla pewności majątku to nie kosztuje. Sprawdź dokładnie cały układ zapłonowy począwszy od cewki, przez przewody WN, kopułkę, palec rozdzielacza i sam aparat zapłonowy. Ewentualnie podjedź gdzieś na podłączenie pod kompa niech sprawdza co w nim nie gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pancin_007 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 hm kable mowisz?moim zdaniem jesli to byl by zaplon to wogole by niechodzil zwlaszcza na niskich obrotach ma ktos kody bledow bo nie moge znalezc nigdzie jakos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaca2206 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 wpisz w wyszukiwarce na forum zrób to sam to ci pokaże gdzie są kody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pancin_007 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 przejzalem wczoraj wtryski sa ok przeplywomierz terz jest ok ,silnik krok.sprawny sonda rownierz komputer nic nie wykazuje ,obstawiam jeszcze pompe wtrysku poniewaz zauwazylem taka dziwna rzecz. Mianowicie im wiecej paliwa jest w baku tym auto chodzi sprawniej(nie dlawi sie) a im mniej (poczatek rezerwy)wtedy zaczyna si kicha.tak jakby cisnienie bylo za male bo pompa musi wyrzszy slup paliwa wytworzyc ,poprostu moze byc zuzyta juz.... Musze sprawic sobie sprytne urzadzzonko (zmontowac)manometr by moc zmierzyc cisnienie na wyjsciu z pompy .co o tym myslicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Moj wujek mial problem w sunny ze im mniej paliwa bylo w baku tym bardziej mu sie mulil sunny i przy przyspieszaniu potrafil szarpnac pare razy... okazalo sie ze odpowietrzenie baku bylo zapchane. Pewnie nie to ale warto sprawdzic czy przy odkrecaniu baku zasysa mocno powietrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pancin_007 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 troche zasysa przy odkrecaniu wlasnie niewiem czy to normalne wydaje mi sie ze nie ,jutro sprawdze dzieki za podpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 troche zasysa przy odkrecaniu wlasnie niewiem czy to normalne wydaje mi sie ze nie U mnie zawsze zasysa i w Micrze i w Setce także uważam, że to normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pancin_007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 ok dzieki stawiam jednak na pompe po 150 tysiakach ma prawo juz sie zuzyc.Szukam na allero jakiejs o podobnych parametrach lub troszke lepszej jak ta w serii...walbro albo jakis boschik aha jesli ktos kiedys wyjmowal pompe niech jakas rade mi podesle bo ja patrzylem i takm w tym koszyku sa jakies zatrzaski ,wogole zdiwko mnie strerzelilo jak zobaczylem pompe pod katem i w dodatku oddzielnie od plywaka;Pczego te japonczyki nie wymysla;p [ Dodano: Wto 01 Maj, 2007 15:37 ] i nyska zrobiona;)okazalo sie ze miernik paliwa oszukuje w baku:Ppoczatek rezerwy pokazuje a w baku na dnie wachy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.