Gość Kenzoo Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Witam serdecznie wszystkich, Jest to mój pierwszy post na tym forum, więc porszę o wyrozumiałość . Tak się złożyło, że już od roku jestem szcześliwym posiadaczem Mircy K11 1.0 93r. Ostatnio postanowiłem założyć sobie centralny zamek, co by ułatwić sobie otwieranie drzwi Aczkolwiek ze schematu elektrycznego mojej małej pociechy wywnioskowałem iż mam miejsce na bezpiecznik do centralnego zamka i elektrycznych szyb, tak więc aby było wszystko bardzo elegancko chciałem się podłączyć z zasilaniem pod wiązkę odchodzącą od bezpiecznika odpowiadającego za centralny zamek. Niestety dzisiaj szukałem cały dzien i za bardzo sam nie wiedziałem czego . Może ktoś z was montował centralkę i również próbował się podłączyć pod oryginalnie wyprowadzone kable zasilania zamka centralnego ? Gniazda bezpieczników w przedziale silnika: Zaznaczone gniazdo posiada blaszki na bezpiecznik, tak więc wnioskuję, że gdzieś musi odchodzić wiązka zasilania, a wnioskuję to po tym, że np. obwód ABS nie posiada blaszek i z pewnością nie ma wyprowadzonych kabli. Wiązki za gniazdami bezpieczników węwnątrz nadwozia: Przy gniazdach bezpieczników węwnątrz nadwozia (czyt. kabinie) jest bardzo dużo wiązek, lecz nie wiem jak się do nich dostać i jak rozszyfrować ich zadania, dlatego jakby ktoś wiedział coś więcej to już by było o wiele łatwiej ... Pozdrawiam i z góry dziękuję za ewentualne odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawlo1030 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Kolego powiem tak: na jesien ubieglego roku montowalem centralny i zasilanie pociaglem bezposrednio z akumulatora.Centralny ma osobny bezpiecznik wiec w niczym to nie przeszkadza. Przewod pociagnij tak zeby nie latal luzno i po klopocie.Najszybciej i bez problemowo.Napisz jak ci ten zamek dziala.U mnie przy duzym mrozie nie zamykal bo ciegna zamarzly ale za to otwieral bez problemu. Teraz nie ma z nim klopotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 najprościej wyciągnij stałe 12V ze stacyjki i po sprawie, po drodze mozesz sobie wstawić bezpiecznik; a nie jakieś pajęczyny w komorze silnika będziesz zakładał. zrobiłem tak w N14 i nigdy nie zawiodło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenzoo Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Ok, widzę, że nikt się z tym zbytnio nie paprał, dlatego też nie będę również się nad tym głowił i zrobie to najprościej jak się da. Fakt kable w komorze silnika to jak na mój gust niezbyt estetyczne i dobre rozwiązanie więc postaram się podłączyć pod instalacje wewnątrz, a jeżeli chodzi o wyniki to jeszcze coś napiszę. Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gabar5 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Ja podłączyłem pod czujnik położenia nożnej dźwigni hamulca, było najbliżej:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.