Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zamek Centralny (podłączenie zasilania)


Gość Kenzoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich,

 

Jest to mój pierwszy post na tym forum, więc porszę o wyrozumiałość :). Tak się złożyło, że już od roku jestem szcześliwym posiadaczem Mircy K11 1.0 93r. Ostatnio postanowiłem założyć sobie centralny zamek, co by ułatwić sobie otwieranie drzwi ;) Aczkolwiek ze schematu elektrycznego mojej małej pociechy wywnioskowałem iż mam miejsce na bezpiecznik do centralnego zamka i elektrycznych szyb, tak więc aby było wszystko bardzo elegancko chciałem się podłączyć z zasilaniem pod wiązkę odchodzącą od bezpiecznika odpowiadającego za centralny zamek. Niestety dzisiaj szukałem cały dzien i za bardzo sam nie wiedziałem czego :(. Może ktoś z was montował centralkę i również próbował się podłączyć pod oryginalnie wyprowadzone kable zasilania zamka centralnego ?

 

Gniazda bezpieczników w przedziale silnika:

bezpiecznik.jpg

Zaznaczone gniazdo posiada blaszki na bezpiecznik, tak więc wnioskuję, że gdzieś musi odchodzić wiązka zasilania, a wnioskuję to po tym, że np. obwód ABS nie posiada blaszek i z pewnością nie ma wyprowadzonych kabli.

 

Wiązki za gniazdami bezpieczników węwnątrz nadwozia:

wiazki.jpg

Przy gniazdach bezpieczników węwnątrz nadwozia (czyt. kabinie) jest bardzo dużo wiązek, lecz nie wiem jak się do nich dostać i jak rozszyfrować ich zadania, dlatego jakby ktoś wiedział coś więcej to już by było o wiele łatwiej ... Pozdrawiam i z góry dziękuję za ewentualne odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego powiem tak: na jesien ubieglego roku montowalem centralny i zasilanie pociaglem bezposrednio z akumulatora.Centralny ma osobny bezpiecznik wiec w niczym to nie przeszkadza. Przewod pociagnij tak zeby nie latal luzno i po klopocie.Najszybciej i bez problemowo.Napisz jak ci ten zamek dziala.U mnie przy duzym mrozie nie zamykal bo ciegna zamarzly ale za to otwieral bez problemu. Teraz nie ma z nim klopotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprościej wyciągnij stałe 12V ze stacyjki i po sprawie, po drodze mozesz sobie wstawić bezpiecznik; a nie jakieś pajęczyny w komorze silnika będziesz zakładał. zrobiłem tak w N14 i nigdy nie zawiodło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, widzę, że nikt się z tym zbytnio nie paprał, dlatego też nie będę również się nad tym głowił i zrobie to najprościej jak się da. Fakt kable w komorze silnika to jak na mój gust niezbyt estetyczne i dobre rozwiązanie więc postaram się podłączyć pod instalacje wewnątrz, a jeżeli chodzi o wyniki to jeszcze coś napiszę. Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...