Gość sb-tech Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Od kilku miesięcy jestem posiadaczem P11 2.0 TD. Do wczoraj bardzo zadowolonym. Naprawde fajne autko. Jeszcze wczoraj wieczorem wracając z działki wszystko sprawowało się aż miło, jadę sobie klimka chłodzi, w myślach planuje już sobie jakiś krótki wpadzik w któryś majowy dzień z żoną i synkiem. Dziś rano wsiadam przekręcam kulczyk, podgrzewam świeczki i palę... zaskoczył... wskazówka wskoczyła na około 2500 obrotówi i silnik zgasł. Niestety ponownie nie udało mi się już go uruchomić. Z postów wniskuję, że przyczyną może być uszkodzenie czujnika położenia wału korbowego, ktoś obrazowo opisał takie same obiawy w swojej primerce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 może być ciekawiej, pekł pasek rozrządu jezli nie był wymieniany od"x" lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sb-tech Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Pasek wymieniałem w lutym więc chyba aż tak źle nie jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 jezli wszystko dobrze poskładali do kupy , rolki, napinacze pasek to nie zresztą na to daje sie gwarancje:) a zawsze ma na zimnym silnku 2500 obr/min ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sb-tech Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Nigdy, zawsze stabilnie utrzymywał wolne obroty, żadnych skoków i wachań - normalnie pszczółeczka. A dziś wskazówka mu podskoczyła i zgasł odrazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 no własnie, zaskoczyły mnie tak wysokie obroty przy odpaleniu.... więc możliwe, że padł jakiś czujnik, tak jak wspomniałeś, położenia wału korbowego. [ Dodano: Wto 01 Maj, 2007 20:56 ] wiadomo coś już na temat Twojej awarii ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.