Gość gregors Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Witam wszystkich! Moje autko to p10 1,6 na gaźniku z instalacją gazową BRC( I generacji) Mam problem z wyregulowaniem gazu, byłem już u kilku gaziarzy i żaden się nie sprawdził. Mianowicie: autko na benzynie chodzi bardzo dobrze, jednak na gazie na niskich obrotach ma po prostu DZIURĘ NA MOCY, po prostu jest słabe do 3000tys obrotów. Spalanie to ok. 10 do 12l LPG. Wiecie może do która śruba na reduktorze za co odpowiada? Może sam bym jakoś spróbował poregulować( wydaje mi się że auto dostaje za mało gazu na wolnych obrotach, albo po prostu za dużo powietrza) Dwie śruby są na imbus( jedna większa, druga mniejsza) i śruba na kluczyk 10. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbfd1133b3503bf5.html Proszę o pomoc bo już wydałem kupę kasy na regulacje u gaziarzy, bez rezultatu(albo auto mułowate i paliło ok. 10-11 litrów LPG, albo chodziło dobrze jednak spalanie 14-15 litrów LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 - śrubka nr 3, regulacja biegu jałowego przy ciepłym silniku - tego nie ruszaj jezli obroty nie falują! - skoro muli do 3 tys.obr/min zła dawka gazu, sprawdź śrubę na przewodzie gumowym reduktor-mikser, ona jest często przyczyną dławienia przy niskich jak i za wysokich obrotach. Troche regulacji i cierpliwości i będzie jak talala! chodź powodów może być więcej, u mnie akurat było to, sam doszedłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 mikser pewnie powoduje zmiane przebiegu momentu obrotowego w niskim zakresie i przez to nie ciagnie auto, u mnie bylo to samo do 3 tys lipton pozniej lepiej ale i tak gowno a nie jezdzilo BLOS rozwial wszystkie dolegliwoci aha instalacja na mikserze glownie przelewa niskie obroty srednie jest OK a na wysokich jest powietrze, pomsylcie przeciez jesli na niskich nie ciagnie a na wysokich ciagnie duzo lepiej to jak to moze byc ze na wyzszych obrotach kiedy zapotrzebowanie na paliwo jest wieksze jest paliwa duzo, a na niskich jest paliwa mniej, gdyby na odwrot by bylo to wtedy jest winny sklad mieszanki niestety ale takie sa uroki mikserow, a wogole jakiej srednicy masz mikser?? u mnie byl 34 mm i byla tragedia pozniej 36mm lepiej ale i nie jedzilo to, srube mialem w roznych kombinachac po cwierc obr regulowana pozniej mialm na full odkrecoan nigdy nie chodzilo i wiecznie byl problem i nerwy bo nie ma czym jechac nei ciagnie a raz lepiej a raz wogole jakby z 50km pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.