Gość ABT Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Otoz auto generalnie zimne chodzi oki ale jak sie nagrzeje to sie zaczyna beznadzieja. Auto szarpie jak chce, generalnie przy stalych obrotach w tej nizszej partii obrotow, przy lekkim dodawaniu gazu, - szaprie zdecdowanie jakby paliwa nie dostawal, szarpie tez przy wyzszych obrotach i genralnie tez przy stalej predkosci raczej, ale jednakze najbardziej szaprie podczas obciazenia, np jadac 20/h i proba przyspieszenia z 3 biegu, auto szarpie jak szalone przy takich obciazeniach jest to zdecydowanie najbardziej odczuwalne i zawsze wystepuje, np jadac 45/h na 4 biegu tez czuc mocniej. Generalnie nie jedze tak tylko wiadomo na wysokich obrotach ale o to chodzi ze dzieje sie to samo na tych wlasnie wyzszych obrotach - jade 90/h czy 110 na 5biegu i tez czuc ale juz co prawda lzejsze szparpanie jakby dostawal paliwo i nie dostawal i tak wkolko a czasem jedzie normalnie, najbardziej jednak czuc to wlasnie przy obcizeniach, w jedzie pod gorke, i raczej na cieplym silniku. Oczywiscie na biegu jalowym nic sie nie dzieje komletnie, ladnie piknie auto pracuje czy stoje na pakingu czy wrzuce luz przy 120/h na dziurawej drodze gdzie trzesie, gladkiej jak stol, przy kazdje predkosci i nic tylko w czasie jazdy I przeplywomierz sprawdzony, napewno to nie jest , takie rzeczy jak filtry, swiece i przewody ostatnio tez juz powymieniane, pompa paliwa oki, palec, kopulka tez oki zapomnialem dodac ze sonda tez chodzi dobrze, No co jest grane bo zaraz mnie rozniesie ??? Czy rozrzad ktory mi juz halasuje moze byc tak ze lancuch sie rozciaga jak sie nagrzeje i nie jest prawidlowo i zaplon mi przestawia ? Albo napinacze sa padniete i tez jak sie olej nagrzeje to sie to wszystko przestawai ?Moze cos ze szkrzynia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 hmm, może się i myle ale może masz sonde uszkodzoną,nie wiem ale sprawdz. Ja tak teraz mam i też mam takie objawy ale dużo mniejsze. A sprawdzałeś filtr paliwa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 tak wszystko powymieniane, sonda sprawdzona tak samo, no kompletnie nie wiem czego sie czepic,tylko ten lancuch mi chyba zostal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 zobacz co jest ze sprzeglem moze olej ze skrzyni albo z silnika leci [ Dodano: Pon 30 Kwi, 2007 19:56 ] na tarcze sprzeglowa oczywiscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Mi to wygląda na problemy z zapłonem. Podjedź do jakiegoś elektromechanika niech sprawdzi aparat zapłonowy ewentualnie niech podłączy pod kompa i poszuka jakichś błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 a na biegu jałowym gazując tak samo sie dzieje???;] moze te spręzyny na tarczy sprzegła???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 pompę zmieniałeś czy tylko sprawdziłeś czy daje? może pompuje ale przy większej wydajności nie daje rady, albo może zawór stałego ciśnienia (czy też regulacji ciśnienia) przepuszcza. a na zimnym możesz spokojnie rozpędzić się do np. setki i nie szarpie czy tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Mi tez to wyglada na problemy z zaplonem, a nawet os mi sie tam teoire rodza z tym czujnikiem polozenia walu ktory tam gdzies jest ale ale komp niczego nie pokazuje Na biegu jalowym gazujac nic sie nie dzieje Na zimnym moge spokojnie sie rozpedzic na cieplym w sumie tez bo poszarpie ale idzie, najbardziej szarpie delikatnie przyspieszajac, lub wlasnie przy stalej predkosci zwlaszcza w najnizszym zakresie obrotow potem jak sie rozkreci to juz szarpie ale zdecydowanie mniej uciazliwie Pompa nie zmieniana tylko sprawdzana czy daje Własnie stoje przed wyborem zamiana pompy i apratu zaplonoweggo, ale nie chce w ciemno wymieniac pol samochodu, na szczescie przeplywomierze przechdzily przez moje lapy akurat wiec tu spoko ale wymieniac wsyzstko po kolei nie bardzo mi sie usmiecha a wiadomo ze nikt mi nie sprzeda i zgodzi sie na zwrot jak to nie bedzie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciulek Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Pytanie troszke bez sensu. Przecież przyczyn może być 10000... m.in. - dzikie powietrze na którymś z węży - przepływka (może sie nagle popsuła) - silnik krokowy - świeca - lambda - zapłon - komputer - kable Tego jest naprawde zbyt wiele by jednoznacznie powiedzieć co to jest. Nic tylko pod kompa jechać. Koszt 50-100 zł a bedziesz miał spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Mi to wygląda na problemy z zapłonem. Podjedź do jakiegoś elektromechanika niech sprawdzi aparat zapłonowy ewentualnie niech podłączy pod kompa i poszuka jakichś błędów. nie wydaje mi sie żeby to był zapłon ale ręki nie dam sobie obciąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuch Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Na Twoim miejscu zacząłbym od wymiany filtra paliwa bo koszt jest niewielki a może pomóc. Wiem, że niedawno zmieniałeś ale ja też miałem taki przypadek w Tico. Na luzie było OK a pod obciążeniem się dusił. Wymieniłem filtry, 3 dni było dobrze a potem znowu to samo. To zacząłem wymieniać dalej: pompa paliwa, palec, kopułka... i ciągle brak poprawy. Co się okazało, w zbiornku miałem jakiś syf i ciągle zapychał się filtr paliwa. Wyciągnąłem i wypłukałem zbiornik, zmieniłem filtr i Tik tak się więcej już nie dusił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 doszlo mi do tej usterki jeszcze gasniecie silnika przy dojedzaniu do skrzyzowania kiedy nieco bardziej hamuje, np lece ladnie 80/h i widze czerwone i wyhamowuje torche mocniej auto, wciskam sprzeglo i auto zaczyna chodzic jak na 3 cylindrach albo jakby pompa plaiwa nie dawala dobrego cisnienia i ledwo ledwo i wkoncu gasnie (przewody od serva oki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 U mnie dzieje się coś podobnego ale jeszcze nigdy mi nie zgasł. Z tym, że u mnie to na 95% problem z ustawieniem zapłonu i przelewaniem gaźnika. W przyszłym tygodniu wybieram się na porządną regulację zapłonu i gaźnika i wtedy opowiem czy coś się zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kocurek Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 w większości przypadków takiego zachowania auta, rozwiązaniem na tym forum była wymiana pompy (ostatnio spędziłem 2 nocki na lekturze bo miałem podobnie :030: ale mi pomogła regeneracja przepływomierza) skoro jesteś pewnien przepływomierza i sondy, może weź najpierw pompę ze szrotu żeby się upewnić ( w razie czego mniejsza strata), sprawdzałeś kable paliwowe? u mnie po wymianie filtra okazało się że jeden puścił za starości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skuter27 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 a może przewody od zbiornika do pompy są zapchane niewykluczone że syf w baku :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slan1975 Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 ABT! Witam w klubie!Choć to ja jestem nowy na forum.Właściwie mam taki sam problem! Moje CUDO ma b.podobne objawy. Zaczęło się od wariacji na wolnych obrotach i też gdy silnik odrobinę się zagrzał-reszta jak u Ciebie. Dziad gaśnie często na luzie, nawet przy zmianie biegów ,czkawka podczas zwykłej jazdy,ja mu w gaz on i tak gwałtownie słabnie jakby z tyłu otworzył sie spadochron (ma dni bez objawów!). Pomyślałem syndrom brudnych filtrów,silniczek krokowy,albo niedomaganie pompy paliwa.Tylko że .. na zimnym zawsze jest ok,więc... elektryka! ?I tak wymieniłem świece, przewody zapłon.Kopułka też jak nowa!Filtry oczywiście na dzieńdobry.Za diagnostyki,czyszczenie ww. spr.sondy wywaliłem 200zł. Diagnoza -HIPOHONDRIA.Autko SUPER. Otuż tylko tego właśnie dnia akurat hulało.Może jakieś czujniki, separatory powietrza lub ktoś wie o czymś co tak mi bruździ? Jak przepływka ma się do temp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Jak przepływka ma się do temp.?Przeczytaj przyklejony w tym dziale temat "Regeneracja przepływomierza" i przelutuj styki, jest spora szansa, że pomoże . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slan1975 Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Domiss, uważnie przeczytałem temat do którego mnie odesłałeś i myślę, że rzeczywiście jest spora szansa, że to właśnie może być to! O efektach niezwłocznie dam znać. Już ogromnie mi pomogłeś,bo wreszcie mam jakiś konkret. DZIĘKI :064: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 o proszę nie widziałem, że ktoś odgrzał ten temat, podstaw mi te micre pod nos to Ci ja zrobię na cacy:) Teraz poza wymiana sprzęgła, rozrządu i amorków to naprawiam to autko z zamkniętymi oczami Regeneracja powinna Ci pomoc (tzn teraz to pytam się czy Ci pomogła), chyba że masz tak jak ja miałem wszystkie możliwe przewody i czujniki przypalone, pośniedziałe itd itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slan1975 Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Dzisiaj miałem wreszcie chwilkę i tyleż zajęło mi wymontowanie ww. przelutowałem, zasilikonowałem, wypucowane jak nowe! Nic nie było zabardzo podejrzane, no może z wyjątkiem tej płytki, dwie lub trzy ścieżki mogły trochę zwierać. Nie mam możliwości pogrzebać w autku w miejscu innym jak pod blokiem, aura kiepska dlatego zabieg przeprowadzilem w domu, jutro poskladam zabawki i się odezwę, jeśli to nie to... cóż trzymam Cię za słowo ABT i w razie w. zgłoszę się po pomoc :one: A propos może wiesz jak dostać sie do przełącznika świateł? Wiem,że przełącznik, bo sprawdziłem całą linię, a może wie ktoś gdzie można kupic taki przełącznik po normalnej cenie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 chodzi Ci o manetkę kierunkowskazów przy kierownicy, które jest także włącznikiem świateł? czyli o to ?: http://www.allegro.pl/item260746886_przela...ssan_micra.html chyba odpowiedzi same się nasuwają , pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slan1975 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Nie wiem jak Ci dziękować, wygląda, ze to to <chyba odpowiedzi same się nasuwają > nie jestem tylko pewny, czy napewno przypasuje do mojego modelu, ale ta cena to nie 450zł! Jeszcze raz ogromne DZIĘKI. Co do przepływki- hula, ale jeżdze za malo, by otwierac szampana. Ewentualne zwycięstwo opijemy później Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 ale ta cena to nie 450zł! opanuj jeszcze emocje bo ja tego linka to tak z pierwsza lepsza znalazłem, jak wiesz lub nie wiesz micr na części w allegro jest dziesiątki na sprzedaż, wystarczy ze poszukasz, podzwonisz parę razy i na pewno ktoś Ci sprzeda choćby dwa razy taniej niż ten gość z podanego przeze mnie linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djswistak Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 witam. jestem tu nowy , i nie chce zakladac nowego tematu. otóz kupilem zonce micre 1995r k11 1.0. pali na dotyk.problem polega na tym ze jak sie rusza i potem jedzie to mam takie odczucie ze auto jest slabe tak jakby cos je blokowalo. kolega ma taka sama i idzie jak glupia a ta to taki mul. co moze byc przyczyna? z góry dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 zapchany katalizator ?? jak jest zimny silnik to jeździ zrywnie a jak sie nagrzeje to Ci się wydaje muł ?, użyj wyszukiwarki, na pewno znajdziesz podobne tematy (zamulona, nie przyśpiesza, nie whcodzi na obroty itd itp), pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.