INC Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 przy wymianie oleju ze znajomym odkrylismy ciekawa rzecz... moja almera najwyrazniej nie ma drazka stabilizatora nie byla nigdy bita co wiem napewno... wedlug ksiazki powinna drazek posiadac. jak jest u was ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 było na forum nie wszystkie N15 mają stabilizatory z przodu Ja mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Ja tez nie mam, są plusy i minusy tego faktu plusy to to ze mniej rzeczy w zawieszeniu może sie posypać,a minusy to pewnie nieco gorsze prowadzenie w zakrętach . Moze ktoś kto prowadził almerke z stabilizatorem i bez sie wypowie czy "czuć" doża różnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 1 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 a czy to przypadkiem nie jest tak ze maja te po lifcie, a te przed liftem nie maja ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 różnicę pewnie czuć w ekstremalnych sytuacjach mi się wydaje że te lepiej wyposażone mogły mieć stablizatory?? np jak ma tarcze z tyłu to ma i stabilizatory... ale to tylko moja teoria a czy wszystkie po lifcie mają... niech piszą ci którzy mają po lifcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 1 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 różnicę pewnie czuć w ekstremalnych sytuacjach mi się wydaje że te lepiej wyposażone mogły mieć stablizatory?? np jak ma tarcze z tyłu to ma i stabilizatory... ale to tylko moja teoria a czy wszystkie po lifcie mają... niech piszą ci którzy mają po lifcie a nie masz przypadkiem wersji SR ?? bo one mialy niby usportowione zawieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 SR to chyba były tylko 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Każda sprawna N 15 ma drążek stabilizatora, ja też mam :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 2 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Każda sprawna N 15 ma drążek stabilizatora, ja też mam uwierz, moja almere znam odkad przyplynela do polski i byla kupiona w salonie. i jest w 100% sprawna ;] widocznie nie ma zadnej reguly... japonce montowali jak im sie uwidzialo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz Łącki Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Na weekend się przekonałem, że moja nie ma drążka reakcyjnego. Czy kiedyś tam był - nie mam pojęcia. Przy okazji pytanie - operacja zamontowania tego ustrojstwa jest jakoś szczególnie upierdliwa n N15? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToMiPlis Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Montaż jest prosty, 4 śruby plus przykręcenie końcówek do wahacza. Zakładam, że wszystkie otwory są w fabryce zrobione i nagwintowane, inaczej może być lipa. Drążek w n15 nie koliduje z mocowaniem silnika i nie trzeba się wyginać jak w passacie gdzie bez podniesienia belki silnika się nie podejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz Łącki Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 To pocieszające - przypuszczam, że miejsca są bo pewnie drążek musiał tam być - pewnie końcówki drążków były do wywalenia, a najlepszym sposobem na odpicowanie auta do sprzedaży jest pozbycie się problemu - zamiast wydać 40zł na końcówkę ktoś odkręcił całość i sprzedał za 50zł Dla pewności dziś sprawdzę czy są gwinty w otworach - otwory są, ale czy nagwintowane to niestety nie. no i już wiem: -rama szczątkowa 2x2nagwintowane otwory -wahacze - gładkie otwory bez gwintu. P.S 1.Ma może ktoś fotkę spodu almerki? tak żeby było widać jak powinien iść stabilizator? tzn wiem, że drążek ma pójść nad wydechem ale czy jeszcze ma coś brać pod siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToMiPlis Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Tak na szybko znalazłem coś takiego http://www.szalonyma...wszystkie-.html, widać na fotkach jak idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz Łącki Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Przepięknie dziękuję - dobra robota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.