Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

czy kazda N15 ma drazek stabilizatora ?


INC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przy wymianie oleju ze znajomym odkrylismy ciekawa rzecz... moja almera najwyrazniej nie ma drazka stabilizatora :| nie byla nigdy bita co wiem napewno... wedlug ksiazki powinna drazek posiadac. jak jest u was ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez nie mam, są plusy i minusy tego faktu :) plusy to to ze mniej rzeczy w zawieszeniu może sie posypać,a minusy to pewnie nieco gorsze prowadzenie w zakrętach :( . Moze ktoś kto prowadził almerke z stabilizatorem i bez sie wypowie czy "czuć" doża różnice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnicę pewnie czuć w ekstremalnych sytuacjach :) mi się wydaje że te lepiej wyposażone mogły mieć stablizatory?? np jak ma tarcze z tyłu to ma i stabilizatory... ale to tylko moja teoria :) a czy wszystkie po lifcie mają... niech piszą ci którzy mają po lifcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnicę pewnie czuć w ekstremalnych sytuacjach :) mi się wydaje że te lepiej wyposażone mogły mieć stablizatory?? np jak ma tarcze z tyłu to ma i stabilizatory... ale to tylko moja teoria :) a czy wszystkie po lifcie mają... niech piszą ci którzy mają po lifcie :)

 

a nie masz przypadkiem wersji SR ?? bo one mialy niby usportowione zawieszenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda sprawna N 15 ma drążek stabilizatora, ja też mam

 

uwierz, moja almere znam odkad przyplynela do polski i byla kupiona w salonie. i jest w 100% sprawna ;]

 

widocznie nie ma zadnej reguly... japonce montowali jak im sie uwidzialo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
Gość Tomasz Łącki

Na weekend się przekonałem, że moja nie ma drążka reakcyjnego.

Czy kiedyś tam był - nie mam pojęcia.

Przy okazji pytanie - operacja zamontowania tego ustrojstwa jest jakoś szczególnie upierdliwa n N15?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ToMiPlis

Montaż jest prosty, 4 śruby plus przykręcenie końcówek do wahacza. Zakładam, że wszystkie otwory są w fabryce zrobione i nagwintowane, inaczej może być lipa. Drążek w n15 nie koliduje z mocowaniem silnika i nie trzeba się wyginać jak w passacie gdzie bez podniesienia belki silnika się nie podejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tomasz Łącki

To pocieszające - przypuszczam, że miejsca są bo pewnie drążek musiał tam być - pewnie końcówki drążków były do wywalenia, a najlepszym sposobem na odpicowanie auta do sprzedaży jest pozbycie się problemu - zamiast wydać 40zł na końcówkę ktoś odkręcił całość i sprzedał za 50zł:)

 

Dla pewności dziś sprawdzę czy są gwinty w otworach - otwory są, ale czy nagwintowane to niestety nie.

 

no i już wiem:

-rama szczątkowa 2x2nagwintowane otwory

-wahacze - gładkie otwory bez gwintu.

P.S

1.Ma może ktoś fotkę spodu almerki? tak żeby było widać jak powinien iść stabilizator?

 

tzn wiem, że drążek ma pójść nad wydechem ale czy jeszcze ma coś brać pod siebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...