Gość Acid Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 elektryczny szyberdach, 2 przyciski. jeden dziala normalnie, tzn. szyberdach sie podnosi. natomiast drugi lipa nie wsówa sie do środka. Miał ktoś takie problemy? jak to naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 elektryczny szyberdach, 2 przyciski. jeden dziala normalnie, tzn. szyberdach sie podnosi. natomiast drugi lipa nie wsówa sie do środka. Miał ktoś takie problemy? jak to naprawić? Mi chyba to się zaczyna robić! Spróbuj prowadnice lekko przesmarować, może to pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 ha, widzę że to jakiś feler z tym szybrem. ja też ostatnio dwa razy nie mogłem go zamknąć. Uchylanie działa bez zarzutu. Co ciekawe bez problemu można odsunąć, problem jest z zasunięciem. Ostatnim razem wyjąłem całe sterowanie, wziąłem do domu, rozkręciłem, przeczyściłem wszystkie styki lekko papierkiem i popsikałem kontaktronem. Pomogło - zamknął się ale co się strachu najadłem że nie będę miał co z autem zrobić na noc :zdziw: Teraz tylko uchylam. Jakoś nie mam odwagi otworzyć go w całości. A nuż mnie zastanie gdzieś w czasie deszczu i będzie lipa. Nie próbowałem ale myślę że można też ręcznie go zamknąć. na osi silnika jest otwór na imbus i można by spróbować awaryjnie tak zamykać. Zresztą chyba w instrukcji od Almery było coś ten temat, w końcu to "rodzeństwo" :one: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrianevo1 Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Jeśli jesteście zainteresowani to mam do sprzedania cały kompletny szyber ze sterowaniem, gratis dorzucam podsufitke. kontakt do mnie tel. 604 222 101 lub gg 2332552 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 To nic innego jak uszkodzona prowadnica ja robiłem to u kolegi rozebraliśmy całość i okazało sie że prowadniczki do przesuwu są wykonane z jakiegoś stopu który się utlenia i porpostu prowadniczka sie przyciera a następnie pęka.Po jej wyciągnięciu rozsypala mi sie w palcach.Także jak juz ktoś ma takie problemy nie polecam go wysuwać bo cholernie duzo roboty jest z rozebraniem tego ustrojstwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 To nic innego jak uszkodzona prowadnica ja robiłem to u kolegi rozebraliśmy całość i okazało sie że prowadniczki do przesuwu są wykonane z jakiegoś stopu który się utlenia i porpostu prowadniczka sie przyciera a następnie pęka.Po jej wyciągnięciu rozsypala mi sie w palcach.Także jak juz ktoś ma takie problemy nie polecam go wysuwać bo cholernie duzo roboty jest z rozebraniem tego ustrojstwa Myślę, że w naszym wypadku to nie prowadniczki bo gdyby się wysypały to nie dałoby się zamknąć w ogóle. I słychać by było cykanie silniczka. A tutaj ewidentnie (przynajmniej u mnie) silnik nie dostawał impulsu przy wciśnięciu sterowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bober85 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 ja mam coś podobnego i niebawem wyciągam cały szyber i się za to zabiore. Z tego co zauważyłem to przyczyną może być listewka której w rzeczywistości nie widać tak od razu, natomiast znajduje sie w tylnej części szybardachu (jak sie patrzy do góry siedząc w fotelu). Ona jest odpowiedzialna za wyłapanie ewentualnej wody jaka by się przedostała przez uszczelke i ma ją odprowadzać na boki gdzie już sobie wężami spłynie. U mnie to własnie jest przyczyna zacinania się bo ona chodzi strasznie ciężko do 1/2 swojej normalnej drogi pracy. Później już przesuwa się lekko. Najlepiej uchylić szyber do góry i wtedy jest możliwość włożenia tam ręki (między dach a podsufitkę, czyli de facto między dach a zasłonę szyberu) i poprostu trochę na siłe przepchnąć tą rynienkę w stronę tyłu auta. Wtedy szyber powinien sie normalnie otwierać i zamykać tylko jak coś przecieknie z góry, to mamy mokrą zasłonę od szybera. Poprostu lipa. Trzeba to rozebrać i zrobić=sporo zabawy. To sobie od razu rdzę zlikwiduje która mi sie tam pokazała :diabel2: pozdro all Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.