Gość greg76 Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 moze ktos sie skusi na taki secik i napisze jak sie sprawdza. zastanawiam sie nad lzejszym kolem a 6 lopatek juz dawno siedzi i boje sie ze w codziennej jezdzie moze sie nie sprawdzic. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-STAGE-3-...tem150117208269 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 jeszcze nigdy nie widzialem aby ktos nazekal na taki secik w swojej maximie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 6 garów to co innego jak 4 Ps. do Kiviego sunny planujemy coś takiego zapodać bo seryjne kółko w SR20 która kręci się do 8500 obr.min i rzadko kiedy schodzi poniżej 5500obr.min wydaje się być niepotrzebnym balastem... Jeszcze do tego krótka skrzynia i będzie malina O jak widzę ten zestaw jest firmy F1Z - wiec w JC Auto Tuning Division będzie dostępny, ciekawe tylko za ile [ Dodano: Nie 06 Maj, 2007 22:44 ] Zamówione http://cgi.ebay.com/ebaymotors/XTD-PROLITE...1QQcmdZViewItem Udało się bez sprzęgła znaleść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 dobrze. bedzie okazja sprawdzic czy to co wyda i pomyslec nad zanabyciem :027: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 szubciej sie wkreca, ale gorszy VMAX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 dokładnie ! na STREET dobra rzecz , ze skrzyżowania szybko odjedziesz ale przy wyższych prędkościach kiepsko będzie . co do V6 to z reguły mają lżejsze koła zamachowe ( wykorbienie co 120 stopni a w V4 co 180 stopni ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 dokładnie ! na STREET dobra rzecz , ze skrzyżowania szybko odjedziesz ale przy wyższych prędkościach kiepsko będzie . co do V6 to z reguły mają lżejsze koła zamachowe ( wykorbienie co 120 stopni a w V4 co 180 stopni ) V4?? chciales chyba powiedziec rzedowa czworka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 dokładnie ! na STREET dobra rzecz , ze skrzyżowania szybko odjedziesz ale przy wyższych prędkościach kiepsko będzie Jak dobra ? Wolne obroty nierówne, szarpanie i brak dynamiki w zakresie niskich obrotów... to na pewno są cechy szczególne aut STREETowych (z R4 i lekkim kołem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Mi się też wydaje że lekkie koło zamachowe,nie zabardzo nadaje sie do STREETOWANIA,moment strasznie na dole zabija,chyba że jeździsz cały czas w czerwonym zakresie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.