Gość WUEMTE Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Witam. Nie wiecie czy serwisy Nissana oferują zmianę oprogramowania, aby autko szybciej sie zbierało z niższych obrotów (szybciej się włączała turbinka). Wiem, że Peugeot takie coś oferuje. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Nissan nie oferuje ale oferują tunerzy- jak masz 126KM zrobi Ci korektę każdy spec od chiptuningu, jeśli 139- tylko firma masters tuning z Warszawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WUEMTE Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 No wlasnie mam ten 139-konny. Dlaczego tylko firma MAster TUning by to zrobiła? A na przykład v-tech? Oni nie dali by rady? Ciekawe, czy po zmianie orpogramowania lepiej się będzie zbierało autko (bo jak narazie turbina załącza się kolo 2300-2500 obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 to bardzo poźno załącza się u Ciebie turbinka... u mnie tak od 2000... i tez bym chętnie wzmocnił motor... Byłem w Krakowie w V-Techu ale niby nie mozna zmienić oprogramowania bo jest sterownik chyba Bosch a co do boxa to zakładali... bawili się... wczesniej na hamowni wyszło im ze jest 144KM mowili ze wszystko ok. Podobno w tym modelu nie ma wtyczek i lutowali jakies kabelki... a na koniec powiedzieli ze jest problem z przeładowaniem i ze mam oddać turbinke do czyszczenia |) bo nie ma oczekiwanych efektów przyrostu mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WUEMTE Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 No to pięknie:( Dzwoniłem do v-techu i podałem jakie auto mam. Powiedzieli, że dadzą radę zrobić (dzwoniłem do oddziału w Jastrzębiu Zdroju). Czy coś Cię skasowali za nieudaną probę powiekszenia mocy? Ciekawe dlaczego mi się tak pozno turbina wlacza?? Ile jechałeś maksymalnie swoim samochodem. U mnie dochodzi do 200 km/h moze z 202 i nie chce dalej juz isc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 skasowali mnie za pomiar mocy... czyli jesli dobrze pamietam 150zł i tez mowili ze box bezproblemu sie zakłada 30min max... a czekałem tam poł dnia i wielkie G z tego wyszło. Trzeba myśleć mad czymś innym.. jak coś wymyślisz to daj znać Masz tutaj link i jak wejdziesz na tą strone to tam jest wykres z hamowni mojej primki http://www.tuning.zgora.pl/index.php?page=...&owner=Sofa A co do V max to jechałem tak z nieco ponad 200 gdzies 205 tyle ze było to na kołach 235/40R18 więc myśle ze przy tej szerokości opony i przy takiej prędkości mogło to mieć znaczenie dość spore, choć Nissan podaje chyba 205km/h Vmax więc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Dlatego Masters bo w tym aucie jest sterownik firmy DENSO.W 126 KM jest BOSCH i robi to każdy tuner.Ogólnie masters robi to od 2 tygodni jako jedyny w Polsce.Wydaje mi się ,że warto z takiej możliwości skorzystać.Jeśli chodzi o załącznie turbiny to jest ona cały czas włączona i tylko przy wyższych obrotach ogranicza się ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WUEMTE Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Jak cenowo i jakościowo stoi Masters? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Nie wiem czy wchodziłeś na ten link który podałem... jak tam widzisz moj wykres to w pewnym momencie moment obrotowy leko spada i po chwili znowu rośnie to mi w T-Techu powiedzieli ze tam jest niby za duze cisnienie i turbinka jest na moment rozłączana czy jakoś tak.... Tyle ze co to ma do turbiny...|) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WUEMTE Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Sofaboss. Poslalem Ci na priva wiadomosc. Doszlo, bo sam nie wiem? No wlasnie ogladalem wykres. Fotki tez. Ladnie autko się prezentuje:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 cos sie wam slabo furki zbieraja moja 126koni jakies 210 leci tyle ze to sedan moze dlatego ale sofaboss ma obnizona to tez troche szybsza powinna byc (mniejszy opor) za ile robia program do 126km i jaki przyrost? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 205 leci moja... jak bym ją bujał to by wiecej poleciała... dimasa 210... pytanie na jakich kołach?? bo chyba nie masz 235 szerokich... 2 sprawa ze liczniki tez czasem przekląmują w jedną lub w 2 stronę... a 3 sprawa to przyspieszając Primke 2.2 126KM objezdzam wyrażnie (wiem bo się próbowałem ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WUEMTE Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Heja. Sofaboss - czekam na foty Twojego Nissanka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 niestety jedynke maja slaba P12 126km ale potem idzie :diabel2: kola 215 17cali juz kiedys o tym pisalem ale w sumie nic ciekawego sie nie dowiedzialem,jak sie robi cieplo to auto przy przyspieszaniu wyraznie mocniej dymi na czarno a z klima jeszcze mocniej co to moze byc(bo tak mysle ze jak by wtryski laly to caly czas by dymil a nie tylko jak pedal wcisne) moze to byc jakas nieszczelnosc miedzy intercooler a turbina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Diesel tak ma ze jak depniecz to kopci na czarno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Diesel tak ma ze jak depniecz to kopci na czarno ale nie tak mocno jak mój jak jechałem ostatnio za P12 DCI to ani dymka nie puściła a ja w lusterku juz widziałem czarne kłębki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 http://videos.247drifting.com/video/6c969b...845014de653.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Te mesiawy.... tez dymią... więc dimas nie martw się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 ja sie martwie ale to taka troche antyreklama dla nissana a co ktos znajomy za mna jedzie to sie pyta dlaczego tak kopci jak mu depne a jeden ostatnio ze chyba mi sie silnik konczy : a tak na powaznie to jakie mogo byc tego przyczyny? po podlaczeniu kompa zadnych bledow nie bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 jakie przyczyny to nie wiem... kiedys widzialem jak gosc octavią dał po pi.... to dymu było... jak z cięzarówki... a octavia wyglądała bardzo młodo. Moj Nismo tez kopci, może nie jakoś suuper mocno ale jednak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radkow Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Moj tez dymi i to dosc mocno, zwlaszcza jak ktos za mna na swiatlach jedzie a ja depcze to widze, jak sie dusi moim dymem Wiem, ze zchipowane dymia, ale seryjne raczej nie powinny mocno dymic. Mialem Skode Octavie kiedys seryjna i nawet jak ja mocno dusilem, nie puszczala nawet najmniejszego dymka i palila przez to duzo, duzo mniej niz nissan. P.S. Wyjalem dzis rano tego chipa (box-a), o ktorym kiedys pisalem. Zobaczymy jak bedzie teraz ze spalaniem i dymieniem, mam zamiar jeden pelen cykl tankowania przejechac. [ Dodano: Wto 08 Maj, 2007 07:24 ] Dlatego Masters bo w tym aucie jest sterownik firmy DENSO.W 126 KM jest BOSCH i robi to każdy tuner.Ogólnie masters robi to od 2 tygodni jako jedyny w Polsce.Wydaje mi się ,że warto z takiej możliwości skorzystać.Jeśli chodzi o załącznie turbiny to jest ona cały czas włączona i tylko przy wyższych obrotach ogranicza się ciśnienie. Wczoraj popatrzylem w swoje auto. Moze jestem przewrazliwiony, ale mialem mala trase i przy wyprzedzaniu tirow wyraznie czulem brak chipa/boxa ktory wyjalem rano Po przejechaniu okolo 100km i nie stwierdzeniu zmniejszenia zurzycia paliwa, a nawet jego wzrost przy stabilnej jezdzie, wstadzilem go spowrotem, a wlasciwie wpialem do sterownika. Auto bez niego takie bylo jakies zamulone, wolniej wkrecal sie na obroty, a przez to wolniej nabieral predkosci. I tu pytanie. Piszesz, ze w 126KM jest sterownik Bosch. Jesli ten sterownik jest pod schowkiem, a u mnie chyba jest, bo w niego wpiety jest ten chip, to ja mam sterownik DENSO mimo, ze mam P12 2.2 DI z 2002 roku 126KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fIlek Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Z tym dymieniem to jest tak, że przy przyciśnięciu faktycznie trochę potrafi, ale jeśli to widzisz w lusterku i jest to dla Ciebie dziwne, to sprawdziłbym stan gumowego węża za turbiną, może już czas na niego. Jeśli pierdyknie, to czeka Cię max 1500 obrótów i klepanie zdrowasiek, coby nie spalić katalizatora. I wtedy poznasz co znaczy dym za samochodem :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 a tak dokladniej to gdzie jest ten sterownik i jak sie mozna do niego dobrac???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radkow Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Sterownik jest tuz za schowkiem. Musisz odkrecic doslownie 6-7 srub krzyzakiem i zdejmujesz schowek. ... to sprawdziłbym stan gumowego węża za turbiną, może już czas na niego... O ktorym wezyku piszesz?? Skad dokad on idzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.