Gość AMR Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Witam. Ostatnio moja Almerka spaliła w mieście 16litrów LPG. Z resztą ciągle tyle pali. Po podłączeniu pod komp sonda na benzynie nie pracuje tzn ciągle jest bogata mieszanka.Na gazie prACUJE jak powinna. Gazownicy przełączyli mi komp od gazu na tryb ekeonomiczny no i widać ile pali.Czy wymiaan sondy coś może zmienić??? mam dość już tej instalacji.Po weekendzie jadę ją ściągnąć, oczywiście jeśli oddadzą kasę, jak nie to przez rzecznika będę działał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 jeśli masz instalacje 2 generacji lub wyższą to sonda lambda jest podstawowym czujnikiem względem którego odbywa sie regulacja dawki gazu więc jeśli jest ona uszkodzona to i spalanie będzie wyższe napisz jeszcze co to za instalacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AMR Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 inst II generacji, komp Autronic AL700, parownik 100 HP, mikser szczelinowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czech10 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Nie powinien tyle spalić- mam tą samą instal. tylko bez miksera i pali 7,5l/100 gazu przy ekonomicznej jeżdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 trochę dziwne że na benzynie sonda jest na bogatej mieszance non stop ja bym sugerował najpierw sprawdzić dokładnie czy coś sie nie stało z silnikiem np. sprawdzić świece przewody wysokiego napięcie czujnik temperatury nieszczelności na kolektorze ssącym musi być jakiś powód dlaczego puszcza tak bogatą mieszankę. no i wcale nie powiedziane że masz dobrą sondę lambda autko było na analizatorze spalin ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AMR Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 nie robiłem analizy spalin.Chciałem ale moi "gazownicy" powiedzieli, że nie potrzeba itd, a poza tym niby mają zepsuty. Pojazdę w przyszłym tygodniu do dobrych fachowców. Nie straszcie że coś z silnikiem jest, on ma dopiero 140tys.km oryginalnego przebiegu, na gazie 13 tysięcy!!!! Radzicie żeby go sprzedać??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 na to że ma tylko 140 000 km przebiegu to nawet nie patrz niedawno maiłem na warsztacie meganke z przebiegiem 44 000 km i miała wypalony zawór wydechowy (masakra) więc niema reguły kiedy ci sie coś popsuje radze zrobić tą analizę spalin najlepiej z równoczesnym podglądem wskazań sondy lambda, doświadczony mechanik jest w stanie bardzo dużo powiedzieć o stanie silnika widząc skład spalin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AMR Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Witam. Dzisiaj byłem podono u najlepszych gazowników w rejonie. Najpierw sprawdził spaliny. Odpowiedź: Mieszanka idealna. Podłącza laptop: ustawienia idealne. A mi już mina blednie Sprawdza sondę: Sonda pracuje bez zarzutu.... A aja już siny :zdziw: i nie wiem co robić. Odpowiedzią na moje wysokie spalanie jest ......... źle dobrany mikser., Kazał żeby moi "gazownicy" metodą prób i łędów dobrali odpowiedni mikser o odpowiednich otworach. Stwierdził że to jest przyczyną takiego spalania. No a wracając mówięzatankuję gaz bo niedługo wg normy powinien się skończyć. Zjeżdzam na Shella, tankuję i zdziwienie!!!! Spalanie w mieśćie wyszło uwaga::: 11,8 l. S Z O K !!!!! To chyba przypadek. Zobaczymy ile zrobię na tym baku!!! Pozdrawiam I tak mam dość!!!! Chcę nową PRIMERĘ KOMBI!!!! W DIESLU - Ż A D N E G O G A Z U !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Nie dziw się że są problemy jak montujesz instalację II-gen czyli coś przy czym gaźnik jest niemalże cudem techniki. Gdybyś założył sekwencję, problemów by nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Nie dziw się że są problemy jak montujesz instalację II-gen czyli coś przy czym gaźnik jest niemalże cudem techniki. Gdybyś założył sekwencję, problemów by nie było. Kolega ma rację. Tam gdzie wielopunktowy wtrysk powinna być montowana VI generacja. Sam przerabiałem. Proponuję przerzucenie przodu instalacji. Koszt podzespołów jakieś 1000 - 1200zł + robocizna + dobry fachowiec. Trzeci czynnik najważniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam. Dzisiaj byłem podono u najlepszych gazowników w rejonie. Najpierw sprawdził spaliny. Odpowiedź: Mieszanka idealna. Podłącza laptop: ustawienia idealne. A mi już mina blednie Sprawdza sondę: Sonda pracuje bez zarzutu.... A aja już siny :zdziw: i nie wiem co robić. Odpowiedzią na moje wysokie spalanie jest ......... źle dobrany mikser., Kazał żeby moi "gazownicy" metodą prób i łędów dobrali odpowiedni mikser o odpowiednich otworach. Stwierdził że to jest przyczyną takiego spalania. No a wracając mówięzatankuję gaz bo niedługo wg normy powinien się skończyć. Zjeżdzam na Shella, tankuję i zdziwienie!!!! Spalanie w mieśćie wyszło uwaga::: 11,8 l. S Z O K !!!!! To chyba przypadek. Zobaczymy ile zrobię na tym baku!!! Pozdrawiam I tak mam dość!!!! Chcę nową PRIMERĘ KOMBI!!!! W DIESLU - Ż A D N E G O G A Z U !! z Twojego postu wynika, że nie jest to wina gazu tylko monterów i instalacji, jakbyś zainwestował troszkę więcej to nawet byś nie wiedział, że masz gaz poza momentem tankowania i wymianą filtrów, tak właśnie mszczą się oszczędności i powstają mity o problemach z gazem, przerabiałem też diesle i na dzień dzisiejszy wolę LPG, (m.in. mniejsze koszty eksploatacji) ale warunek jest taki, że musi być dobrze zamontowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 (edytowane) weż pod uwagę że na gazie sygnał jest emulowany 2gen na sekwencji podstawą jest sprawna i dobrze działająca sonda lambda bo silnik musi działać idelanie na PB tz stroić się na benzynie i tak samo stroić sie na gazie mimo że AFR dla PB i GAZU jest troszkę inny to i tak i tak sonda ustawia silnik do mieszanki stechiometrycznej ale tylko dla stałej prędkości obrotowej silnika ..... to tyle a fan dla sekwencji z blosa jest spory .... inne autko się robi a o jaki silnik chodzi 1.8 ??? czy mniejszy ... a ja myślałem że mój dużo pali ... Edytowane 29 Marca 2010 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.