Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

micra k 10


Gość janusztrzcinski

Rekomendowane odpowiedzi

Gość janusztrzcinski

Mam problem dzwoniłem w Łodzi do gaznikowca "najlepszego", aby wyregulować gaznik w mikruni a ten jak usłyszał przez telefon jaki to samochód nie chciał wogóle rozmawiać, wymyślał jakieś blomby że tam są ale oczywiście nie widział go jeszcze.Czy to jest takie trudne,czy trzeba mieć specjalistyczny sprzęt do tego?Może ktoś wie gdzie mógłbym udać się w łodzi do jakiegoś dobrego gaznikoiwca?Ile taka usługa może kosztować?Mam jeszcze jedno pytanko,planuje włożyć gaz ,jaką instalacje proponujecie-czytałóem wcześniejsze posty ale nic nie rozumie.Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow
jak usłyszał przez telefon jaki to samochód nie chciał wogóle rozmawiać, wymyślał jakieś blomby że tam są ale oczywiście nie widział go jeszcze.Czy to jest takie trudne,czy trzeba mieć specjalistyczny sprzęt do tego?

Do tych gaźników trzeba naprawdę szpeca bo naprawiacz maluchów i poldiksów tylko spieprzy wszystko do końca. A po chcesz go regulować? Co się z nim dzieje?

 

jaką instalacje proponujecie-czytałóem wcześniejsze posty ale nic nie rozumie

Zakładaj zwykłą instalację gaźnikową tzw. I generacji ale możesz dołożyć BLOS'a i będzie na pewno lepszy efekt, no i na benzynie nie będzie tragedii z BLOS'em bo zwykły reduktor przytka lekko dopływ powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość janusztrzcinski

Pracuje mi nierówno na wolnych obrotach(trzęsie samochodem) po zatym ma oficjalnie 110 tyś kilometrów na liczniku i nie wiem czy kiedyś był regulowany.ostatni przegląd w aserwisie rzekomo miał 6 lat temu.A po zatym pali mi 8,5 w mieście automat,może troszke by sie obniżyło to spalanie.Mam jeszcze pytanie czy to prwda że w bak wchodzi 34 litry a nie 40 benzyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow
Pracuje mi nierówno na wolnych obrotach(trzęsie samochodem)

To możesz troszkę zapłon przyspieszyć i będzie OK.

 

oficjalnie 110 tyś kilometrów na liczniku i nie wiem czy kiedyś był regulowany.

Mój ma na liczniku 175tkm i wątpie żeby był kiedykolwiek regulowany.

 

A po zatym pali mi 8,5 w mieście automat

No jak na automat na gaźniku to nie tak tragicznie. Mój w manualniej łyka mi 10 przy delikatnej jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to prawda że w bak wchodzi 34 litry a nie 40 benzyny

To jest skan z manuala do K10 ;)

beznazwy1nh7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do gaznikowca "najlepszego"

i widzisz... naprawde dobry specjalista... bo wie ze nie da rady... inny by powiedzial "pan przyjedzie, wyregulujemy..." i by ci spieprzyl wszystko... a ten przynajmniej wie gdzie lap nie wpychac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam automat i w miescie lyka 9,5l. Niestety wolne obroty mam rowniez nierowne i trzesie. Niby byl na regulacji w dobrym zakladzie, ale nic sie nie zmienilo. Nie wiem co moze byc przyczyna. Moze trzeba gaznik przeczyscic?

Jezeli chodzi o pojemnosc baku to od pozycji E do F wchodza mi 32 litry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesli chodzi o od E do F to na to nie patrz bo powiem Ci ze od momentu w ktorym wskazowka zaczyna lezec mozesz przejechac jeszcze 80km... przy spalaniu moim ~7 l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie. Zastanawiam sie tylko, czy rozwiazanie problemu z nierownymi obrotami mogloby zmniejszyc spalanie i czy ta nierowna praca ma jakis powazny wplyw na pogarszanie stanu silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...