Gość Acid Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 dziś wymieniłem oleje i filtry. ale patrze cos troszke przecieka z uszczelki pod glowica, bąbelki idą. Ile kosztuje uszczelka plus wymiana i czy da sie to naprawić samemu ile czasu to zajmuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 musisz miec klucz dynamometryczny, tzn powinienes.. jesli nie masz rzeźby zamiast samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elektron2 Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Uszczelka to koszt od 60 do .... zł , zależy od jakości . Są trzy lub cztery grubości uszczelek . Wymiana jest skomplikowana o tyle że zdejmujesz całą głowice . Jeżeli nie masz klucza dynamometrycznego to możesz pokrzywić głowicę. Koszt wymiany to cena od 200 do ...zł. zajmuje to mechanikowi 3 do 5 godzin, tobie dwa dni lub więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Czyli podsumowując. Jak kolego Acid nie jesteś mechanikiem albo zapaleńcem i nie masz klucza dynamometrycznego to się nie zabieraj do tego. Chyba, że masz jakieś pojęcie o mechanice a tylko brakuje Ci takowego klucza to jego koszt to od 150zł wzwyż. Ja miałem w łapach taki za 12.000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fabiozo Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Ja miałem w łapach taki za 12.000zł z platyny był ?? ciekawi mnie czym sie wyróżniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Acid jedz z tym do dobrego mechaniora nie kombinuj sam bo możesz jeszcze większego kłopotu i kosztów sobie narobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 uszczelke proponuje firmy Takoma (japonska) albo Erling (niemiecka) koszt to ok 80zl za ta i za ta ale nei pamietam dobrze obydwie sa sprawdzone Takome i Erlinga montowal coobcio Erlinga ma obecnie Tomaszek, wczesniej mial Takome i ja dmuchlo ale zapomnial pozniej dobic srub klucze dynamometryczne to nakrecane w raczce i ustawinae na dana sile to juz od 80-90zl do 200zl zalezy od firmy takie z manomentrem cos od 200zl zaczynaja sie za 30 zl mozna kupic klucz dynamometryczny ktorego ramie wygina sie dodatkowy precik na podzialce ktora jest przymocowana to wyginalnego ramienia pokazuje sile koszt ok 20-30zl hehe jeli nie robisz nic przy samochodzie nie dlubiesz to nie tykaj sie lepiej glowicy bo sie okaze ze bedzie trzeba druga pozniej kupic glowice po zdjeciu daj na szlif ok 50-60zl max, mechanik jak ja zawiezie wezmie pewnie ze 100zl jesli bedziesz chcial sam ja krecic to przeczytaj wymiane glowicy w ksiazkach wyd AUTO WKŁ i Hayensa, sa ta wszelkie porady, co pokolei i jak sie robi niewiem czy wiesz ale musisz zdemontowac kola rozrzadu rowniez zeby zdjac gorny lancuch, nie mowiac o tym ze nawet pokrywe glowicy przykreasz(sruby) w odpowiedneij kolejnosci (wiadomo od srodka do zewnatrz) ale przy okazji robinei glowicy, ja bym poprawil kanaly ssace i wylotowe w niej, sprawdzil uszczelanicze zaworowe, prowadnice i szklank zaworow, a takze luzy zaworowe do tego trzeba odkrecic kolektory a wiec jesli pytasz o robote glowicy - nie sadze ze bys mial kwalifikacje do pracy przy niej, a nie mowiac o tym zeby dobrze lancuch rorzadu zalozyc pozniej(nawet tak glupia sprawa jaka jest aby nie dac lanuchua odwrotnie-kierunek krecenia sie) przy okazji tej calej zabawy sprawdz stan napinacza gornego lancuha i sam lancuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Ja miałem w łapach taki za 12.000zł z platyny był ?? ciekawi mnie czym sie wyróżniał Miał 130cm, ogromny łeb grzechotki i moment o ile dobrze pamiętam do ponad 2000Nm. To był taki bardzo profesjonalny klucz, ja się na tym nie znam ale mój ziomal, który go dla kogoś sprowadzał a ma profesjonalny sklep z narzędziami i pokazał mi tą maszynkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d0.2 nassin Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 znajdź mój obszerny wątek n/t uszczelki pod głowicą lub po prostu pytaj jestem już teraz alfą i omegą w tym temacie w dodatku w dieslu. Wiesz np jakie jest spektrum cenowe uszczelki pod głowicę do diesla 2.0 primera/sunny? 180-300zł... pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Acid Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 do mechanika zawioze, trudno. pytanko: jak dlugo moge jezdzić na takim jak jest teraz, nie leje, silnik suchy. niby ok ale widac ze uszczelka nieszczelna? czy musze to natychmiast robić czy moge jeszcze poczekać? Poki co jestem spłukany po kupnie, opłatach i zmianie płynów, olei i filtrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 a gdzie widac, ze jest nieszczelna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Acid Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 z tyłu, na styku głowicy i reszty silnika widać bąbelki powietrza jakby. czyli nieszczelna chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 yyy , reszty silnika ? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d0.2 nassin Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 aaa silnik "2d" tam napisałeś więc podejrzewam chodzi Ci o diesla. Nie chcesz robić natychmiast a podejrzewasz że uszczelka to ci powiem w skrócie co będzie. Któregoś dnia po prostu nie zapalisz go z braku kompresji. Jazda jest jeszcze możliwa, ale każdy kilometr daje uszczelce popalić i silnik jest coraz słabszy. Pozdrawiam i życzę Ci powodzenia przy remoncie. Czekaj no...bąbelki powietrza zapewne ślimaczą się z oleju więc jeśli powietrze pcha to już jest niedobrze, a jeśli dzieje się to w pobliżu kanału olejowego (dalszy prawy róg silnika ew. prawy bok) to uszczelka zapewne już nie istnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Acid Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 właśnie byłęm sie w sklepie pytać o cene uszczel;ki i koleś mi gada, że są jakieś 3 grubości itp, itd, ze ta uszczelka jest metalowa. i Powiedziała, że kosztuje 194 zł. o co chodzi skoro hermoll podał cene 80 zł? czy sie da w jakimś sklepie internetowym to zamówić, gdzieś były po 75 zł o ile dobrze się przyjrzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d0.2 nassin Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 hey Acid, czyś Ty a propos jakiś acid wypił ze nie kumasz? Niezależnie od płci sprzedawcy uszczelka będzie kosztowała jak mówiłem 200-300zł i raczej nic nie poradzisz na to. Internet? Jak chcesz. Sugeruję zrób tak. Z tyłu silnika obejrzyj rant uszczelki. W pewnym miejscu zobaczysz ząbek (2, 3 ząbki) albo oczko (2,3 oczka). To są znaki kolejnych planowań. Bierzesz następny rozmiar, zresztą mechanik jak jest qmacz to przyjedzie do sklepu i pokaże co wydłubał. Ale podkreślam: TEMAT JEST CHOLERNIE CIĘŻKI, bo mechanicy często montują te uszczelki według zasady "jaka jest taką biorę" i możesz tam mieć zupełnie nie tę grubość co być powinna. Należy dokonać dokładnych pomiarów głowicy. U mnie robi to lokalne MPK, ty szukaj kto u Ciebie. Jakkolwiek by nie było, ten remont zakończy się kwotą 700zł i to wcale nie będzie jeszcze pewne, że motor zrobi kolejne 50tys...Trochę to maluję w czarnych barwach ale niestety tak to wygląda. 3 miesiące temu sam tu płakałem n/t uszczelki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Acid Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 no dzieki. lipa [ Dodano: Pią 04 Maj, 2007 20:26 ] d0.2 nassin ale teraz już Ci tam wszystko gra tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d0.2 nassin Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 jestem między 1 a 2 tysiącem po wymianie, nie jeżdżę dużo. Zwiesiłem się, że to kupiłem, jakbym kupił toledo albo golfa III tdi to bym sobie brykał auto by miało kopa i spalało by 6l ropy. Ale nie wiedziałem o tych mecyjach. Teraz jak coś z uszczelką się stanie to plan już mam - sunny trafi na allegro do licytacji od 1zł a ja przywiozę sobie paska B5. I tyle. Nara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fabiozo Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 i co myślisz że będzie trwalszy człowiek nissany robią po 400 kkm, a w każdym aucie co jakis okres trzeba niektóre rzeczy wymieniać. mówisz tdi w tym roczniku co byś kupił to z tego T by było tyle co kot napłakał. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szpara Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Szczera prawda, a sprzęglo ok 1000zł.Brat ma B5 i właśnie przerabia te sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaca2206 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 zobacz za uszczelką w naszym klubowym sklepie ja kupowałem tam orginalną do mojej sereny i kosztowała 100zł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.