Gość Opublikowano 20 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2005 Czy normalne jest ze na zimno jak odpale silnik zawory klepia prawie jak w dieslu ??? potem jest wsjo ok - pewne jak dojdzie olej do hydraulicznych popychaczy... olej 5 W 40 syntetyk, przebieg 240 tys. pytam tak bo kumplowi dzisiaj w VW busie T4 1.9 TD przy przebiegu 250 tys poszla "szklanka" przy zaworze siejac spustoszenie w calej glowicy... MK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MicholecC Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Podpowiedz jaki masz silnik 1,6 czy 2,0. Postaram sie podpowiedzieć co w tjej sytuacji poczynić. Motorek 1,6 nie ma aut. kasacji luzu - ustawianie zaworów na szczelinomierz. Silnik 2.0 posiada hydrauliczną kompensację i jeżeli po odpaleniu silnika klekotanie utrzymuje sie przez dłuższy czas (kilka minut), to trzeba będzie prześwietlić rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mel Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 U mnie jest podobnie.Silniczek 1.6 na wielowtrysku- podobno nie reguluje sie tu luzów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 silnik 2.0 DOHC na monowtrysku.... MK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 U mnie jest podobnie.Silniczek 1.6 na wielowtrysku- podobno nie reguluje sie tu luzów? kasuje sie luzy plytkami regulacyjnymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MicholecC Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Cześć! Sprawdziłem książkę obsługi - tak jak pisałem wcześniej - silnik 2.0 DOHC nie posiada mozliwości regulacji luzu zaworowego. Odbywa się to automatycznie- popychacze hydrauliczne. Jeżeli silnik pracuje normalnie dopiero po rozgrzaniu oleju, to trzeba się udać do mechanika i wymienić uszkodzone popychacze. Znajomy posiadał identyko usterkę w Astrze 1.4 DOHC, wymienił tylko 2 popychacze i wszystko gra. Pozdrawiam- Michu(P10/1.6) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skYwriter Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Witam, mam ten sam problem! Dwa dni temu rano zapalałem auto i przywitał mnie dieselowski stukot dochodzący z silnika, dziś jest to samo : zapalam auto przez chwile jest ok, a za kilka sekund obroty lekko spadają i znowu stukot(silnik cały drży),tak samo gdy jadę. Wspomne, że mam silnik 1.6 więc popychacze do regulacji?? Czy wystarczy poczekać na wyższą temp. na zewnątrz? Ile czasu to zajmuje mechanikowi i jaki koszt naprawy? Liczę na Waszą pomoc bo szczerze mówiąc jeśli chodzi o mechanikę to nie za bardzo się znam... I czy jazda z tym stukotem dłuższy czas jest groźny dla silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.