Gość czeczen Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Witam mam problem z primerą jak w temacie. Auto cały czas gaśnie. Jak sie nim pokręce parę kilometrów staje w miejscu i nie da sie jej już zapalić. Dopiero po 10 min. odpala sam. Nie ważne czy na benzynie czy na gazie i tak prędzej czy pożniej gaśnie. Byłem już u diagnosty on stwierdził tylko że mieszanka jest zbyt bogata w powietrze, skasował mnie 50zł. i odprawił do domu. Był bym wdzięczny gdyby ktoś poradził co z tym zrobić bo nawet do sklepu sie nie da pojechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 na jakiej podstawie ci powiedzial, ze za bogata mieszanka.. w powietrze... ?? Czyli mieszanka jest uboga. Jaka instalka LPG? Jesli na PB tez nie dziala jak trzeba to trzeba szukac przyczyny najpierw przy benzynie. CHECK ENGINE sie zapala? Silnik lapie jakies kody bledow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czeczen Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Sprawa wygląda tak że zapala się CHECK ENGINE i chwile potem silnik gaśnie. Kodów błędów nie ma jak sprawdzić bo nikt na zgorzelcu nie ma odpowiednich programów i sprzętu. Kumpel sprawdził jedynie mruganie diody CHECK ENGINE Przez mostkowanie pinów złącza diagnostycznego. Kontrolka mruga najpierw 10 x powoli potem cały czas po 10x szybko. Zapomniałem na początku dodać że silnik ma dodatkowo Vanos. Ogólnie to awaria występuje częsciej na benzynie niż na gazie. Wczoraj wieczorem znowu ise to powtórzyło a jak go po jakims czasie odpaliłem to obroty falowały miedzy 500 a 700 z dużą częstotliwością pogazowałem troche i dalej falowały dopiero jak się kawałek przejechałem to wróciły do normy. Jeśli chodzi o instalację LPG to jest zwykła z parownikiem w dolocie do kolektora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Jeśli chodzi o instalację LPG to jest zwykła z parownikiem w dolocie do kolektora Ma jakas elektronike? czy zwykla ze sruba regulacyjna na wezu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czeczen Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Tak jest na elektronicznej przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 nie wiem czy dobrze powiem (jak nie to niech inni sprostuja) ale ja to bym zrobil tak na Twoim miejscu ze odlaczylbym od silnika cala elektronike gazowni, zeby nic nie zaklucalo. Zresetowal bym kompa i pojezdzil na PB. Jesli nadal bedzie sie palic CE to terzba by odczytac kody bledow. Niestety nie powiem Ci jak bo nie wiem. Czy kody w twoim silniku sprawdza sie tak samo przez autodiagnostyke jak SR20 ? Napewno jakis schemat dzialania musi byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wader11 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 zreesetuj kompa na twardo czyli złączenie ze soba klem na 15 min- jak nie pomoze to chyba cie czeka serwis- ale sprawdz wez czy nie ciagna lewego powietrza- a przy okazji to sprawdz przeplywke - zdejmij z niem kostke i zobacz czy sa takie same objawy-powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tikitaki Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Witam, Podłączam się do tematu, bowiem u mnie zaczęło się dziać dokładnie to samo. Jak stoję na światłach to auto mi gaśnie, a czasami podczas jazdy zaczyna szarpać i silnik gaśnie. Nie mam pojęcia co to może być ale mam nadzieję, że to nic poważnego. Dodam tylko, że mam Primere 1.8 z 1999 roku. Ponadto nie mam gazu, więc problem z instalacją LPG odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 sprawdźcie, czy oliwy macie w silniku ile trzeba... a co do gaśnięcia, W przypadku LPG i ubogiej miesznki - to zrozumiałe, że się na PB zalewa na wolnych obrotach i potem zapalic nie chce, jak postoi chwile, to potem odpali- objaw zalanego silnika. Reset i odpięcie gazu prawdę Ci powie. W przyupadku tej drugiej awarii (bez gazu) może któryś z wtrysków leje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tikitaki Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Dzisiaj podpiąłem auto pod komputer i się okazało, że mam wysrany czujnik obrotów wału korbowego. W związku z tym mam pytanie czy się nie martwić czy też zacząć płakać i być przygotowanym na większy wydatek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anti2k Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Dzisiaj podpiąłem auto pod komputer i się okazało, że mam wysrany czujnik obrotów wału korbowego. W związku z tym mam pytanie czy się nie martwić czy też zacząć płakać i być przygotowanym na większy wydatek ? Jaki masz przebieg i czy wymieniałeś rozrząd, może przyczyna leży w rozrządzie ? p_flori miałem ciekawy przypadek na LPG, auto gasło bo ... miało za duże ciśnienie gazu Gaz spieprzał złączkami a silnik "zalewał się", winny był uszkodzony reduktor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tikitaki Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Autko ma przebieg 174 000 km, a rozrządu nie wymieniałem, bo jak na razie nic nie hałasuje i wydaje się ok. Jak wymienię czujnik to wtedy zobaczymy. Mam nadzieję, że wszystko ustanie i będę mógł cieszyć się bezawaryjnością jak dotychczas. Tak na marginesie to uważasz, że komputer może kłamać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anti2k Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Ostatnio rozmawiałem z mechanikiem na temat rozrządu w tym modelu, spytałem się o wymianę, powiedział, że silnik jest tak naszpikowany elektroniką, że sypie błędami, wtedy wiadomo, że czas na rozrząd. Ale jakimi nie dopytywałem się, tak mi to przyszło na myśl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tikitaki Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 W poniedziałek zakupiłem czujnik położenia wału korbowego i wymieniłem. Problemy jak na razie nie występują, więc w moim przypadku sprawa została rozwiązana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 napisz coś wiecej o tym czujniku ,gdzie jest zamontowany itd. i jaka cena i gdzie go dostałeś. :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tikitaki Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Czujnik dostałem w ASO u Ballauna na ul. Białowieskiej w Warszawie. Kosztował mnie dokładnie 152,57 zł. Co do samego czujnika to jest to taka niewielka pierdółka (niestety fotki nie posiadam) a przykręcana jest gdzieś w blok silnika od strony rozrządu. Nie wiem dokładnie, w którym miejscu, bo przykręcali mi to w warsztacie przy okazji innych robót. Na razie samochód chodzi normalnie i nie gaśnie, więc problem jak mniemam został zażegnany. Powiem tylko, że warto było pojechać na komputer, bo moje zgadywanki prowadziły w zupełnie innym kierunku (filtr paliwa, przepustnica, woda w paliwie, przepływka itd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.