Gość donpapa Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Witam! Potrzebuje schematu elektrycznego klimatyzacji do tego samochodu albo wyjasnienia przyczyny nie dzialania klimy. Gdy sie zalacza przycisk sprezarka sie nie wlacza swiatelko w przycisku jest ale nie ma napiecia na przewodzie dochodzacym do sprezarki. Co to moze byc??? Bardzo bym prosil o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz19690 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 To jest klimatronic?Może jest ciut za zimno i czujka temperatury nie daje zezwolenia na start.Zaraz popatrzę na schemat to jeszcze napiszę. [ Dodano: Czw 03 Maj, 2007 09:23 ] Mam już w PDF całość o klimie.Plik waży prawie 2mb to na pocztę przesłać czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donpapa Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Nie jest to klimatronic normalna klimatyzjacja. Jakby mozna bylo dostac ten schemat byloby super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz19690 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 podaj maila to prześlę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donpapa Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 donpapa@o2.pl Dzieki Bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz19690 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Właśnie puściłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabek Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Witam Mam dokładnie ten sam problem w 2.0 TD Czy też mogę prosić o schemat? grabek1980@wp.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Grabek ściągnij sobie manuala i co ci tam trzeba http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=37837 i zajrzyj do pliku ha.pdf HEATER & AIR CONDITIONER tam masz wszystko o klimie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Grabek tu masz dość sporo wiedzy na temat klimy zarówno P10 jak i P11 (to jest to samo jeśli jest manualna) http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=40377 Co do usterki to schemat nic nie da, bo jest za mało czynnika lub jest za małe ciśnienie w układzie i w żaden sposób komputer nie pozwoli na załączenie sprężarki. Trzeba pojechać na stację gdzie sprawdzają klimy i najpierw zrobić próbę nadciśnieniową a potem na nowo nabić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabek Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 thx w sumie to wychodzi ze mi elektromagnes szlag trafil [ Dodano: Nie 19 Kwi, 2009 18:43 ] Grabek tu masz dość sporo wiedzy na temat klimy zarówno P10 jak i P11 (to jest to samo jeśli jest manualna) http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=40377 Co do usterki to schemat nic nie da, bo jest za mało czynnika lub jest za małe ciśnienie w układzie i w żaden sposób komputer nie pozwoli na załączenie sprężarki. Trzeba pojechać na stację gdzie sprawdzają klimy i najpierw zrobić próbę nadciśnieniową a potem na nowo nabić. Janusz_lublin w sumie masz racje ale sprawdziłem szczelność i nabiłem układ, więc problem jest raczej elektryczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Grabek a jak chcesz sprawdzić czy kompresor jest ok czy kaput to zrób inaczej odepnij kabel idący na kompresor i podepnij pod niego żarówkę drugi koniec na blok silnika i załącz klimę jeśli żarówka się zaświeci to znaczy że kompresor kaput jeśli nie to coś nie tak z elektryką. Możliwe jest też, że padł osuszacz albo czujnik przy nim. Zawsze jest jeszcze tańsza usterka - zaśniedziała wsuwka zasilająca kompresor :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Sprawdź jeszcze przy okazji przekaźnik w skrzynce pod maską. Ten po prawej stronie samochodu, ja u siebie wymieniałem bo też nie śmigało po dobiciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.