Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Klimatyzacja w 2.0 GT PILNE!!


Gość donpapa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość donpapa

Witam!

Potrzebuje schematu elektrycznego klimatyzacji do tego samochodu albo wyjasnienia przyczyny nie dzialania klimy. Gdy sie zalacza przycisk sprezarka sie nie wlacza swiatelko w przycisku jest ale nie ma napiecia na przewodzie dochodzacym do sprezarki.

Co to moze byc??? Bardzo bym prosil o pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest klimatronic?Może jest ciut za zimno i czujka temperatury nie daje zezwolenia na start.Zaraz popatrzę na schemat to jeszcze napiszę.

 

[ Dodano: Czw 03 Maj, 2007 09:23 ]

Mam już w PDF całość o klimie.Plik waży prawie 2mb to na pocztę przesłać czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Grabek ściągnij sobie manuala i co ci tam trzeba http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=37837 i zajrzyj do pliku ha.pdf HEATER & AIR CONDITIONER tam masz wszystko o klimie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grabek tu masz dość sporo wiedzy na temat klimy zarówno P10 jak i P11 (to jest to samo jeśli jest manualna) http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=40377

Co do usterki to schemat nic nie da, bo jest za mało czynnika lub jest za małe ciśnienie w układzie i w żaden sposób komputer nie pozwoli na załączenie sprężarki. Trzeba pojechać na stację gdzie sprawdzają klimy i najpierw zrobić próbę nadciśnieniową a potem na nowo nabić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thx

w sumie to wychodzi ze mi elektromagnes szlag trafil :(

 

[ Dodano: Nie 19 Kwi, 2009 18:43 ]

Grabek tu masz dość sporo wiedzy na temat klimy zarówno P10 jak i P11 (to jest to samo jeśli jest manualna) http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=40377

Co do usterki to schemat nic nie da, bo jest za mało czynnika lub jest za małe ciśnienie w układzie i w żaden sposób komputer nie pozwoli na załączenie sprężarki. Trzeba pojechać na stację gdzie sprawdzają klimy i najpierw zrobić próbę nadciśnieniową a potem na nowo nabić.

 

Janusz_lublin w sumie masz racje ale sprawdziłem szczelność i nabiłem układ, więc problem jest raczej elektryczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grabek a jak chcesz sprawdzić czy kompresor jest ok czy kaput to zrób inaczej odepnij kabel idący na kompresor i podepnij pod niego żarówkę drugi koniec na blok silnika i załącz klimę jeśli żarówka się zaświeci to znaczy że kompresor kaput jeśli nie to coś nie tak z elektryką. Możliwe jest też, że padł osuszacz albo czujnik przy nim. Zawsze jest jeszcze tańsza usterka - zaśniedziała wsuwka zasilająca kompresor :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze przy okazji przekaźnik w skrzynce pod maską. Ten po prawej stronie samochodu, ja u siebie wymieniałem bo też nie śmigało po dobiciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...