Gość Pancin_007 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Mam pytanko , wie ktos moze jakie znaczenie dla pracy silnika ma pochlaniacz par paliwa? i jakie moga byc objawy zuzycia filtra weglowego w nim badz zaworu podcisnienia?motor ga 16 de. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 ja w swoim GA16DS mam go wywalonego, rurki zatkane Wplyw na prace silnika- zadna, wchlania on opary ze zbiornika, a pozniej, dopalane sa w silniku w ksiazce Hayensa od Primery jest dobry opis gadzetow nissana calego tego ustrojstwa podcisneiniowego AIV, EGR tez cos ok 300 strony o ile sie nie myle pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Ja zawsze wywalem ten filtr bo zajmuje sporo miejsca pod maską i niestetycznie wygląda no a potem ułatwia prace nad autem np. jak mamy zdjąć łep Ps. jego zadaniem jest przepowietrzanie baku, jak go wywalisz i rurki od niego nie zatkasz to raz na zawsze zniknie problem z syczeniem przy odkręcaniu korka wlewu paliwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciulek Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Przy odkręcaniu robi takie pss.... Nawet ostatnie maluchy miały ten bajer hehe Tak jak wcześniej kolega wspomniał pochłania opary i dopala je w silniku czyli daje pewnie jakąś oszczędność paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pancin_007 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Dzieki wielkie wlasnie biore sie za sprzatanie badziewi z komory mojego silnika;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.