lukkil Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Witam wszystkich klubowiczów!!! Przymierzam się do zmiany samochodu. Modele jak w temacie, chciałbym wybrać pomiedzy tymi trzema: 1. Nissan 100NX GTI 2.0 150KM Obecnie posiadam NX'a ale 1.6. Sprawuje sie znakomicie, jezdzi sie tez super, dach targa to po prostu bajka. Dlatego pomyslałem o wersji 2.0-wiadomo ma wiecej mocy, bajerów a sylewtka NX'a bardzo mi sie podoba. 2. Nissan 200SX S13 1.8T 180KM No to jest samochod na ktorego po prostu choruje. Cudna sylewtka, fajny srodek no i naped na tyl. Tutaj mnie troszke przeraza ta turbina no i ile ten silnik bedzie spalal. 200SX byly w wesji z Targa? 3. Mitsubishi Eclipse 2.0 150KM Mam na mysli Eclipse'a 1 generacji czyli z otwieranym swiatlami. Druga generacja mi sie zwyczajnie nie podoba. Nad tym samochodem mysle od czasu gdy mial go moj brat. Swietnie zawieszenie, piekna sylwetka znakomite osiagi tylko z blacha nei najlepiej. mysle ze wszystkim Wam dobrze znane samochody. zastanawialem sie tez przez chwile nad Fordem PROBE II 2.0 115KM bo na silnik 2.4 raczej odpada. Ale tutaj to tylko sylewtka mi sie podoba, silnik to kicha no i wiadomo ze to FORD. Acha, w gre nie wchodza zadne CRX'y bo w ogole mi sie nie podoba, poza tym jezdzi tego ostatnio multum po naszych drogach. Chcialbym miec samochodzik bardzo fajny, dynamiczny no i taki niespotykany. wiec wlasnie, a racji ze na tym forum jest sporo specjalistow od japonskich samochodow, ludzi o wiele lepiej obeznanych w temacie...moglbym prosic o jakies rady badz wskazowki? Wazne jest spalanie, do samochodu nie planuje zakladac gazu bo uwazam ze nadaje sie on tylko do kuchenek. Jak z przyspieszeniem w tych modelach? Nastepna kwestia to awaryjnosc wyzej wymienionych modeli. Po prostu chcialbym abyscie powiedzieli co byscie wybrali na moim miejscu i dlaczego. A moze jest cos innego fodengo uwagi??? Dzieki bardzo z gory za wszytskie porady i odpowiedzi. PS: jesli temat umiescilem w zlym miejscu to prosze moderatora o przeniesienie go w stosowne miejsce. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Może będę troche zlośliwy, ale widocznie lubisz mieć podane wszystko na talerzu. Skorzystaj z wyszukiwarki i np. googla. Odpowiedzi na twoje pytania są na wszystkich forach ww. marek. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 2. Nissan 200SX S13 1.8T 180KMNo to jest samochod na ktorego po prostu choruje. Cudna sylewtka, fajny srodek no i naped na tyl. Tutaj mnie troszke przeraza ta turbina no i ile ten silnik bedzie spalal. 200SX byly w wesji z Targa? targi nie bylo, widzialem fotki home-made s13 targa, ale balbym sie czyms takim jezdzic . Co do spalania zalezy jak jezdzisz...kolega z s13 z CA18DET mowi, ze jak sie stara pali mu 12l, ale szczerze mowiac po co sie katowac i nie wdepnac gazu jest od tego aby smigal i tak nalezy nim jezdzic . Utrzymanie go jest kapitalochlonne i to ostro, ale osobiscie wlasnie jego wybralbym z tej trojki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doc Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Z tej trójki oczywiście wybrałbym NXa SX to piękne autko, ale chętniej bym uturbił SR20 z setki. Może to wieloletnie przyzwyczajenie Poza tym dobrze zmodowane n/a potrafi dać w kość niejednemu racerowi. Do tego spalanie w ilościach umiarkowanych jak na duży silnik, poza tym masę części w rozsądnych cenach - ostatnim czasem mamy straszny wysyp setek; no i bezawaryjność, ale to już cecha nissanków Eclipse nie ogarniam, być może fajna fura, kto wie. Pewnie gdyby mnie EnDrIu WAWA przewiózł swoim S13, to bym zmienił zdanie Na dzień dzisiejszy B13 GTi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 jesli zwracasz duza uwage na spalanie to mysle, ze optymalnym wyborem wsrod nissanow jest NX. jesli chodzi o s13 to szykuj sie na dlugotrwałe poszukiwania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Nissan 100NX GTI 2.0 150KM To byłby mój wybór na dzień dzisiejszy chociaż S13 albo S14 pewnie kupię w przyszłości Dlaczego Setka? Sporo jeździ ich po drogach więc można wyrwać ciekawy egzemplarz, 143KM w budzie ważącej ok.850kg to rakieta no i to co lubię najbardziej w tym wozie TARGA :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Enten Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Nissan 100NX GTI 2.0 150KM To byłby mój wybór na dzień dzisiejszy (...) Ja właśnie wybrałem taką pozycję :one: Dlaczego Setka? Sporo jeździ ich po drogach więc można wyrwać ciekawy egzemplarz, 143KM w budzie ważącej ok.850kg to rakieta no i to co lubię najbardziej w tym wozie TARGA :D Targa rzecz jasna Już po kilku chwilach od zakupu w Gdyni byłem szczęśliwy. :diabel: W czasie powrotu do domu w nocy na światłach w wawie (na ken) zrobiona honda civic type r i później uno (z paluszkiem w pupie) a już pod domem jeszcze bmw 3 touring... i nic więcej mi do szczęścia nie potrzeba 850kg? w dowodzie jest 1030kg. Skąd urwać te blisko 200kg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 850kg? w dowodzie jest 1030kg. Skąd urwać te blisko 200kg? O qrna jo... poje***ło mi się, to Micra tyle waży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Enten Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 850kg? w dowodzie jest 1030kg. Skąd urwać te blisko 200kg? O qrna jo... poje***ło mi się, to Micra tyle waży Ze stówkę można urwać pewno. Narazie nie będę bebeszyć auta bo to z czasem straśno głośno się zaczyna robić wraz z postępem modów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 No ja teraz raczej będę dociążał bo chcę troszkę wnetrze wykleić matami wygłuszającymi m.in. dlatego, że od niedawna mam wydech 2" w pełni przelotowy i deczko głośno się wewnątrz zrobiło. Na szczęście normy hałasu nie przekraczam (zbadane ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Na szczęście normy hałasu nie przekraczam (zbadane ). ostatnio sie za to niezle czepiac zaczeli co mnie mocno martwi :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 U nas jeszcze nie ale na pewno zaczną. U mnie z silencerem włożonym w tłumik końcowy przy pomiarowych 4000 RPM jest 85dB a norma to 93dB. Bez wkładki nie mierzyłem ale na pewno przekracza normę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 a wedlug mnie to dobrze, ze sie czepiaja i przywiazuja do tego wage. to co sie czasami na ulicach dzieje jak przejedzie kilka takich buczaco-pierdzacych aut to sie w glowie nie miesci. uszy puchna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Enten Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 kogoś zazdrość bierze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 raczej kurwica jak slysze takie wozidlo zreszta zrobienie pierdzacego wydechu to chyba nie jest kosmiczny wydatek wiec wybacz, nie mam byc o co zazdrosny wiem wiem, widzialem emotke na koncu zdania pzdr rz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 zreszta zrobienie pierdzacego wydechu to chyba nie jest kosmiczny wydatek wiec wybacz Heh... kosmiczny może nie. U mnie kosztowało to łącznie ok.1000zł ale zamiar był żeby wydech nie był głośny a jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Enten Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 raczej kurwica jak slysze takie wozidlo zreszta zrobienie pierdzacego wydechu to chyba nie jest kosmiczny wydatek wiec wybacz, nie mam byc o co zazdrosny wiem wiem, widzialem emotke na koncu zdania pzdr rz oczywiście joke miał być - więc dobrze to odebrałeś Jestem zdania, że jeśli coś faktycznie auto trzyma się kupy to pierdzący wydech może być ok. Kwestia gustu. Jeśli auto już swoim widokiem prosi o litość to inwestycja sporej kasy w pierdzący wydech to tylko śmiech Jak się ze wszystkim uporam też chciał nie chciał coś pokminię nad wydechem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 dlatego, że od niedawna mam wydech 2" w pełni przelotowywidze ostro dlubiesz na dragi w Borsku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Staram się ale wątpie żeby przyniosło to jakies efekty bo kolektor mam seryny i gaźnik tak mocno przelewa, że porażka. Muszę w tym tygodniu bujnąć się na regulację gaźnika i zapłonu zobaczę jaka będzie poprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 3KM w budzie ważącej ok.850kg to rakieta no i to co lubię najbardziej w tym wozie TARGA Setka waży nieco ponad 1100KG... jest cięższa o ok 40KG Niż sunny GTi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Enten Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 No to muszę ze swoją pojechać na złomowisko poprostu... żeby ją zważyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciulek Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Więc oczywiście dorzuce swoje 5 gr - Jak dla mnie 100NX to brzydal! Fakt ma targa i to abrdzo fajny pomysł no ale te zapadnięte ślepia jakby dostał w nie z kapcia... Porażka! - 200SX autko fajne - nie jezdzi tego za wiele ale jak pytasz ile pali to znaczy ze Cie nie stać.. Ważne żeby kupić z dobrą turbiną bo po co dopłacać za regeneracje itp. Chociaż w 15sto letnim aucie to nie będzie łatwe! - Mitsu - Kumpel ma razem ze stożkiem ładnie buczy, ma do tego penerską felgę prosto ze skpelu 18" ale wygląd już poważnie nadgryziony przez ząb czasu... REASUMUJĄC: Jak dla mnie wszystkie auta które wymieniłeś są już nadgryzione przez ząb czasu a ich stylistyka jest już bardzo opatrzona. Każdy ma jednak swoje gusta. Ja nie lubuje się w takich "żarłokach" bo za dużo jeżdżę. Jeżeli miałbym jednak służbowe auto do jeżdzenia a drugie na bujanki to napewno wybrałbym 200SX... I ten napęd na tył.. Mniam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foster Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Wracając do tematu postu, ten sam dylemat miałem, tylko że czwartą myślą zamiast Probe'a była Prelude. Poszperałem, pokukałem i stwierdziłem że w tym towarzystwie, jak dla mnie tylko NX GTI ma sens. I tak pozostaje od roku, kiedy przesiadłem sie z NX SR na GTI. Kilka powodów: - części - sam wiesz, nx'ów znajdziesz sporo, praktycznie wszystko pasuje również od Sunny, jaki tam silnik jest to wiesz czyli również możesz szukać w innych nismo z SR20DE, - S13... może i mniej ich jeździ, ale samo czytanie o skatowanych silnikach i to że na dzień dobry czeka mnie wcześniej czy później remont silnika - odstrasza mnie, pełna regeneracja silnika 5-7k pln., ledwo kupię to się nie pobawię?? jak S13 to już lepiej S14a wygląd ma cudny ale też cena inna, - światła w nx - owszem brzydalowate, ale wole je od otwieranych które tylko i wyłącznie kojarzą mi się z Mazdą F'ka i nie ważne czy Probe, 200SX, Eclips, Volvo, Celica wszędzie już widzisz F'kę - no sorry, takie fakty! - spalanie jak na takie osiągi - przyzwoite, - chcesz mieć rajdówkę? to do zabawy przy silniku, uturbianie, wałowanie, świnki, doloty, odloty i inne cuda pokroju projektów szanownego towarzystwa Coobci'a i innych którzy sprawdzili i przetestowali wszem i wobec SR20DE, problemem może być brak napędu na tył przy takich mocach, ale gdzie w naszej Polszy tak na prawdę możesz poszaleć driftem? Często na wprost strach jechać , zabawa sprowadza się czasem jedynie do killowania na światłach i czasem na trasie (na zakrętach i tak zwalniasz bo koleiny albo fatalne wyprofilowanie zakrętu cię zmuszą do tego), - targa - choć dla mnie bez większej rewelacji. - doświadczenia z NX 1.6, przywiązanie do marki. Wiem, że żadnej nowości nie napisałem, ale za cenę wyjściową dla NX GTI to uważam min. 8-9tyś. za stan dobry, stan dostateczny w innych przypadkach to minimum 11-12tyś. Ja jestem zadowolony okropnie. Doprowadziłem go już do praktycznie ideału, teraz przychodzi etap na mody pod maską, uturbienie docelowo. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Ew. mozesz kupić mniej problemowego tylno napędowca tzn 240SX, masz tam w seri 140KM i coś pod 200Nm, pojemność silnika 2,4, wóz niezawodny i nie taki mółowaty, do tego silnika masz trochę gratów tuningowych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukkil Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 witam! dzieki za wszytskie odpowiedzi. o gustach stylistycznych sie nie gada choc przodzik w NX'ie mi sie podoba, zaden samochod takiego nie ma. Bardzo ladnie to wyglada z boku. A co do swiatel otwieranych to racja mi tez sie kojaza z F'ka ale musze dodac ze ta Mazda wyglada w tych swiatlach okropnie. Nie wiem, jakis taki krotki ma ten przod, a te swiatla takie wielkie.. co innego Eclipse, przod dlugi, szeroki swiatelka idealnej wielkosci no i ten garb na masce.. Dla mnie sylwetka jest swietna Probe II tez fajnei wyglada ale jak wspomnialem na poczatku tyo tylko Ford. a mam jesczcze pytanko: orientujecie sie jak pod wzgeledem przyspieszenia i wlasciwosci jezdnych wygladaloby porownanie Nissan 100NX Gti vs Mitubishi Eclipse? obaj maja po 150KM.. Eclipse ma jakies regulowane zawieszenie z tego co pamietam, jest cos takiego w NX'ie GTI?? co do srodka i tego jak sie wygodnei siedzi to wydaje mi sie ze zdecydowanie lepiej jest w Eclipse'ie.. a jakie jest Wasze zdanie? i na koniec macie jakies alternatywy? co sadzicie o Hyundai Coupe 2.0? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.