Gość lukas200sx Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Witam! testowaliśmy z braciakiem Almerke N15 1.4 !! na instalce gazu BRC, JUST odcinke ustawiliśmy na poziomie 10 000 obr/min na LPG:D oto wyniki: na 1 biegu - 70 km/h przy 8400 obr/min na 2 biegu - 115 km/h przy 8500 obr/min na 3 biegu - 165 km/h przy 8500 obr/min powyżej auto już nie szło, stawało na 8400 i koniec... Hydraulika wyła niemiłosoernie no i ten hałas, metal o metal Jak na LPG i na Almerke 1.4 to cąłkiem całkiem, zwłaszcza że to instalka LPG II generacji:D Auto seryjne, bez modyfikacji. MOC 87 Km Czy ktoś testował w taki sposób ALmerkę? Silnik zdał egzamin na medal [ Dodano: Czw 03 Maj, 2007 20:15 ] zapomnaiłem dodać, że na wolnych obrotach, wskazówka obrotomierze zatrzymała się na pręciku od regulacji godziny na biegach szła do 8500 rpm, poprawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Wyobrażm sobie to niemiłosierne wycie hydrauliki, to tarcie metalu o metal, no i to najgorsze - "pręcik regulacji" na biegu jałowym. Myślę, że wszyscy odetchnęli już z ulgą i cieszą się, że to nie ich Almerka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 osiągi o 5km mniejsze na każdym biegu osiągałem Sunnym N14 GA14 oczywiście na benzynie Mam na to świadków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DINO P10GT Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Jeszcze dwa takie testy i bede gratulował remontu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Hydraulika wyła niemiłosoernie no i ten hałas, metal o metal 1. jaka hydrualika? w motorach GA1XDX nie ma hydrualicznych kompensatorow luzow, jesli chodzi o to 2. 87 Km na mikserze, odejmij tej mocy mikser Ci zabiera 3. Nie wyobrazam sobie co ten silnik przezywal takie obroty, a w dodatku na mikserze, na samym powietrzu pewnie chodzil....ehhh to sie nazywa wlasnie glupota 4. a obrotek to jest do 8tys wyskalowany, wiec te 8500 to na oko, chyba ehh...to tak jak bys podlozyl reke i ktos by mlotkiem napierdalal dopoki nie pogniota sie kosci, i sprawdzal ich wytrzymalosc, a pozniej powiedzial reka przeszla test na medal na wolnych obrotach tak go wkrecac - tu juz podwojna glupota... heheee.... brak slow.... powodzenia, trzymajcie tak dalej ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaciekQBN Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Mam nadzieję, że jak kiedys będę kupował Almerkę, to nie trafie na egzemplarz po takich testach. Normalnie barbarzyństwo. Moja dusza inżyniera płacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 dokładnie to samo chciałem napisać co kolega MaciekQBN potem na forum widać posty ,"hej jestem nowy właśnie kopiłem almerke i mam DOŻY PROBLEM.............." ale z drugie jednak strony to jego auto i może robić z nim co chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.