Gość marbros Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Witam, wczoraj byłem przetestować zawieszenie w mojej primerze. Przód wyszedł tak: L-74%, P-72%. Tył: L-42%, P- 48%. Kumpel poradził, aby zbadać tył pod obciążeniem (2 osoby w bagażniku) i wyszło: L-28%, P-37%. Czy to znak, że wymiana jest już niezbędna? Znalazłem coś takiego: http://www.mts24sklep.pl/index.php/cPath/536_802_814 W sklepie mogę też kupić kayaby za 220/szt. Słyszałem jednak, że zaczęli je trzepać w ChRL. Co polecacie? Można jeździć czy koniecznie na wymianę? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 moim zdaniem już czas na wymianę tyłu Ja mam założone Kayaby na przodzie teraz tył mnie czeka ale brak $ Róźnica odczuwalna przed i po wymianie samochód stał się bardziej sztywny Pozdrawiam : Yogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wader11 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 z tego co piszesz to trzeba wymienic amorki- :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 W sklepie mogę też kupić kayaby za 220/szt. Słyszałem jednak, że zaczęli je trzepać w ChRL. Co polecacie? Można jeździć czy koniecznie na wymianę?Pozdrawiam Test wypadł poniżej 40% to znaczy ,że konieczna jest wymiana. Mam oryginalne KAYABA gazówki (341228 symbol) z gwarancją 24 miechy na tył w cenie 203 zł/szt. Z przesyłką kurierem GLS "za pobraniem" zapłacisz za wszystko 429 zł :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter-urs Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Ja kupiłem SASHS na tył cena po upuście 335zł komplet. ale polecam TOKICO to amorki na pierwszy montaż do NISSANÓW ,TOYOTY,MITSUBISHI. akurat wtedy nie mieli.TOKICO kupisz w sieci INTER-TEAM w Warszawie na Myśliborskiej albo na Puławskiej 115 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Ja kupiłem SASHS na tył cena po upuście 335zł KYB 341228 = SACHS 230 463 KYB 203 zł/szt = SACHS 160 zł/szt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konopnicki Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Tył: L-42%, P- 48%. Kumpel poradził, aby zbadać tył pod obciążeniem (2 osoby w bagażniku) i wyszło: L-28%, P-37%. Czy to znak, że wymiana jest już niezbędna? Tylnie umarły, nie pytaj tylko wymień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Ja w poniedziałek wymieniam tylne amortyzatory - też umarły, sprawność ok. 40%. Jutro odbieram Sachsy gazowy - tak jak z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Ja w poniedziałek wymieniam tylne amortyzatory - też umarły, sprawność ok. 40%.Jutro odbieram Sachsy gazowy - tak jak z przodu Tak z ciekawości to po ile te SACHSY? Bo ja dla odmiany mam jutro dzwonić do gościa i ma mi podać cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Mam pytanie odnońnie montowanych seryjnie amorów w P11.144 sedan, czodzi mi o to jakiego typu były to amortyzatory: gazowo-olejowe czy gazowe a może po prostu olejowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Ja mam kombi i stare amory wymieniłem gdy miały 11% skuteczności. Na starych było logo NISSAN oraz MONROE więc kupiłem MONROE gazowe po 115zł za szt. Niestety bez gwarancji bo sam je montowałem i nie miał kto mi podstęplować karty gw. Przejechałem na nich już 10.000km i nadal są bardzo twarde.Ja polecam :one: Oczywiście piszę o tylnych amorach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Tak z ciekawości to po ile te SACHSY? Bo ja dla odmiany mam jutro dzwonić do gościa i ma mi podać cenę. kosztowały mnie z odbojami, osłonkami 400 zł za kpl. i trochę żałuję, że je kupiłem, bo ostatnio walczyłem ze strzelającym zawieszeniem przednim i wczoraj się okazało, że to wina tulejki mocującej amortyzator na dole do koła - już praktycznie ich nie ma - nieco ponad rok wytrzymały - też Sachsy - tragedia jakościowa. Tłumienie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raffaell Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Czyli najlepiej pozostać przy Kayaba. Miałem w Hondzie - tłumienie lepsze niż orginały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Tak z ciekawości to po ile te SACHSY? Bo ja dla odmiany mam jutro dzwonić do gościa i ma mi podać cenę. kosztowały mnie z odbojami, osłonkami 400 zł za kpl. i trochę żałuję, że je kupiłem, bo ostatnio walczyłem ze strzelającym zawieszeniem przednim i wczoraj się okazało, że to wina tulejki mocującej amortyzator na dole do koła - już praktycznie ich nie ma - nieco ponad rok wytrzymały - też Sachsy - tragedia jakościowa. Tłumienie OK. Zapłaciłem ciut więcej i bez odbojów 430zł + wymiana 70zł + 232zł za mocowania górne (prawe się rozleciało). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Witam! Ja mam ostatnio taki problem że słyszę jakieś klepanie z prawej strony jakby w bagażniku jak jadę po nierównościach. Żeby było ciekawiej dzieje się tak z reguły jak jadę do roboty rano (kolega się ze mnie śmieje że auto do roboty nie lubi jeździć) Ale do rzeczy jak auto postoi te 8 godz. w robocie i jadę do domu to już tak nie klepie potem cały dzień nie słychać tego specjalnie, może sporadycznie a następnego dnia to samo. Czy to może być objaw zużytego amortyzatora lub jego mocowania czy raczej przyczyny szukać gdzie indziej? Pozdrawiam i czekam na jakieś mam nadzieję sensowne odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Jakaś dziwna przypadłość do roboty klepie, a z roboty nie. Może z roboty jedziesz po innych dziurach tj. są one z drugiej strony. Po prawej stronie to mogą być różne sprawy, zobacz czy czasami nie obluzował się podnośnik, może coś z układem wydechowym, albo jak sam piszesz amor lub jego mocowanie. Takie rzeczy mi się nasunęły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czwarty Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Witam!Ja mam ostatnio taki problem że słyszę jakieś klepanie z prawej strony jakby w bagażniku jak jadę po nierównościach. Żeby było ciekawiej dzieje się tak z reguły jak jadę do roboty rano (kolega się ze mnie śmieje że auto do roboty nie lubi jeździć) Ale do rzeczy jak auto postoi te 8 godz. w robocie i jadę do domu to już tak nie klepie potem cały dzień nie słychać tego specjalnie, może sporadycznie a następnego dnia to samo. Czy to może być objaw zużytego amortyzatora lub jego mocowania czy raczej przyczyny szukać gdzie indziej? Pozdrawiam i czekam na jakieś mam nadzieję sensowne odpowiedzi. U mnie też pukało tylko rano Górne mocowanie amortyzatora(poduszka metalowo gumowa) wymienione i CISZA!!!! http://moto.allegro.pl/item624281591_nissa...zatora_tyl.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 U mnie też pukało tylko rano Górne mocowanie amortyzatora(poduszka metalowo gumowa) wymienione i CISZA!!!! http://moto.allegro.pl/it...zatora_tyl.html A jak to tego doszedłeś? Stawiałeś na to czy dało się to zdiagnozować np. na stacji diagnostycznej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Na stacji jak im powiesz gdzie mają szukać to znajdą Chyba że na stacji ASO Nissana to jeszcze więcej znajdą niż będzie. U mnie nawet na szarpakach nie wyszło podczas przeglądu, ale stukało podczas jazdy, domyślałem się że to http://moto.allegro.pl/item624281591_nissa...zatora_tyl.html mocowanie ale przy wymianie amorów wyszło bo odkręcasz od karoserii razem z amorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komora Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 dobrze, że trafiłem na ten wątek. akurat teraz bede robil tylne zawieszenie, załoze Kayabe, no i zastanawiam sie czy cos jeszcze oprocz amorkow nie bedzie trzeba wymienic, znajac zycie to i sprezyny, oslony i mocowania. raz a konkretnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martinezx1 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Panowie, Szykuje się do wymiany tylnych amortyzatorów, zapewne kupię kayabe, jednak nurtuje mnie inny problem z tylnym zawieszeniem. Jak tylko coś załaduje do bagażnika lub ktoś usiądzie z tylu to strasznie dobija. Mój mechanik namawia mnie na utwardzenie sprężyn u kowala, a od znajomka co handluje częściami usłyszałem, że utwardzone sprężyny szybko rozwalą górne mocowania amortyzatorów. Ktoś miał taki problem z dobijaniem? Pozdro, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 dobija bo amory nie trzymają jak je wymienisz to przestanie dobijać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 A moim zdaniem to już sprężyny się zużyły i pewnie te gumowe odboje. Co do utwardzania sprężyn to nigdy się z tym nie spotkałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komora Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 mnie impreza z tyłem wyszła 750zł, amorki Kayaba /i tylko takie polecam/ mocowania amortyzatorów z TedGum'a oraz zestaw osłon z Monroe od Fiata Punto o ile dobrze pamietam... róznica kolosalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eeddeekk Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Witam ostatnio wymienialem amortyzatory z tylu + odboje ( primera '00 kombi) niby amortyzatory nowe ale dalej cos stuka (dobija tyl) prawa strona tyl co to moze byc (czy mocowanie trzeba wymieniac z amortyzatorami) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.