Gość markow Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Nie moge znalezc bezpiecznika podswietlenia zegarow w P11. Wiem ze temat bezpiecznikow byl juz poruszany wiele razy ale akurat tego nie widze Prosze o pomoc w zlokalizowaniu go. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niezawodnyjapon Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Sprawdz w skrzynce gdzie są bezpieczniki świateł, długie czarne pudełko nad akumulatorem. Możliwe że do któregoś z nich jest to podłączone, a jak to nic nie da sprawdz wszystkie bezpieczniki w puszce wewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 nie ma podświetlenia samych zegarów, czy też licznik przebiegu też nie wyświetla? Bezpiecznik za to odpowiedzialny jest w kabinie nad lewym kolanem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markow Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 licznik przebiegu i zegar dzialaja, nie ma tylko podswietlenia zegarow i przelacznikow na desce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Nie wiem w takim razie bo nie miałem takiej usterki, ale oświetlenie zegarów i przycisków włącza się razem z pozycyjnymi - sprawdź czy masz pozycyjne... Szczerze, to właśnie wyciągałem wszystkie (prawie) bezpieczniki w kabinie i żadnym nie wyłączyłem oświetlenia zegarów, jedynie co to skasowałem sobie przebieg dzienny i zegarek :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 To jest bezpiecznik oznaczony jako TAIL w skrzynce pod maską, wtedy nie swieci się nic z tyłu, chyba pozycje też nie działają, tylne światła. Jest tam 10A z tego co pamiętam i wróci sprawność Twojej Primerce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markow Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Wymieniłem właśnie ten bezpiecznik pod maską bo też był przepalony, ale dalej nic się nie dzieje. Nie działa też "bzyczek" przypominający o światłach, ale to pewnie jest ze sobą połączone. Czy jest jeszcze jakaś inna możliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Cholera niedobrze, u mnie po wymianie tego bezpiecznika pomogło. Zobacz czy nie włożyłeś spalonego, a może styki w gnieździe są słabe, sprawdź czy masz pozycje bo jeśli nie to nadal coś w okolicach tego bezpiecznika, a może masz gdzieś jakieś zwarcie i jak tylko go włożyłeś to strzelił. Sprawdź to jeszcze dokładnie, u mnie się spalił bo ktoś radio podłączył zamiast do masy to do sygnału od świateł i jakiś czas wytrzymało a potem strzelił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markow Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Bullitt zapewne masz racje, sprawdziłem ponownie bezpieczniki i tak jak pisałeś znów wywaliło mi ten bezpiecznik oznaczony jako TAIL. Dwa dni temu podłączałem radio i może w tym tkwi problem :?: . Zobacze jutro i dam znać co to jest. Dzięki, pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niezawodnyjapon Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 To wina radia. Czarny kabel od masy od radia musi być podłączony do kasty a nie do czarnego przewodu w wiązce. Miałem tak samo i po podłączeniu tak kabla pomogło. Jak zapalałem światła to radio przestawało chodzić. Sprawdz jeszcze kable czerwony i żółty czy są dobrze podłączone. Ja zanim do tego doszedłem wymieniałem ten bezpiecznik trzy razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Dokładnie tak czarny kabel w wiązce idącej od radia musisz wyprowadzić do karoserii bezpośrednio (okolice kieszeni na radio byle do metalu bezpośrednio) bo czarny kabel w wiązce z samochodu jest od świateł (steruje iluminacją w radiu po włączeniu świateł o ile radio ma taką funkcję) niby wiązka standardowa i po dokupieniu przejściówki NISSAN-ISO powinno być Plug & Play a tu jednak masę trzeba samemu wyprowadzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markow Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Bullitt bardzo dziekuje za pomoc, Twoja rada okazała się strzałem w dziesiątkę Wszystko ok po prawidłowym podłączeniu masy. Teraz mogę śmigać :diabel: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 No to cieszę się że mogłem pomóc. Życzę owocnej eksploatacji i zadowolenia z Primerki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.