Gość kris74 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 witam moja N16 1,5 w trakcie rozruchu, po przekreceniu kluczyka wchodzi na obroty powyzej 1000 na ulamek sekundy a pozniej obroty spadaja na krotka chwilke do ok. 200-300 i slychac zaworki po czym normalizuja sie na poziomie 700-800. mowa o rozruchu na cieplym silniku. na zimnym tez taki objaw wystepuje ale rzadziej. objaw zauwazylem jakis czas po zmianie oleju (wczesniej TWS 10w60 teraz Edge Sport 10w60 oraz zmiana filtra oleju z nissanowskiego na Boscha) mysle tez o czyszczeniu przepustnicy z ustawieniem wolnych obrotow, moze juz najwyzszy czas. mial ktos z Was moze taki objaw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 witammoja N16 1,5 w trakcie rozruchu, po przekreceniu kluczyka wchodzi na obroty powyzej 1000 na ulamek sekundy a pozniej obroty spadaja na krotka chwilke do ok. 200-300 i slychac zaworki po czym normalizuja sie na poziomie 700-800. mowa o rozruchu na cieplym silniku. na zimnym tez taki objaw wystepuje ale rzadziej. objaw zauwazylem jakis czas po zmianie oleju (wczesniej TWS 10w60 teraz Edge Sport 10w60 oraz zmiana filtra oleju z nissanowskiego na Boscha) mysle tez o czyszczeniu przepustnicy z ustawieniem wolnych obrotow, moze juz najwyzszy czas. mial ktos z Was moze taki objaw? ] 2001 ma mechaniczna przepustnice i wolne obroty nie ustawiane elektronicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kris74 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 wiec przy mechanicznej przepustnicy nie reguluje sie wolnych obrotow? pytam, bo dzwonilem do ASO i powiedzieli ze po czyszczeniu przepustnicy podlaczaja komputer i na nowo ustawiaja wolne obroty. mowilem oczywiscie ze chodzi o Almere rocznik 2001. jezeli faktycznie nie ustawia sie wolnych obrotow to moze nie warto odwiedzac ASO (i zostawic 150 PLN) tylko samemu przeczyscic jakims srodkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 wiec przy mechanicznej przepustnicy nie reguluje sie wolnych obrotow? pytam, bo dzwonilem do ASO i powiedzieli ze po czyszczeniu przepustnicy podlaczaja komputer i na nowo ustawiaja wolne obroty. mowilem oczywiscie ze chodzi o Almere rocznik 2001.jezeli faktycznie nie ustawia sie wolnych obrotow to moze nie warto odwiedzac ASO (i zostawic 150 PLN) tylko samemu przeczyscic jakims srodkiem nie przerabiałem tego nigdy IMO kłopoty z wolnymi obrotami to w 98% silnik krokowy który jest odpowiedzialny za obroty biegu jałowego. wiem że almery po FL mające elektroniczna przepustnice maja ustawiane obr biegu jałowego. Poszukaj na forum bo gdzieś byl opis - ale nie sprawdza sie to w naszych furach prze FL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Może przyczyną problemów jest nieoryginalny filtr oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trebor_d Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Witam! U mnie zaczęło się dziać to samo, ale nie zdążyłe zdiagnozować bo mia łem stłuczkę. W poprzednim autko poczciwej Polówce miałem tak samo, po przeczyśzczeniu przepustnicy wszystko mineło. Daj znać co było przyczyną jak zdiagnozujesz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Witam, miałem podobny problem. Czyszczenie przepustnicy (w ASO - przy okazji innej roboty) pomogło. Obrotów się nie reguluje ponieważ ustawiają się same - tak powiedziano mi w ASO. Słyszałem o tym jeszcze raz później od innego mechanika. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Kiedyś jeździłem służbową N16 i miałem to samo. Doszło nawet do tego, że po odpaleniu obroty spadały tak bardzo, że silnik gasł. Auto było firmowe i serwisowane w T&T w Wawie. Na tą usterkę jeździłem do nich 6 razy. Za każdym razem na gwarancji poprawiali na około 2-3 miesiące. Nigdy do końca nie rozwiązali sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbig99 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Witam To nie zaworki ( tak myślę) zobacz opis http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...p;highlight=egr te cykanie to EGR ale do tego trzeba dwóch osób jeden słucha inny odpala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karraso Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 2001 ma mechaniczna przepustnice i wolne obroty nie ustawiane elektronicznie Witam Nie zgadzam sie poniewaz ja mam z 2001 roku i mam elektroniczna która to w ASO kosztuje od 2300 do 2700 . Udalo się kupic za 900 nowa sztuke Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 2001 ma mechaniczna przepustnice i wolne obroty nie ustawiane elektronicznie Witam Nie zgadzam sie poniewaz ja mam z 2001 roku i mam elektroniczna która to w ASO kosztuje od 2300 do 2700 . Udalo się kupic za 900 nowa sztuke Pzdr a jaki masz silnik ? IMO wszystkie n16 1.5l z 2001 z czarna pokrywa zaworów maja mechaniczna przepustnice no chyba ze kol myli przepustnice z czymś innym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karraso Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Witam Na obudowie przepływomierza mam taki numer 0280218094 tzn elektroniczny Wymieniany kilka dni temu koszt 900 zl Pzdr almera 1.5 LPG+PB 110 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 WitamNa obudowie przepływomierza mam taki numer 0280218094 tzn elektroniczny Wymieniany kilka dni temu koszt 900 zl Pzdr almera 1.5 LPG+PB 110 kkm przepływomierz a przepustnica to 2 rożne rzeczy i maja 2 róże funkcje. przepływomierz nie definiuje przepustnicy itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kris74 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 i wszystko jasne, czyszczenie przepustnicy i po problemie. nie zdawalem sobie sprawy ze pomimo filtra powietrza moze sie nazbierac na przepustnicy tyle syfu. spray Liqui moly, pedzelek i wszystko. Po zapaleniu rozgrzanego silnika, wchodzi na obroty ok 800 i trzyma bez problemu. acha, nie mialem podlaczanego komputera, nie byly ustawiane wolne obroty. koszt - 50 zl w ASO Jagiellonska Wawa dzieki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek70 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 (edytowane) Edt Edytowane 14 Czerwca 2010 przez jacek70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zarzewiak Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Jak ma wyczyscic ta przepustnice??,czy tylko ta kostke mam wyczyscic od przepustnicy kolo linki gazu czerwona/brazowa ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.