Gość rawusik Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Witam wszystkich forumowiczów. Mam dziwny problem ze swoją N15 1.4 16v 90KM - LPG Otóż po wrzuceniu biegu (dzieje się to na wszystkich !!!) obroty z 800 wkrecaja się na 1600 (trzymanie biegu na sprzęgle) by po wrzuceniu na luz spadały na 800 . I tak w kółko.Dzieje sie to na zimnym i ciepłym silniku.... Na postoju i podczas jazdy. Na benzynie i gazie ... Czy słyszał ktos o podobnym problemie? Help . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość capiga Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 witam, Mam tak samo, z obrotów ok 800 wzrtasta na 1100 - 1200 trzymając wcisniete sprzeglo. Pewnie tak musi byc Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość the_structor Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 ogólnie to 1600 deczko za dużo, powinno być koło 1000 na luzie i na biegu, spróbuj wyregulować silniczek krokowy, zwykłym śrubokrętem powinieneś dać rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patriot Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Przestrzegam przed grzebaniem samemu. Ja ostatnio wygrzebalem sobie 2200 na wolnych obrotach. I tak skonczylo sie u mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Wyczysc przepustnice i silniczek krokowy ja mam cos podobnego obroty spadaja na 1500 trzymaja sie przez 2s po czym opadaja na 950 i trzymaja sie rowno. Jak nie faloja obroty to lac i jezdzic. przeczyscilem przeplywke przepustnice silniczek krokowy nic nie dalo to postanowilem sie tym nie przejmowac jedni mowia ze tak ma byc inni ze nie ale jak to naprawic czort wie Ja mam troszke inny objaw bo jak wbijal luz to opadaja na 1500 i po 2s spadaja na 950 jak wbije bieg na sprzegle to obroty podniosa sie na 1000 jedynie ale 1600w twoim przypadku to troche sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seba.boss Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Przestrzegam przed grzebaniem samemu. Ja ostatnio wygrzebalem sobie 2200 na wolnych obrotach. I tak skonczylo sie u mechanika. mam pytanko czy wiesz co zrobil mechanik zeby to wyregolowac??? pzd Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzzywa Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Witam, Ja mam podobny problem. Jak zrzucam z biegu na luz to zasadniczo obroty wchodzą na ok. 1500, by po 2 sek. zejść do ok. 800. Czasem (lato i ciepły silnik) wrzucając na luz obroty zawieszają się na 1500. Muszę delikatnie dać gazu żeby zeszły na 800 (nie zawsze skutkuje). Nie wiem co jest 5, a na ASO nie mam kasy . Tak sobie już roczek jeżdże :/ . Pozdrawiam, grzzywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patriot Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Przestrzegam przed grzebaniem samemu. Ja ostatnio wygrzebalem sobie 2200 na wolnych obrotach. I tak skonczylo sie u mechanika. mam pytanko czy wiesz co zrobil mechanik zeby to wyregolowac??? pzd Sebastian Grzebal cos przy przepustnicy, nie wiem dokladnie. Ale mysle, ze podobny efekt daloby przykrecenie obrotow samemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Mialem ten sam efekt. Magicy juz mi oceniali ze to wina sprzegla i sratatata. Uwierzyc mi sie nie chcialo az facet rozebral cala przepustnice, wyczyscil, zlozyl i do dzis jest spokuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.