Gość Maxiu Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Witam! Zgodnie z obietnicą dla zainteresowanych podaje linka do albumu w którym znajdziecie zdjęcia patha po przeróbkach. Podaję też kilka spostrzeżeń po przejechaniu 4000 km w majowy weekend. Zawieszenie - OME twrde +400kg. Zawieszenie sprawia się bardzo dobrze z tymi ciężkimi oponami. Ustało podskakiwanie opon na wybojach. Auto oczywiście jest sztywniejsze, co daje się odczuć zwłaszcza na początku po zmianie. Po jakimś czasie przestaje być to zauważalne. Auto podniosło się około 8-10 cm. Różnica w terenie jest zasadnicza. Ustało nieznośne kołysanie się samochodu na wybojach. Ładnie trzyma się wertepów i gasi kołysanie. Nie obyło się jednak bez komplikacji. Po podniesieniu samochodu okazało się, że ustawienie idealnego pochylenia koła nie jest możliwe. Zakres regulacji skończył się o 1 stopień przed z tyłu.Po konsultacjach z obsługą techniczną OME okazało się, że owo zawieszenie zachowuje geometrię fabrycznego przy pełnym dodatkowym obciążeniu. Czytaj, że prześwit wynosi tyle co fabryczny przy dodatkowym obciążeniu. Na wyjazd idealnie, ale teraz może to zaowocować szybszym zużywaniem się opon po stronie zewnętrznej. Po 4000 km nie zauważyłem takowego. Zderzak Asfir stalowy Zderzak jaki jest każdy widzi w galerii. Co do wykonania, to spodziewałem się nieco grubszej blachy. Nie jest to zderzak tej jakości i wytrzymałości co np. ARB. To minus z całą pewnością. Zderzak posiada dobrze przygotowaną płytę pod wyciągarkę i osłony na chłodnice. Wyciągarka jest całkowicie zabudowana, co mnie osobiście cieszy. Jak założę, to pokażę. Bardzo odsłania również przednie koła, co daje komfort nie przycharatania o byle co. Podkreślam dla zainteresowanych, że nie jest to taka grubość stali, która pozwoli przewracać 40 letnie sosenki!!! Wystarczy jednak na błocko i typowe offroadowe badyle. Ma jednak jedną wielką zaletę (dla mojej pani) - Jest znacznie urodziwszy . Zastanawiam się jednak nad dodatkowym jego wzmocnieniem. Zderzak dostarczony był w kolorze szarym, wiec dodatkowo kosztowało mnie lakierowanie na czarno proszkiem. Osłony Asfir Aluminium Przednia osłona od modelu 2005 pasuje do mojego 2007, ale osłona pod silnik-skrzynia-reduktor niestety różni się w tych 2 rocznikach. Okazuje się bowiem, że katalizator w 2007 jest większy i jeden ze wsporników musiał zostać zmieniony a w zasadzie przerobiony przez wyprawy4x4. Przeróbka wyszła całkiem nieźle tylko przegapili jeden niuans i lekko klepało na wertepach, ale na szczęście to pierdoła łatwa do usunięcia. Podaje zatem linka do galerii. Dodałem tam jeszcze zdjęcia starych osłon lekko zdeformowanych ;P. LINK JEST TUTAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Gratulacje samochód prezentuje się wspaniale. Lift i zderzak, cudo. Zwróć uwagę czy zderzak i osłony nie przsłoniły oryginalnych wlotów powietrza (silnik, skrzynia). Może to doprowadzać do przegrzania. Choć po przejechaniu tylu kilometrów spewnością byś to zauważył. Face lifting ok! [ Dodano: Pon 07 Maj, 2007 14:38 ] Przesyłam kilka adresów: www.equip-raid.com - buduje m.in. samochody na Dakar, Znalazłem katalog off roadowy firmy offroad24.com. dystrybutor hardtopów, wyciągarek, ARB, OME i innych gratów w Niemczech Kontakt dla Polski Cezary Terlecki cezaryt@web.de (0049)911/57 51 94 Heroldsberger Weg 7 90411 Nurnberg. trzeba sprawdzić czy polski kontakt jest aktualny. Katalog jest w końcu z przed kilku lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxiu Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Temperatura nawet w upale stoi jak ..... . Co mnie martwiło, bo zamotałem sobie pseudo wymiennik ciepła do prysznica, ale za mało wymieniał ciepła i musiałem grzać wode inaczej. Tak przy okazji, to za***ista rzecz. Napełniasz butelkę peta wodą tak, żeby nie było ani kropeli powietrza w środku i sru do ogniska. Po kiku minutach w butli wrzątek! Mieszasz z pozostałą ilością wody w baniaczku i prysznic gorący!!! Kabinkę zmotałem w 20 minut w castoramie i sprawdzał się za***iście! Jak kogoś interesi to opisze i dam zdjęcie. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Osłona fabryczna pod silnikiem już była zmasakrowana strasznie. Wstawiasz osłonę zbiornika paliwa ? Zderzak ASFIR też niczego sobie. Jaką wyciągarkę chcesz zamontować ? Pasuje każda pod ten otwór. Czy taka zabudowa wyciągarki nie poszarpie liny przy wyciąganiu pod kątem ? Czy krawędzie osłony nie są zbyt ostre? Sorry za te pytania , ale nie wszystko widać na zdjęciu. Generalnie 5+ :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 No Maxiu to mam nadzieję że się widzimy w Bojanowie w piątek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxiu Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Co do wyciągarki, to jeszcze nie jest podjęta decyzja, ale z całą pewnością dobrą! Na krawędzie zakłada się rolki i nie ma kłopotu z ciąganiem pod kątem. Materiał zderzaka nie ma tu znaczenia, bo odpowiada za to tzw. łyta pod wyziągarkę, która jest solidna i zamontowana do ramy samochodu. Osłonę na zbiornik chyba założę, ale później. Co do piątku, to bardzo prawdopodobne, że tak, ale jeszcze potwierdzę. A Ty Ryży Koniu jedziesz już na 100% (na miejscu 40% ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 No ja jadę na 90% W zasadzie wszystkie zadanie ułożyłem tak żeby pojechac w piątek rano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Franke Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Napisz dokładnie jaki model zawieszenia masz OME. Też bym takie zapodał. Gdzie zakładałeś, jak długo na nie czekałeś i ile $$ Pozdrawiam Zdjęcie mojej bestii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 No wszystko spoko ale wywal te badziewiarskie progi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GregMar Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Jasne, te pogięte wywal, załóż jakieś fajne np COBRY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Nie no prosze cię ..... Bez festynu. Jak chcesz porządne progi to zrób body lift a później zamontuj porządne progi mocowane o ramy. Wtedy to będzie miało jakiś sens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Franke Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 No do progów sie zbieram żeby je wywalić, ale jakoś mi nie po drodze, no a lift będzie na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 To ja ci pomogę. Robi sie to w 15 minut kluczem nasadowym 12 jeśli dobrze pamiętam. Fabrycznie śruby sa tak lekko przykręcone że nie ma stresu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojan Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Maxiu Pełne uznanie!!! Twój Path przestaje wyglądać jak suv Oby tak dalej. Sorry że po pierwszych postach nie potraktowałem Twoich zamiarów poważnie :zly: Pozdrawiam i życzę sukcesów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxiu Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 No to podjęta decyzja - jedziemy do Bojanowa. Może zadać grupowo jakoś? Kto i kiedy i z jakiego miasta jedzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Motajcie Chłopaki motajcie :one: [ Dodano: Wto 15 Maj, 2007 01:00 ] A to moje autko :one: [ Dodano: Wto 15 Maj, 2007 01:05 ] A to z ostatniego wyjazdu ............. [ Dodano: Wto 15 Maj, 2007 01:06 ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GregMar Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Patrol na patrolu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxiu Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Ładne, ładne. Opowiedz trochę o tym jak leci w terenie i czy zmieniona zawiecha, osłony, jaka winda itp. W tym błocie jeszcze jechał, czy wleczone było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Ładne, ładne. Opowiedz trochę o tym jak leci w terenie i czy zmieniona zawiecha, osłony, jaka winda itp. W tym błocie jeszcze jechał, czy wleczone było? Zawieszenie OME 2" + 2 cm podkładki , na zdjęciu koła 35 cali AT-ki , drugi zestaw to Maxxis MT-ki , zestaw do obniżenia skrzyni biegów , winda 9.5 Xp , regulowany drążek panharda TJM . Zmienione główki mostów na przełożenia z 4.11 na 4.625 Czekam jeszcze na zderzak TJM . Do zrobienia jeszcze blokada przodu . W tym błocie stanął , powiesił się na mostach :one: Zdjęcia są z Tranpolonii , 1200 km różnego rodzaju terenu Patrol w terenie robi jak czołg pod warunkiem że się nie powiesi na mostach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.