ulisses Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Klimę masz? Jak tak to najłatwiej jest spuścić płyn chłodniczy i wyjąć chłodnicę. 20 minut roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Klimę masz? Jak tak to najłatwiej jest spuścić płyn chłodniczy i wyjąć chłodnicę. 20 minut roboty. Tak klima jest,w więc w grę wchodzi wyciągnięcie chłodnicy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 u mnie wyszedł w górę bez rozłączania przewodów. było ciasno ale wyszedł. zamawiając z allegro uważaj, bo podobno są dwa rodzaje (tak mi elektryk powiedział) i trzeba symbol sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 u mnie wyszedł w górę bez rozłączania przewodów. było ciasno ale wyszedł. zamawiając z allegro uważaj, bo podobno są dwa rodzaje (tak mi elektryk powiedział) i trzeba symbol sprawdzić. Tak jest zawsze kolego - wymieniałem już parę rzeczy w mojej Primerce i nie jest to takie łatwe jak by się zdawało ( idziesz do sklepu i kupujesz podzespoły do swojego auta ).Alę myślę że jak piszę ALTERNATOR DO PRIMERY P11 2.0TD i rok się zgadza,to nie będzie problemów. A jeszcze takie pytanko mi się przykleiło - czy jest możliwość wymiany samych " szczotek " w alternatorze ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 ogólnie tak, tylko nie wiem jak jest w tym czy szczotki nie są razem z regulatorem napięcia. kiedyś w sunnym tak miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Witam - dzisiaj wymontowałem alternator z samochodu,zrobiłem jak radził kolega wyżej zdemontowałem chłodnicę i dostęp do alternatora "OK".Mogę napisać na razie tyle że po załączenia kluczyka kontrolka się nie żarzy, ( wcześniej tak właśnie było ).Teraz naładuję dobrze akumulator i będę czekał na alternator z allegro. Szczotki z tego co patrzyłem nie wymienialne,chyba że się mylę i jakoś się je wymienia. Witam jeszcze raz streszczą wam troszeczkę przeprawę z Alternatorem jak się okazało - Aku.nowy zakupiony tu we Francji,Alternator zakupiony na Allegro i wysłany do Francji z Polski - i tu paczka przyszła uszkodzona,pęknięte koło zamachowe,no troszeczkę się ( wkurwił.. ) - koło zamieniłem ze starego Alternatora i wreszcie jest wszystko _ ok _. Tylko jedno pytanie : jeżeli pasek piszczy - to trzeba go naciągnąć ? czy poluzować ? Dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 naciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dik Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 witam mam problem w mojej p 10 podczas jazdy zaczynają sie mocniej swiecic swiatła i oswietlenie deski a także zegarów po paru minutach jazdy oswietlenie przygasa i odczuwalny jest spadek mocy czy to moze być regulator napięcia praszę o pomoc dzięki naciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikM Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Witam, mam taki problem z moją Primerą, że gdy zaświecą się kontrolki ładowania i wody w filtrze paliwa, to na postoju rozładowywuje się akumulator. Te kontorlki nie zawsze się świecą, jeśli nie świecą to nic go nie rozładowywuje. Czy może to być jakieś zwarcie w alternatorze. Ładowanie jest dobre. Przy tym jak świeciły się kontrolki to było ok 14,2V - 14,1V przy maksymalnym obciążeniu. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Nie zawsze sie swieca, ale w jakich okolicznosciach sie zapalaja? Opisz dokladniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikM Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 (edytowane) Po zapaleniu samochodu. Kiedyś było tak, że się czasem zaświeciły lecz po chwili gasły. Teraz gdy się zaświecą, to świecą cały czas, dopiero gdy się akumulator rozładuje, to przy ponownym rozruchu silnika już nie świecą. Edytowane 9 Lipca 2014 przez DominikM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Stawiam na alternator, przy tym sprawdz jeszcze fitr paliwa na obecnosc wody. Przynajmniej wykluczysz swiecenie tej kontrolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikM Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Ale to alternator robiłby jakieś zwarcie, że się rozładowywuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Może. Może być przebita dioda i może mieć upływ. Na tyle mały że nie wywala bezpiecznika na tyle duży że rozładowuje akumulator. Najlepiej miernik cęgowy i pomiary porobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.