Gość tomaso Opublikowano 17 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2004 Witam! mam sentre z 2000 roku, 50 tys mil bez zadnych problemow. warta jest jakies 8 tys $, czyli mniej wiecej tyle co podobnej klasy 4-letnia almera w Polsce, ale bez automatu i klimatyzacji. dla zainteresowanych: http://www.nissanusa.com/vehicles/MediaGal...,,29146,00.html czy warto sprowadzic ten pojazd do kraju? ten model jest robiony w Meksyku i nie ma go w Europie. w jednym serwisie powiedzieli mi, ze czesci moga sprowadzac na zamowienie. ale czy poradza sobie z powazniejsza naprawa, powiedzmy komputera czy skrzyni biegow? czy uda sie go w ogole zarejestrowac? norma EURO-2 nie jest juz wymagana od samochodow z mienia przesiedlenczego, ale jak z innymi wymaganiami badania technicznego, np z przednimi swiatlami? moj ma symetryczne jak to w Ameryce. Tomaso[/img] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Butryn Opublikowano 22 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2004 tomaso, da sie wszystko zrobic.... ale prawde mowiac to nie wiem czy sie oplaca sprowadzac samochod co ma przejechane 50K mil wszystko zalezy od tego ile masz zamiar jezdzic, i jak jezdzisz samochodem... jestem mlodym chlopakiem co lubi dac w dupe samochodowi? czy szanujesz samochod? jesli szanujesz to nie musisz sie bac o czesci bo sa samochody dobrze zrobione... chamulce, olej i opony....reszta zalezy od twojej jazdy... mieszkam tez w usa i mam zamiar przeprowadzac sie w nastepnych dwoch latach do polski ale mysle nad tym czy mi sie oplaca brac samochod z usa czy nie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekwawa Opublikowano 6 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2004 ja mam nissana sentre ale nieco starszego bo z 97r. o skrzynie biegow raczej sie nie martw sa bardzo wytrzymale... i bezawaryjne moim zdaniem. malo taki nissanow jest w polsce, ladnie sie prezentuja pozdrawiam jacek kalwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Thomas Ravick Opublikowano 4 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 Posiadam Nissan Sentra 1.8 z 2004r. Kupilem go w US wersje zupelnie podstawowa, samochod nowy. Narazie mam nim 9500 mil. Samochod jest bardzo fajny, bardzo go polecam dla tych co sa w US. Chce jednak wrocic do PL i zastanawiam sie czy nie bede mial trudnosci technicznych z taka fura. Wiem ze trace gwarancje poniewaz ta jest wazna tylko u deelera w USA lub Kanadzie. Jesli chodzi o przerobki to chyba tylko reflektor i swiatlo mgielne, swiatla migania sa i tak pomaranczowe. Czy ktos z was ma doswiadczenie jesli chodzi o naprawy takiego samochodu w PL. Czy czesci moga byc zastepowalne np z Almery ten model wyglada dosc podobnie? Co jakis czas pare tysiecy mil/km sie wymienia filtry i wogole testuje auto - czy dam rade gdzies to wogole zrobic w PL? Bardzo prosze o odpowiedz szanownych gosci tego forum. Pozdrawiam Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekwawa Opublikowano 4 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 witam, duzo czesci pasuje z almery ale o czym my mowimy, Sentra z 2004 to prawie nowe auto, moim zdaniem pojezdzi bardzo dlugo i nie ma co rozmyslac nad naprawami. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomaso Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 ja zaryzykowalem i zabralem swoj pojazd do Polski, sentra gxe z 2000. swiatla przerobilem, zrobiono mi to metoda brutalna tzn. cale wklady reflektorow zostaly zastapione innymi (warszawa ul. targowa). Ale moze wcale nie trzeba bylo tego robic, znam jedna honde, ktora przeszla przeglad bez zmiany swiatel. jak na razie nic sie nie psulo poza obluzowana rura tlumika. niektore albo nawet duzo czesci pasuje od almery, w tym filtry oleju i powietrza. ale warto pare sztuk kupic w usa za pare $ i przywiezc w bagazniku. widzialem jedna sentre z tej generacji w autokomisie, na ulicach ani jednej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Thomas Ravick Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 Probowalem sie skontaktowac w sprawach technicznych z mechanikiem, ktorego reklamuje to forum ale nikt sie nie odezwal na moj e-mail. Serdeczne dzieki za odp. Taka Sentre jak Ty masz chcialem kupic rok temu ale ze wzgledu na nie wielka roznice cen kupilem nowa. Jeszcze drobna rzecz. Moj samochod nie ma alarmu - czy warto zalozyc go tutaj czy gdzie indziej np w PL. Jesli kupiles nowy model SENTRA 2000 to jak poradziles sobie z gwarancja w PL. Mi powiedziano ze ja trace w momencie wyladownia w EU. Pozdrawiam Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekwawa Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 w Polsce alarm PYTONa kosztuje 170zl, zalozenie okolo 50zl pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomaso Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 z tego co pamietam gwarancja nissan usa jest wazna tylko w Ameryce Polnocnej wiec nic tu ona nie da. Moj nissan w okresie gwarancji psul sie tylko 2 razy i byly to drobnostki. Gorzej jakby cos powaznego sie stalo - musialbys to na wlasny koszt naprawiac. alarmu nie montowalem bo mam fabryczny natomiast zastanawiam sie, czy nie bedziesz mial klopotu z tylnymi kierunkowskazami, o ile pamietam nowe sentry maja cale czerwone klosze lamp. tomaso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Thomas Ravick Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 Kierunkowskazy sa ok, sprawdzalem to po tysiace razy. Nowe samochody tutaj produkowane szczegolnie jak Nissan Toyota Honda wydaja sie byc dostosowane do norm EU. Kwestia sa chyba tylko reflektory i swiatlo mgielne. Ile lat mozna takim samochodem jezdzic w EU, PL przy srednim zuzyciu np 10k mil rocznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomaso Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 w usa/kanadzie pewnie ok. 10 lat by pojezdzila, u nas licze na 100 tys mil/8 lat. dziury w naszych drogach sa niewiele gorsze niz w niektorych rejonach Ameryki Pln. natomiast mamy mniej mozliwosci jazdy po autostradach, co przyczynia sie do wiekszego zuzycia. Dorzucilbym jeszcze czeste parkowanie z pokonywaniem wielkich kraweznikow, czego bardzo nie lubie ani ja ani samochod. Nie wiem jak jest z jakoscia smarow i paliw, mam nadzieje, ze porownywalnie. Co do tych swiatel to nie chce straszyc ale w rozporzadzeniu MI o warunkach technicznych jest mowa o kierunkowskazach ze swiatlem zoltym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Thomas Ravick Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Wlasnie sie skapowalem ze te klosze z tylu sa faktycznie czerwone. To w innym samochodzie mojej zony sa pomaraanczowe. Panie Tomasso wiec jak to zrobic w PL z kloszami. Ten tylni migacz pod szklem wyglada jak takie male kolko, a sam klosz zakrywajacy calosc jest czerwony. Sprawdze jeszcze deelera tutaj czy jest w stanie to zmienic. Z racji tego ze Panski GXE jest niemal identyczny z 1.8 bede pewnie robil te same modyfikacje. Wspomnial pan wczesnie o zmianie reflektorow, a jak to sie mialo do montazu swiatla mgielnego i tych zalosnych migaczy z tylu. Bardzo prosze o odpowiedz w wolnej chwili. Serdecznie pozdrawiam Tomek PS Jaki to rzad wielkosci ($$$$) te modyfikacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomaso Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 Ja musialem tylko zmienic swiatla przednie (zmiana swiatel glownych + dodane zaroweczki :idea: na swiatla postojowe aby byly biale a nie pomaranczowe jak oryginalnie) oraz dodac z tylu przeciwmgielne - elektryk to sprawnie zrobil za ok. 700 zl - w internecie mozna znalezc pare takich warsztatow w roznych miastach. Tylnych nie musialem ruszac bo kierunki mam pomaranczowe, jesli sa czerwone to podejrzewam, ze trzeba je zmienic (ale to moje przypuszczenie :?: po lekturze przepisow). Ja bym po prostu kupil klosze od starej sentry - to jest ok. 100$ za jeden - i je zamontowal (mozna to samemu latwo zrobic). Chyba widzialem tez na ebayu ladniejsza wersje (tuning) takich kloszy ale niektore sa z czerwonym migaczem a inne z pomaranczowym - trzeba na to zwrocic uwage - mozna je znalezc na :arrow: ebay.com pod haslem "sentra altezza". pozdrawiam, T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.