Gość KABAN_DG Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 WItam. Mam nissana Bluebirda CA18DE SGX . Otóż mam problem. Gdy odpalę to przy zimnym silniku czasami zgaśnie i przy po ponownym uruchomieniu muszę "kręcić" dwa - trzy razy dłużej zanim znowu zaskoczy. Natomiast gdy już się nagrzeje silnik i i np. dojeżdżam do skrzyżowania i wrzucam na luz podczas hamowania to nagle zaczynają spadać obroty do 400-500obr/min i zaczyna gasnąć... ale gdy już się zatrzyma całkowicie to normalnie wchodzi na obroty koło 700obr/min. Wymieniłem filtr powietrza, filtr paliwa, świece, filtr oleju i olej. Z tego co widzę to jeden z wtrysków jest nieszczelny (jest mokry cały czas) ale nie leje się z niego "ciurkiem". Niedługo będe wymieniał w nim uszczelki. Czy macie jakiś pomysł co może być nie tak? Czy może to być wina tego wtrysku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KABAN_DG Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Dzięki za pomoc... ale zlokalizowałem chyba przyczynę. Mianowicie chyba uszkodzony jest (nie znam fachowej nazwy) regulator niskich obrotów (ten z wężykiem zasysającym tą membranę w zamknietej puszcze). Tu moje pytanie... jak brzmi fachowa nazwa tego urządzenia żebym wiedział o co pytać. I druga sprawa czy musi to być konkretnie od mojego silnika (czy może być np. od diesla)? Ps: Ma ktoś może takie urządzonko? Dzięki z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Zawor dodatkowego powietrza. Pasuje od CA16DE z N13/B12 oraz oczywiscie z kazdego CA18DE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KABAN_DG Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Dodaje fotkę dla pewności. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 To nie jest zawor dodatkowego powietrza. To jest grucha podcisnieniowa sterujaca dodatkowymi przepustnicami albo czyms tam jeszcze innym. Nie wiem czym dokladnie bo w CA18DE w N13 tego patentu nie bylo a w bluebirdzie widze ze jest. Musialbys zrobic dokladniejsze zdjecie albo zobaczyc samemu gdzie idzie to ciegno pod spodem tej gruchy i co dokladnie popycha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.