Gość kocurek Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 powyżej 120 zaczyna odczuwalnie trząść, dotychczas myślałem że to przez asfalt bo strasznie rozjeżdżony był przez tiry, ale jak położyli parę dni temu nowy, mam dalej to samo. auto ma oczywiście pożądnie wyważone koła i ustawioną zbieżność. sprawdzaliśmy na podnośniku, to wyraźnie wibrują koła, półośki się kręcą ok, łożyska nie piszczą, może być wina przegubów? nie widać żeby felgi były zdeformowane, opony też ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuch Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 A tarcze hamulcowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragomir Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Przeguby byś czuł , słyszał, przy ostro skręconych kołach, wiec raczej stawiam na tarczę hamulcową. no i sprawdź czy nie ma luzów na sworzniach, tulejach itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeswirus Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 ja tak miałem i po wymianie tarcz i amortyzatorów drgania ustały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Mi tez wibruje..ale fele i oponki nowiutkie..wyważone..za to przegub definitywnie do wymiany, mechanik szuka...a ja jezdze na arzie z terkoczacym. no i wibruje..ale trzymam kierownice 1 reka to az tak bardzo tego nie czuć hehe :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mibars Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 U mnie od nowości odrobinę wibruje: 120km/h - zaczyna 123km/h - najmocniej 130km/h - już prawie wcale... Za to niedawno mieliśmy ciekawie - wibrowało przy 110km/h i im szybciej, tym gorzej, strach było jechać szybciej... Wina - 15g na jednym kole brakowało... A co do drgań przy 123km/h to to zapewne tarcze, ale to są tak małe drgania, że to olewam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kocurek Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 tak prawde mówiąc to prawy przegub troche terkocze kiedy skręcam na maksa przy wolnej jeździe, a tarcze nie wyglądają najgorzej (niecały mm ubytku) choć pewnie troche mają na karku, zrobiłem też test bez kołpaków i wibruje mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuch Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 tarcze nie wyglądają najgorzej (niecały mm ubytku) choć pewnie troche mają na karku, zrobiłem też test bez kołpaków i wibruje mniej To nie chodzi o to ile mają ubytku tylko czy nie są krzywe i nie biją. Jak bez kołpaków jest lepiej to może jedź jeszcze raz gdzie indziej wyważyć koła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin Qliński Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 mi też zaczyna wibrować przy 120, ale auto ma przejechane jakieś 27 tys, więc prawie nówka sztuka, jeżdżona tylko po mieście, bezawaryjna i wogóle. też nie czaję, czemu mi tak ta kierownica wibruje. dziwne :/ pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuch Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 mi też zaczyna wibrować przy 120, ale auto ma przejechane jakieś 27 tys, więc prawie nówka sztuka, jeżdżona tylko po mieście, bezawaryjna i wogóle. też nie czaję, czemu mi tak ta kierownica wibruje. dziwne :/pozdrawiam Jak przy rozgrzanych hamulcach wpadniesz w kałużę to bez względu czy masz przejechane 1 kkm czy 200 kkm tarcze mogą się pokrzywić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tymek Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 witam mam tak samo i denerwuje mnie to wibrowanie kierownicy, ok 23.07 planuje udac sie na geometrie kół, a jak to nie da rady to słyszałem że można same tarcze dać do szlifierza na tokarnie co by je sprawdził i ewentalnie naprawił. Myłsałem ze to wina opon ale zamieniłam przód na tył i bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mibars Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Odgrzeje, ale Micra była już pewien czas temu w ASO (rutynowy przegląd), wymiana tarcz i bicia nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robak Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Sprawa moze tkwic w kolumnie kierowniczej, jest tam jakies łożysko, miałem tak w poprzednim aucie. Akurat w golfie II znajdowało sie to na wyskokosci pedałów.. Ja skolei jak mam koła skręcone i wjade na dziure to tak mi łupie jakbym łomem walił, odgłos dochodzi z przedniego koła...od kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Odgrzeje, ale Micra była już pewien czas temu w ASO (rutynowy przegląd), wymiana tarcz i bicia nie ma. Ja u siebie po wymianie tarcz stwierdziłem to samo .Drżenie objawiało się powyżej 120km/h,a teraz nie ma tego efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.