Gość karraso Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Witam Pytanie jest nastepujace : jakiego koloru macie wtryskiwacze w listwie? Czerwone czy niebieskie? Mam problem mz obrotami w Almerce 1.5 i powiedziano mi ze to wina wtryskiwaczy ze powinny byc mniejsze.Wolę sie upewnic poniewaz koszt 1 wtrysku to ok 250 zl. Problem wystepuje tylko kiedy silnik jest zimny tzn do osiagniecia nominalnej temperatury. Jezeli byscie byli tak mili to napiszcie jakiego koloru macie wtryski LPG do BRC 24 sequent. Dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Ja mam na nich cos czerwonego ale to jest silniczek 2.0. Kiedy zakladales instalacje??? od poczaytku tak masz czy pojawilo sie to po pwenym okresie czasu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karraso Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Witam Problemu na poczatku nie bylo. Pojawil sie znacznie pozniej. Stwierdzilem ze ten typ tak ma i nauczylem sie nim jezdzic tak aby nie gasl jak jest zimny. Jak bylem na wymianie filtrow w innym zakładzie to powiedziano mi ze za duze wtryski. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Jak na poczatku tego nie bylo to chyba nie ma znaczenia mysle ze moze cos trzeba wytregulowac masz na to gwarancje jeszcze jesli tak jedz tam gdzie zakladales i niech to naprawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wowek_L Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Jeśli masz klopoty na gazie z zimnym silnikiem to są najczęściej 3 przyczyny: - ogolnie zla regulacja, - niskie cisnienie rozprezonego LPR co wynika najczesciej z pt. 3 go. - klopot z parownikiem ktory jest zuzywajacym sie elementem.. i moze wlasnie sie konczyc... Przy LPG konieczna jest regulacja wlasnie ze wzgledu na starzenie sie membran parownika, Proponuje na poczatku dobry serwis instalacji. Jesli to nie pomoze mozna cos wymienic. Jesli wtryskiwacze dzialaja dobrze przy cieplym silniku to raczej sa dobre. Ile najechales juz na gazie? Jesli rzeczywiscie wtryskiwacze byly by winne to poros gazownika o UPGRADE... i raczej placil bym tylko za robocizne bo to nie ty masz byc specem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Jeżeli reduktor nie osiągnie temperatury robczej dla prawidłowego rozprężania się gazu tj. ok 35 °, to instalacja nie będzie pracowac idealnie. Z reguły gazownicy ustawiają próg na 20° dla przełączenia z benzyny na gaz ( bynajmniej u mnie w serwisie BRC). Można wymusic działanie na zimym reduktorze, ale i tak jest to bez celowe, gaz się nie rozpręza, padają membrany reduktora-skraca się ich życie. Wg mnie nie ma się co dziwić, że na zimnym silniku mogą byc problemy z utrzymaniem prawidłowych obrotów silnika na LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karraso Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Witam Bylem dzisiaj na regulacji. Temp przelaczania zmieniona na 45C, było 39C, zmieniono cisnienie na reduktorze bo było za słabe. Kolory wtryskiwaczy to niebieskie, pomaranczowe i czerwone do brc oczywiscie, wymienione w kolejnosci od najnizszych mocy, taka informacjie uzyskalem w Czakramie Warszawa. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 WitamBylem dzisiaj na regulacji. Temp przelaczania zmieniona na 45C, było 39C, zmieniono cisnienie na reduktorze bo było za słabe. Kolory wtryskiwaczy to niebieskie, pomaranczowe i czerwone do brc oczywiscie, wymienione w kolejnosci od najnizszych mocy, taka informacjie uzyskalem w Czakramie Warszawa. pzdr Ja mam pomaranczowe a znasz moze przedzial mocy do jakich powinno sie stosowac dane wtryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karraso Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Mam jakas dokumentacje ale nic o kolorach wtryskow nie ma a gazownik nic juz wiecej nie chcial mowic wiem tylko ze sa genius 800, 1200 i 1500 normal i max. Dalej gazior milczal i nie podejmowal tematu Mam sporo dokumentacji o brc i nie tylko ok 600 mega i brak czasu na czytanie Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Mam jakas dokumentacje ale nic o kolorach wtryskow nie ma a gazownik nic juz wiecej nie chcial mowic wiem tylko ze sa genius 800, 1200 i 1500 normal i max. Dalej gazior milczal i nie podejmowal tematu Mam sporo dokumentacji o brc i nie tylko ok 600 mega i brak czasu na czytanie Pzdr No ja mam pomaranczowe i 1500 jak pojade na przeglad to sie dowiem jak to jest z tymi kolorami i oznaczeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.