Gość kinimoD Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Witam forumowiczów Chcę założyć nowy temat w którym każdy obecny posiadacz instalacji sekwencyjnej będzie mógł napisać opinie o swojej instalce, a także ci którzy zakłądają gaz do auta będą mogli tu znależć konkretne informacje. Kiedy patrzę na tą śrubę do regulacji gazu pod filtrem to krew mnie zalewa i zastanawiam się nad zmianą instalki gazowej na coś lepszego. Mam obecnie II generacje firmy BRC - Blitz. Auto takie jak w podpisie czyli P11.144 z silnikiem GA16DE. Na rynku najczęściej spotyka sie instalacje wymienione w temacie (BRC Sequent 24, STAG300, KME). Która z nich będzie najlepszym kompromisem ceny do jakośći, która jest najlepsza. Z tego co się dowiedziałem to STAG może obsługiwać różne wtryskiwacze, jednak nie radzi sobie dobrze z krótkimi czasami wtrysku. Z czym nie ma problemu instalka KME. BRC ma swoje wtryskiwacze. Która instalka jest najodpowiedniejsza do GA16DE. Proszę o wypowiedzi użytkowników posiadających w/w instalacje i gazowników jeżeli tacy czytają to forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Ja mam BRC i jestem zadowolony 6 razy mierzyłem spalanie 50/50 zawsze wychodzi 10L/100 krece autko do 4000obr/min. Lekki spadek mocy jest ale nie odczowam go, wiem ze jest bo w prymitywny sposób mierzyłem stoperem przyspieszenie na PB i na LPG . Na razie odpukac w niemalowane wszystko jest ok. A tak swoja droga takich tematow o LPG jest kilka o podobnym charakterze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ły Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Moja Primerka od września 2006 lata na KME sprawuje się super spalanie 11 literków spadek moce minimalny praktycznie nie ma różnicy (także sprawdzane na hamowni) gaz - 130.HP @ 6062 rpm , pb - 131.7 HP @ 5823. Butla w kole mieści 40 litrów. Wcześniej miała być instalka BRC różnica w cenie 1100zł !! + KME = możliwość samodzielnego ustawienia instalki, oprogramowanie dostępne na stronie KME. Widziałem też mapy dostępne w necie u osób, które dłubią przy tym non stop. Szczęśliwy posiadacz Primerki z LPG KME Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 gaz - 130.HP @ 6062 rpm , pb - 131.7 HP @ 5823. Ładnie tez bym sie wybral na hamownie ale w Kaliszu nie ma takowej w Łodzi mam najblizej :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ły Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Wczoraj Coobcio moją (oczywiście PB) wykręcił czas 8,04 sek do 100 jestem w szoku jeszcze dziś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 A co w takim razie powiecie na moje wyniki (podpis). Instalka Elpigaz Elisa. Spalanie poza miastem 10l/100km w miescie - hmm trudno powiedziec bo nie ma sensu pisania ile mi spali stojac w korkach a stoje bardzo czesto obecnie - jak jezdze to tak w okolicach 12l-13l/100km. Ostatnio wymienilem swieczki (platyny), kabelki (choc oryginaly sa w dobrym stanie) i filtr powietrza. Poza tym od kilku dni smierdzialo mi rano gazem wiec udalem sie do warsztatu i sie okazalo ze sie parownik rozkrecil jak byl zimny to puszczal troche gazu jak cieply to sie uszczelnial. PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 hippi, masz bardzo zdrowa serie. P11.144 w odroznieniu od p11 miala 140km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 dylson milo mi to slyszec. Te pomiary byly robione na innych swiecach, niestety cieplejszych (dalem sie namowic w sklepie). Moze uda mi sie wcisnac na hamownie teraz jak mam poprawne swieczki choc nie licze na jakies wielkie zmiany... PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinimoD Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 A czy ktokolwiek ma na tym forum instalke STAG 300 ? Można ją kupić za 1200 w wersji na 4 cylindry, w komplecie nie ma butli. KME też można kupić za tę samą cenę, a pewnie jest lepsza. Nie znalazłem ceny kitu BRC. Cena z montażem waha sie 1800 - 2500 zŁ. Ile można z tego urwać przy prześciu z II generacji na IV. Czy stary zbiornik (z II gen.) nadaje się do nowej instalacji - mam w kole zapasowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Zbiornik i przewody to będzie chyba jedyna rzecz jaka zostanie ;-) Kiedyś robiłem takie podchody to urwałem ze 4 stówki ;-) ale w końcu dałem sobie spokój. Chyba lepiej załorzyć Blosa. Wszystko zalezy ile lat ma Twój zbiornik. Z tego co kojarzę to maksymalnie homologacja daje 10 lat. Co do KME to potwierdzam rewelacyjne osiągi tej instalki (u mnie 10 przy 50/50, 12 w miescie 8.6 wyszło w trasie). Spadki osiągów niezauważalne. Po zestrojeniu na hamowni (przyspieszeniu zapłonu i zmianie świeczek) ponoć mozna miec takie jak na benzynce/ Niestety w Łodzi to koszt 300 zeta. Co do pozostałych instalek (za wyjątkiem STAG- a - mało popularne) opinie są jak najbardziej pochlebne, przy czym KME jest na ogół najtańszy, ale za to najtrudniejszy w strojeniu (ale tez tunerom daje najwięcej mozliwosci). Jedni gazownicy polecają to inni tamto...ciezko zgadnac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qqba Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 KME ma słabą elektronike. STAG ma dobrą elektronike i komputer samouczący. KME reduktory ma dobre . STAG nie ma swoich podzespołów więc trzeba dobierać od innych producentów. Ja w Jeep Cherokee 4.0 mam komputer STAG 300 reduktor KME i wtryski WALTEK i jest w porządku. W Dodge Grand Caravan mam LANDI RENZO i jest to głośna instalacja przez szybki wtryski gazu ale nie moge narzekać. O BRC się nie wypowiem dobrze bo miałem w Volvo 2.0T i co chwile musiałem regulować . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Ja mam Staga 300 spala mi około 10-12 litrów, przy mało delikatnym traktowaniu pedału gazu, często na klimie i w mieście. Spadek mocy jest odczuwalny powyżej 5000-5500 obr ale wydaje mi się to kwestią regulacji, generalnie soft do strojenia staga moim zdaniem daje bardzo dużo możliwości, więc niebawem kupię sobie złączke do kompa i sam to zestroje, bo szkoda mi kasy ładować na regulacje u gazowników. Jak dla mnie Stag sie sprawdza bardzo dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinimoD Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Byłem u gazownika zapytać się o koszt modernizacji obecnej instalki do sekwencji. A gość mi na to 1800 ! no nic gadu gadu przy okazji pokazałem mu parę zdjęć blosa a także dokumentację i pytam czy mi to założy a on mi mówi że trudno się to reguluje :/ śmiać mi się trochę chce. Czy to na prawde jest takie trudne? Z tego co piszą użytkownicy to wystarczy analizator spalin aby ustawić skład mieszanki na wolnych później w środku i tyle. Przy okazji znalazłem już nie pamiętam gdzie porównanie blosa z zasilaniem benzyną Hondy CRX jak widać na wykresie ten blos daje rade, tylko jeszcze jakie tam były przeróbki hmm musze bardziej pomyśleć o tym blosie niż o sekwencji A przy okazji jak tak już jade offtopic to skąd komputer gazowy bierze informacje o obciążeniu silnika ? Z TPSa czy z przepływki a jakby tak zostawić ten silnik krokowy przed blosem czy bardzo bedzie mieszał komputer (gazowy) podczas przyśpieszania? hmm trzeba by to sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glocek Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Witam, Ja w swojej P11 rocznik 1999 z silnikiem GA16DE mam cosik takiego: Sterownik: SEC (polskiej firmy LECHO, chyba mało populrne) Reduktor: KME SILVER Wtryskiwacze: Valterki żółte 1 Ohm Jak dla mnie instalka spisuje się rewelacyjnie. Co prawda zrobiłem na niej dopiero ok. 4tys (przez miesiąc) ale zero problemów. Spadku osiągów nie zauważyłem, a wydaje mi się, że przy tym silniku (niestety teraz już wiem, że chyba troche zasłabym jak do tej masy) jakby coś było nie tak to bym odczuł. koszt takiej instalki to było 2 400PLN zakładane w Płocku. Niedogodność jest tak że na przeglądy itp. będę musiał dojeżdzać 100km, ale w Wawie to bym musiał pewnie dołożyć te 300-400PLN, a tak zrobiłem troche taniej i co najważniejsze u sprawdzonego i solidnego gazownika. Podsumowując ciut przydługi wywód mogę polecić taki zestawik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.