Gość diabelski Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Witam, jestem tu nowy i proszę o poradę. A mianowicie: Posiadam Nissana Sunny 2.0DLX w kombi, w sumie autko bezawaryjne. Pojawiły się malutkie usterki, ale nie wiem gdzie mają swoją przyczynę. 1) Przestał pracować spryskiwacz tylnej szyby (wycieraczka pracuje) a nie mogę za nic namierzyć zbiornika na płyn do tylnej szyby. Czy to jest ten sam co z przodu w błotniku? Jak włączam spryskiwacz to nie słychać nawet silniczka -żadnego efektu... czego to może być wina?? 2) Od jakiegoś czasu przy dużym deszczu zbiera mi się woda w obudowie korbki i później przy hamowaniu woda wylatuje na fotele. Poradźcie gdzie są końcówki odpływów wody z szyberdachu bo nie mogę ich znaleźć. Może są niedrożne i zbierająca się woda przecieka gdzieś do środka. W czasie jazdy nie zdarza się to, bo pęd powietrza wyrzuca wodę na zewnątrz. 3) Czy zmiana wysokości snopu światła w reflektorach to fakt czy tylko tak sobie jest? Pokrętło między fotelami nie ma wpływu na położenie świateł. Na jakiej zasadzie to wszystko działa, bo przy reflektorach nie znalazłem mechanizmu do sterowania światłami. Czy może to wersja bez regulacji? a przełącznik jest na wszelki wypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elektron2 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Witam Ad 1: To ten sam zbiorniczek. Tylko masz zatkany spryskiwacz . Ad 2: U mnie to też występuje , ale jeszcze się nie wgryzałem. Ad 3: To nie wystrój wnętrza . Przy reflektorach masz silniczki do regulacji. Podstawową sprawą jest poszukać service manual . Na ośle znajdziesz dwa , pierwszy mówi o silnikach. A drugi o reszcie. Tym posługują się w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość diabelski Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Rzeczywiście padł chyba silniczek bo go nie słychać, sprawdzę jeszcze czy napięcie dochodzi do niego na kostce bo może to coś z elektryką... Po zdjęciu nadkola widać dokładnie dwa silniczki. A przy reflektorach są długie śruby regulacyjne a nie silniczki : a kostki wiszą sobie luźne... bez komentarza. [ Dodano: Pon 21 Maj, 2007 21:44 ] Witam, zawrócę jeszcze głowę takimi małymi spostrzeżeniami. Dziś dopatrzyłem również że "telepie" się silnik na wolnych obrotach aż słychać jakby blaszane brzęczenie . Z przodu przed silnikiem jest taka plastikowa poduszka i wydaje mi się że guma w środku jest luźna -czy ona musi być luźna?? -Może to być wina poduszek? -czy może obroty są za niskie? jak trochę podniosę obroty to przestaje go "telepać', ale wydaje mi się że so one wtedy za wysokie. Dziś byłem na przeglądzie technicznym i gość powiedział że lewe tylne koło hamuje bardzo słabo. Okładziny szczęk i cylinderki są wporzo (zaglądałem). Ręczny trzyma na obydwa koła, sprawdzałem -jadąc zaciągnąłem ręczny i oba koła stanęły. Przód brzytwa. -wina pompy hamulcowej? Gość podbił dowód , ale jakoś chodzi mi to po głowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 możesz mieć przytkany przewód idący do lewego koła... nie wiem czy to auto posiada korektor siły hamowania bo jeśli tak to może coś z nim. Blaszane brzęczenie lubi dochodzić z wypalającego (dogorywającego) tłumika właśnie na niskich obrotach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Witam, jestem tu nowy i proszę o poradę.A mianowicie: 2) Od jakiegoś czasu przy dużym deszczu zbiera mi się woda w obudowie korbki i później przy hamowaniu woda wylatuje na fotele. Poradźcie gdzie są końcówki odpływów wody z szyberdachu bo nie mogę ich znaleźć. Może są niedrożne i zbierająca się woda przecieka gdzieś do środka. W czasie jazdy nie zdarza się to, bo pęd powietrza wyrzuca wodę na zewnątrz. jak otworzysz szyber to w rogach są kanały spustowe które "biegną" słupkami. Weź jakiś drut (nie znam średnicy) i spróbuj przetkać je. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość diabelski Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Dzięki przyjaciele za porady, zaraz lecę pogrzebać przy nissku ...a to "telepanie" silnikiem na wolnych obrotach? może ktoś miał już takie objawy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek666 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Ja miałem "telepanie" a winą była wyrobiona osłona rury wydechowej. Po jej deinstalacji "telepotanie" ustało. Nie wiem jak to wygląda w dieselku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość diabelski Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Szukałem tych kanałów odprowadzających, ale ich nie ma chyba w tym modelu szyberdachu. Najpierw się uchyla tył do góry a potem odjeżdża do tyłu. Uszczelka wydaje się być dobra, może zamki za słabo dociągają szybę do uszczelki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.