Gość donald Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Czesc jestem posiadaczem almery 2003 r 1,8 cm i zastanawiam sie nad zakupem Notka 1.6. Mam pytanko moze sa osoby ktore przesiadly sie z almery na notka. Interesuje mnie opina zawieszenia jak jest roznica? czy slychac skrzypienia plastykow podaczs jazdy? dynamika silnikow 1600 a 1800? wytlumienie samochodu? ogolne odczucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 a almerka TINO sie nie podoba? imo ja bym bral almere TINO :C za***ista jest i wieksza od nota:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
txm777 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Plastiki w Note idealne nie są, ale osobiście sobie poradziłem (chyba ze 2 świerszcze miałem), oprócz jednej, dziwnej sprawy - jak jest zimno to przez jakiś 1-wszy km jazdy schowek mi trzeszczy na dziurach. Nie mam pojęcia co to, bo wyjmowałem kilkukrotnie, ale zapewne coś z odbojnikami gumowymi (zanim się nie rozgrzeją czy coś?). Niestety to prawda. Jak bywało 0-5 stopni, to dochodziły takie pojeyncze stukania właśnie z okolicy schowka. Przy niższych, ten sam dźwięk dochodził od strony kierowcy. Wszystko mijało po ogrzaniu kabiny. Ale nie było to jakoś specjalnie uciążliwe - słychać było tylko na "wybojach" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 ale sprzedawca bez zastanowienia zawsze kierował w stronę Note.bo to nowsoc byla chcial sprzeac nota;}Nooo... Note do Tino to się ma trochę (wielkościowo) jak cinquecento do Punto.no coz:> tino <333 jak zoabczylem to sie zakochalem ;p nte ostatnio widzalem z bliska... tez fajny ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doc Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Jeśli wybór almera - note, to almera Igen Jeśli chodzi o Notkę, to dosyć dużo jeździłem 1.4. Jest wygodnie, b. przestronnie, cicho, komfortowo. Zawias mi się podobał, testowałem na rondzie Trzyma lepiej niż moja setka. Hamulców mogę tylko pozazdrościć - naprawdę bardzo skuteczne. Dynamika bardzo fajna, najbardziej przypadł mi do gustu dynamiczny dół. Wcześniej jeździłem almerą 1.4 97' i tak: wkręca się lepiej, ciągnie wyżej, za to notka jest lepsza na miasto, ciągnie lepiej od dołu. Almery nowszej nie obadałem, to się nie wypowiem. Z wyglądu wolę note od tino. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cronos Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Zalety Note'a to nowocześniejsza konstrukcja (zawieszenia, silnika itp.), lepsze plastiki, lepsze spasowanie, bardziej sprężyste zawieszenie, lepiej przemyślane wnętrze i więcej pomysłów na jego zagospodarowanie. Auto jest też cichsze od kół, oporów powietrza i silnika (1.6). Zalety Almery to niewątpliwie bardziej dynamiczny wygląd (a w wersji sedan - bardziej elegancki), dojrzałość konstrukcji, klasyczne wnętrze (jeśli ktoś nie potrzebuje samochodu typowo rodzinnego jakim jest Note). Note ma większy rozstaw osi, niż Almera, co owocuje większą ilością miejsca w środku. Wpływa na to również większa ilość rozwiązań dotyczących rozsądnego rozplanowania przestrzeni. Note'a również nie da się pomylić z żadnym innym samochodem na ulicy/parkingu. Dla jednego jest to zaleta, dla innego wada. Jeśli potrzebujesz samochodu rodzinnego, bierz Note'a. Silnik 1.6 jest dynamiczny, ale trzeba go dość wysoko kręcić. Co ciekawe pali niewiele więcej niż sporo słabszy 1.4. W codziennym, miejskim użytkowaniu, nie ma dużej różnicy między 1.4, a 1.6. Ten pierwszy harmonijniej rozwija moc, zaś ten drugi, jak już ją rozwinie, to budzi uśmiech na ustach. 1.4 jest również głośniejszy. Katalogowa różnica cenowa między 1.4, a 1.6 to tylko 2900 PLN w wersji np. Acenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.