chemmist Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Witajcie! czy mozecie mi wytłumaczyć na czym polega różnica między primerą P11 2.0 sri a zwykłą 2.0? Przyznam ze wpadła mi taka jedna sri w oko, i się mocno zastanawiam Bardzo proszę o krótką poradę na co zwrócić uwagę ogladając to autko (rocznik 1999) Jakie parametry ma ten silnik 2.0 i ile pali szczególnie w mieście? Z góry dziekuję za wszystkie porady Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Cześć, to zależy co masz na myśli mówiąc zwykła 2.0, bo są dwie zwykłe wersje silnikowe 2.0 jedna ma 115 koni i druga 131 koni ( identyczny silnik jak w SRi ) Ogólnie rożnie miedzy cywilną a SRi to: - kubełkowe fotele - rozpórka na kielichach - spoiler na tylnej klapie - inny kolor do okoła zegarów Pewnie coś pominełem ale to są różnice które widać gołym okiem. Najcześciej Sri nie jest zbyt bogato wyposarzone, praktycznie mają to co było w podsatwie, z przodu elektryka, ABS, klima Jeżeli chodzi o spalanie tego auta to w miescie powinienes sie w 9-10 litrach zmieścic, zależy jak ciężką masz noge, w trasie mozna zejść do 6.2l/100km ale jadąc do 110 - 120km/h więcej na temat tego auta i tego silnika znajdziesz pod ponizszym linkiem http://autocentrum.pl/nissanclub/modele/p11.html Pozdrawiam i zycze udanego zakupu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Gringo, aha, a ja myślałem że sri to jakaś sportowa wersja, przynajmniej w teorii a czy te primery mają problemy z rdzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Jest to jakas sportowa odmiana Primery, ale to słowo "sportowa" to potraktowałbym bardziej jako "chłyt" marketingowy....są tam małe akcenty usportowienia tej wersji,ale jeżeli chodzi o jej własności sportowe to są takie same jak cywilnej wersji z tym samym silnikiem. Nie jest ani szybsza,ani wolnejsza, chodzi tylko o stylistyke auta....sportowa jest GT i to juz jest fajny wuzek Jeśli chodzi o redze to nie powiem ci w 100%, moja jest z 97 roku i nie mam nigdzie oznak rdzy, ale słyszałem ze podobno na łączeniu tylnych błotników i progów lubi coś wyskoczyć. Jak auto nie było rozbite i naprawiane to nie powinno byc problemów z rdzą Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Gringo, biore pod uwage ten egzemplarz, moze coś zauważysz ciekawego w nim, ten spoiler to jest seryjny? i czy przedni zderzak nie powinien mieć czarnego paska po środku? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2758034 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Z tego co mi wiadomo to P11 przeszły mały lifcik zanim wprowadzili p11 144 i wlasnie one miały juz całe zderzaki w kolorze, chociaz jeszcze do tej pory nie spotkalem SRi z pełnym kolorem na zderzaku ( pewnie jeszcze małow zyciu widziałem ) spoiler jest oryginalny z SRi Hatchback - a bynajmniej na taki wygląda.... Jak będziesz na miejscu to sprawdź czy podany przebieg jest oryginalny....zwróć uwagę na stan kierownicy z te strony zk tórej wlasnie nie zostala zrobiona fotka zerknij na gumy na pedałach czy nie są wyjechane,bo jak są to ma cofnięty licznik, najcześciej handlarze tego nie wymieniają bo nie ma gdzie dostać tych gumowych nakładek auto ma hak wiec coś musiała ciągać, zobacz czy nie jest auto zmęczone, czy rozrząd nie hałasuje itd. Jak wszystko wyjdzie że jest gites i kolorek ci sie podoba to luzik ale walcz z ceną, te 800 zł jest to ścięcia i ten sprzedawca o tym wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Z tego co mi wiadomo to P11 przeszły mały lifcik zanim wprowadzili p11 144 i wlasnie one miały juz całe zderzaki w kolorze, chociaz jeszcze do tej pory nie spotkalem SRi z pełnym kolorem na zderzaku ( pewnie jeszcze małow zyciu widziałem ) spoiler jest oryginalny z SRi Hatchback - a bynajmniej na taki wygląda.... Jak będziesz na miejscu to sprawdź czy podany przebieg jest oryginalny....zwróć uwagę na stan kierownicy z te strony zk tórej wlasnie nie zostala zrobiona fotka zerknij na gumy na pedałach czy nie są wyjechane,bo jak są to ma cofnięty licznik, najcześciej handlarze tego nie wymieniają bo nie ma gdzie dostać tych gumowych nakładek auto ma hak wiec coś musiała ciągać, zobacz czy nie jest auto zmęczone, czy rozrząd nie hałasuje itd. Jak wszystko wyjdzie że jest gites i kolorek ci sie podoba to luzik ale walcz z ceną, te 800 zł jest to ścięcia i ten sprzedawca o tym wie 800 to już zbił przez telefon kolor nie jest zły, mam almerke N15 w identycznym. A jakie są oznaki zużytego łańcucha rozrządu? bo jeszcze sie z łańcuchem nie spotkałem, pewnie hałasuje, czy coś jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Szczerze ci powiem że i ja sie nie spotkałem z rozklekotanym łańcuchem i dzięki bogu....ale hałasuje, obija sie gdzies o obudowe czy coś....z resztą jak odpalisz auto to usłyszysz czy hałasuje czy nie, na początku wszystkie SR20DE hałasuje,ale po sekundzie cichną,jak ta nie ucichnie to mozesz juz coś podejżewać. Kolorek to jak wiadomo rzecz gustu, mi tez sie podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 No i byłem, obejrzałem, przejechałem się, naprawde super autko i bardzo fajny egzemplarz, zawieszenie dosyć twarde ale sprężyste, Rozczarował mnie silnik, powiem że dosyć cieżko wkręcał sie na obroty i nie czuć tych 130KM. W papierach rzeczywiscie jest ze jest to SRI jednak na klapie z tyłu nie ma takiego znaczka, a zwykle widziałem na takich primerach, z prawej na klapie jest nissan, z lewej primera a po środku znaczek okrągły nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Witam, nie jestes chyba pierwszym który spodziewał się wiecej po silniku który ma 130 koni, ale powiem ci że ten silnik zaczyna jeździć od 4 tyś.... a po drugie ma długie przełożenia w skrzyni i dlatego są takie odczucia. Co do zawiechy to masz racje....jak dla mnie tez jest twarde i czasem denerwuje szczególnie jak masz koła 215/45 R17 ale nie ma tragedii. Skoro ci autko pasuje i wszystko jest OK to bierz. Możliwe że miał malowaną klape i dlatego znaczki są porozrzucane po kalapie....ale pamiętaj że w Polsce nie ma w 100% nie malowanych samochodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 No ten znaczek nissan to raczej ewidentnie ktoś sobie dokleił bo tam powinno być sri, a co do pasków na zderzakach i listew to w drugiej połowie 97r jak dobrze pamiętam była ta drobna modernizacja, gdzie zaczęli malować listwy w kolorze nadwozia i niestety zmienili tylne lampy na te z pomarańczowymi kierunkami, nie wiem czy te modyfikacje były przeprowadzone jednocześnie ale jeszcze nie spotkałem auta z listwami pod kolor i białymi kierunkami lub na odwrót. Co do wyposażenia Sri to ja na przykład nie mam elektryki, ale mam klime, szyber, halogeny, alufelgi i dwie poduchy. (i mam model z 96r. więc jeszcze ma te białe kierunki z tyłu na szczęście ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 nie wiem czy te modyfikacje były przeprowadzone jednocześnie ale jeszcze nie spotkałem auta z listwami pod kolor i białymi kierunkami lub na odwrót Czesc bulitt, ja mam wersje z białymi kierunkami i listwami w kolorze.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Witajcie! Wielkie dzięki za zainteresowanie, jeszcze trochę się waham, mam do was pytanie gdyż zauważyłem że te primery wychodziły z silnikiem 2.0 115KM jak je można rozpoznać? z tego co pamiętam to na błotniku przednim na dole był znaczek 2.0i, to na pewno wersja 130KM? Poza tym mam podejrzenia ze mogła być naprawiana z tyłu, otóż na tylnym błotniku jest minimalne otarcie a pod nim ewidentnie błotnik ma czarny podkład, z tego co wiem u mnie we Fiacie blachy fabryczne są pod lakierem srebrne, a oryginalne części blacharskie do napraw są właśnie czarne, jak to jest w nissanie? Poza tym na podłodze bagażnika przylepione są maty ale są zamalowane lakierem pod kolor, czy tak powinno być? nie powinny być czarne naklejane już po malowaniu budy? czy ktoś ma może fotkę podłogi bagażnika z nienaprawianej primerki? A co do listew... zderzaki są całe pod kolor i nie mają czarnych pasków, natomiast paski na drzwiach są już czarne, tak ma być? Jeszcze proszę o trochę wyrozumiałości w związku z moimi licznymi pytaniami Z góry dziękuję za porady! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 mam do was pytanie gdyż zauważyłem że te primery wychodziły z silnikiem 2.0 115KM jak je można rozpoznać w brifie jest podana ilość KW jaką ma samochód, jak ma 96KW to znaczy że jest to wersja 130 KM a jak mniej to 115KM. Te wersje 115 koni najcześciej były w Niemczech z tego względu że w Niemczech płacą ubezpieczenie od mocy auta....a różnica jest tylko w wałkach ssących. na błotniku przednim na dole był znaczek 2.0i, to na pewno wersja 130KM U mnie w mieście są dwie z takimi znaczkami na błotniku i obydwie mają 115KM wiec nie wiem jak jest z tym znaczkiem mam podejrzenia ze mogła być naprawiana z tyłu W polsce nie ma całych samochodów.... każdy był gdzieś tam malowany. Wiem że np srebrna P11 ma podkładową farbe w kolorze jasny szary. Może ciemne kolory miały właśnie czarny podkład,albo ciemno zielony A co do listew... zderzaki są całe pod kolor i nie mają czarnych pasków, natomiast paski na drzwiach są już czarne, tak ma być? Tak ma być po 98 roku Poza tym na podłodze bagażnika przylepione są maty ale są zamalowane lakierem pod kolor, czy tak powinno być? nie powinny być czarne naklejane już po malowaniu budy? czy ktoś ma może fotkę podłogi bagażnika z nienaprawianej primerki? Pod spodem masz fotke nie naprawianej podłogi w P11, sorki za jakoś fotki ale właśnie zrobiłem ją telefonem Jak coś to pytaj....od tego jest forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielvlv Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 a jak auto ma dunski brief to nie ma tam podanej mocy (wiem bo mam dunski brief), czy jest jakis inny sposob poznania jaka ma moc 2 litrowka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rentgen Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Witam "danielvlv" Jeżeli rzeczywiście w briefie nie masz podanej mocy silnika to skontaktuj sie z Pablo2311 pod tym linkiem : http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13936 ...podaj swój nr VIN a on rozszyfruje co siedzi w Twoim autku :one: Pozdrawiam - Rentgen - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.