Gość KevinTworog Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Temat wysokich obrotów był juz poruszany ale nie znalazłem takich objawów jak u mnie. A mianowicie: rano odpalam autko obroty mają jakieś 1800, gdy się zagrzeje obroty spadają do 1300 i gdy pochodzi troche na wolnych obrotach to słychać takie "cyknięcie" jakby jakiś elektrozawór sie włączył i obroty spadają do 800 lecz po chwili znowu rosną do 1300 i tak w naokrągło, potem gdy auto zgaszę na jakieś 30min i ponownie zapale obroty są normalne 800 lecz już po kilku minutach znów rosną. Niewiem co mam z tym zrobić mam nowe świece, kable filtry, posprawdzałem wężyki z podciśnienia. Mam silnik GA16DS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rybadr Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 w mojej primerce jest podobnie..i tez tak dziwnie coś słychać..bylem już u mechanika.. z gazem też wszystko oki.. teraz czas na elektryka.. mam nadzieje że ten coś z tymi obrotami zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 jeśli masz gaz na pokładzie to wygląda na to że masz podobną sytuacje jak mój kumpel w hondzie civic. Jak odpali na zimnym silniku to obroty ma wysokie a potem jak sie zagrzeje to zaczyna falować. U mnie znowu obroty tak nisko spadają że silnik prawie gaśnie. Gdzieś na forum znalazłem posta jak wyregulować to w p11 ale niestety nie widze tego teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Niemam gazu. I obroty nie falują tylko słychać taki charakterystyczny dźwięk te cylnięcie jakby się coś włączało lub wyłączało i po tyn cyknięciu obroty się normują. A primera P11 ma wtrysk ja w mojej P10 mam ten śmieszny gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Prawdopodobnie moduł automatycznego ssania, gaźnikowce nissana tak mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 u mnie słychac cyknięcie jak silnik osiągnie temperatue roboczą i obroty spadają - zawsze po cyknięciu, wyrównuja się do prawidłowych. Byc może ten czujnik u Ciebie szwankuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 maglev w którym miejscu ten moduł się znajduje i czy da się go naprawić czy trzeba kupić nowy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 http://img429.imageshack.us/img429/5934/12fk.jpg Da się naprawić, jest nawet gdzieś na forum bardzo szczegółowy opis jak to zrobić, jak znajdę to wkleję Znalazłem http://www.nissanclub.of.pl/ Wejdź w SERWIS, potem SUNNY i w końcu na NAPRAWA AUTOMATYCZNEGO SSANIA Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 KevinTworog to "cyknięcie" jest normalne ale jak już wyżej koledzy napisali powinny się obroty unormować po tym "cyknięciu". Widzę, że masz silnik GA16DS - radzę Ci sprawdzić dokładnie wszystkie wężyki podciśnienia, może któryś spadł z krućca albo pękł ze starości, jak tak to wymień. Tę wężyki i podciśnienia są przekleństwem Naszych gaźnikowych Nysek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativesb Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Witam, po długiej walce z gaźnikiem i wypróbowaniu wszystkich metod wymieniłem gaźnik... i prawie wszystko ok... raz że nie mam ssania (w zasadzie nie mocno mi to przeszkadza, bo se potrzymam gaz na 1500obr, ze 2 mim, bo jak puszcze od razu gaz do spada na 500obr...ale nie gaśnie..a potem się ładnie ustawia na 800) ale bardziej nie żeby przeszkadzało, ale stresuje takie coś ze jadę sobie, hamuje, wciskam sprzęgło i obroty w dół aż do 500-600, i za chwile się ustawiają na swoje, ale w żadnym wypadku nie gaśnie, to dzieje się nie regularnie, i jak silnik ze 20 minut ma 90stopni to chyba nie występuje...i jeszcze takie coś ze dosyć wolno spada z obrotów..a na zimnym normalnie spada....;] może jakieś rady ...? Aha, może ktoś powie jak sprawdzić sondę lambda w domowych warunkach...? i dodam że wężyki nówki i szczelne.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Temat wysokich obrotów był juz poruszany ale nie znalazłem takich objawów jak u mnie. A mianowicie: rano odpalam autko obroty mają jakieś 1800, gdy się zagrzeje obroty spadają do 1300 i gdy pochodzi troche na wolnych obrotach to słychać takie "cyknięcie" jakby jakiś elektrozawór sie włączył i obroty spadają do 800 lecz po chwili znowu rosną do 1300 i tak w naokrągło, potem gdy auto zgaszę na jakieś 30min i ponownie zapale obroty są normalne 800 lecz już po kilku minutach znów rosną. Niewiem co mam z tym zrobić mam nowe świece, kable filtry, posprawdzałem wężyki z podciśnienia. Mam silnik GA16DS Witam Primera P11 1997 1.6SI 16V 100KM Mam identyczny problem jak wyżej u kolegi. Trochę zaczyna mnie to już drażnić wiec moze ktos cos poradzi.Czasami mam tylko jeszcze tak ze dojade do skrzyżowania stanę,obroty schodza do okolo 1300 a dopiero pozniej na 800 z tym ze czasami trwa to minute czasami 2 minuty a bywa tez tak ze zostaja na 1300rpm i nie spadaja.Objawy wystepuja na ciepleym silniku. Moze ktos wie od czego to zalezy,na co popatrzec i co sprawdzic. Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komatsuA1GR Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Witam Drogich Fanów !!! Mam Primere 2.0 16V od 3 lat ,kiedy sprowadziłem za granicy miałem te same objawy. wysokie obroty ,spalanie itp. pierwszym moim krokiem była wizyta w serwisie Nissana celem uzupełnienia klimy. Po pogadance z mechaniorem doszedłem do wniosku że Pochłaniacz par paliwa nie działa !!! Swój cel spełniał on do 5lat. a nie w 12latku. To samo potwierdził mechanik !!!! Po usunięciu i kombinacji z wężykami pod ciśnienia silnik ma obroty normalne .A zwłaszcza podczas jazdy i zmiany biegów. Dla posiadaczy GAZowców polecam świece 3elektrodowe. Zauważyłem też że czeka mnie WYMIANA ŁAŃCUCH ROZRZĄDU bo mam już 300 tysięcy i nierówno pracuje trochę . Ale myślę że ma to każdy model powyżej 200tyś. JEŻELI URAZIŁEM JAKIEGOŚ MAJSTErKoWiCZA -- to wybaczcie !!!!! szacunn !!! Ale mam już piąte auto i nie chodzę do MECHANIKÓW !!! KTO chętny do wymiany pomysłów zapraszam na GG 19533733 Pozdrawiam !!!! A jeśli chodzi o to tzw.cykanie i skoki obrotów to w moim przypadku są !! Ale to załącza się kompresor KLIMY i wentylator co powoduje lekkie spadki obrotów- to norma !! Pozdrawiam !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Witam Drogich Fanów !!! Mam Primere 2.0 16V od 3 lat ,kiedy sprowadziłem za granicy miałem te same objawy. wysokie obroty ,spalanie itp. pierwszym moim krokiem była wizyta w serwisie Nissana celem uzupełnienia klimy. Po pogadance z mechaniorem doszedłem do wniosku że Pochłaniacz par paliwa nie działa !!! Swój cel spełniał on do 5lat. a nie w 12latku. To samo potwierdził mechanik !!!! Po usunięciu i kombinacji z wężykami pod ciśnienia silnik ma obroty normalne .A zwłaszcza podczas jazdy i zmiany biegów. Dla posiadaczy GAZowców polecam świece 3elektrodowe. Zauważyłem też że czeka mnie WYMIANA ŁAŃCUCH ROZRZĄDU bo mam już 300 tysięcy i nierówno pracuje trochę . Ale myślę że ma to każdy model powyżej 200tyś. JEŻELI URAZIŁEM JAKIEGOŚ MAJSTErKoWiCZA -- to wybaczcie !!!!! szacunn !!! Ale mam już piąte auto i nie chodzę do MECHANIKÓW !!! KTO chętny do wymiany pomysłów zapraszam na GG 19533733 Pozdrawiam !!!! A jeśli chodzi o to tzw.cykanie i skoki obrotów to w moim przypadku są !! Ale to załącza się kompresor KLIMY i wentylator co powoduje lekkie spadki obrotów- to norma !! Pozdrawiam !! dzięki kolego za odpowiedz ale czy mógłbyś powiedzieć coś konkretnego na temat tych obrotów bo o tym jest ten post. napisz coś więcej na temat tego pochłaniacza par paliwa,co jak do czego i napisz jaka masz ta Primerę bo 2.0 16V mało mówi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.